מוריניו שלף את התירוצים: "עבדנו קשה מול יובה"

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | Gettyimages

זעם בקרב אוהדי מנצ'סטר יונייטד על אלכסיס סאנצ'ס וחואן מאטה, שנראו מחויכים על הספסל. מוריניו: "אנחנו מחוץ לטופ 4, איך אפשר לדבר על אליפות?"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי רמסה אתמול (ראשון) את מנצ'סטר יונייטד 1:3, אולי בדרך לעוד תואר אליפות, אם כי ליברפול עדיין לא הרימה את הידיים. מרטין קיון, פרשן "דיילי מייל", תיאר את הניצחון כאילו סיטי היתה לביאה שמשחקת להנאתה עם אחד הגורים שלה. "השער השלישי שלהם, שכבש אילקאיי גונדואן, היה מלאכת מחשבת של כדורגל עם 44 מסירות, 10 שחקני שדה התשתתפו במהלך ומהלך שנמשך דקה ו-53 שניות. זה לא היה במקרה. הם ראו שיונייטד היא כמו חיה פצועה ומצאו את הרגע הנכון לצוד אותה". דויד סילבה זכה לציון המצטיין במשחק – 8. גם פפ גווארדיולה קיבל ציון 8 על ניהול המשחק, לעומת 5 לז'וזה מוריניו.


העיתון "סאן" כתב: "יונייטד היא לא קבוצה רעה, אבל לא מסוגלת לשחק מספיק טוב כמו מנצ'סטר סיטי. האמת ניתנת להיאמר שכמעט אף קבוצה לא יכולה להתקרב לרמת המשחק של סיטי בשנתיים האחרונות. במקום שהפער יירד ל-9 נקודות הוא עלה ל-12 והשופט גאל אל יונייטד מעוד ייסורים במשחק עם שריקת הסיום". העיתון "טיימס" קבע: "סיטי נטלה את השליטה בעיר". ה"גארדיין" פשוט פרסם את ההודעה הבלתי פוסקת ברכבת התחתית בלונדון להיזהר מהרווח בין הרציף לרכבת כשאתה עולה לטיוב וכתב בכותרת: "mind the gap".


The Guardian sport:

Mind the gap#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/R9Q6H7iNEu

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 11 בנובמבר 2018


"מירור" קבע: "שלישיה של סיטי ובקלות".


מי שעיצבן את אוהדי מנצ'סטר יונייטד היו אלכסיס סאנצ'ס וחואן מאטה שנראו מחוייכים על הספסל על אף שחבריהם כמו מרקוס ראשפורד ואנטוני מרסיאל בקושי התקרבו לשער של סיטי. אוהדי יונייטד הוציאו את הזעם שלהם על שניהם לאחר שיונייטד מרוחקת כבר 12 נקודות מהמובילה. אחד מהם כתב: "1:0 לסיטי והם מצאו להם זמן להתפוצץ מצחוק. זה אומר משהו".


מוריניו הגיע במצב רוח עצבני למסיבת העיתונאים, אחרי הפסד ליגה רביעי ב-12 משחקים אחרונים. הוא אמר: "אל תדאגו. מה שבטוח זה שלא נרד ליגה. קבוצה אחת שזו סיטי החלה את העונה חזק מאוד וממשיכה חזק. השנייה, יונייטד, החלה רע והיא במגמת השתפרות. המשחק היה פתוח עד לדקה ה-80. אף אחד לא עזב את האיצטדיון לפני השער השלישי".


יחד עם זאת, מוריניו שוב שלף את ערכת התירוצים וטען שלסיטי היה זמן להתכונן ויונייטד עבדה קשה: "זו הייתה הופעה רעה שלנו, במחשבה שנייה זו הייתה הופעה של טעויות, אבל בעוד אנחנו שיחקנו שלושה משחקי חוץ קשים ברצף, מנצ'סטר סיטי שיחקה שלושה משחקי בית רצופים והיה להם קל להתכונן. אנחנו שיחקנו במקום הכי קשה בעולם, מול יובנטוס. זה משחק שהותיר כמה צלקות בקבוצה. המאמץ שהשקענו נגד יובה פגע בנו".


לשאלה מהם סיכויי הזכייה בתואר של יונייטד ענה מוריניו: "אנחנו מחוץ לטופ 4, איך אנחנו יכולים לדבר על התואר? צריך רק להילחם להיכנס לרביעייה הראשונה, אז נראה את ההבדל".


פפ גוואדיולה אמר אחרי המשחק: "רצינו לשחק טוב מול הקהל וידענו כמה זה חשוב לשחק כך במשחק שכזה. הגול של סרחיו אגוארו עזר לנו המון במחצית השנייה".  הסקורר הארגנטינאי הציג את מראה הפלטינה החדש וקישר בינו לניצחון של הכחולים, כשצייץ בטוויטר: "בזמן שהשיער שלי אפור, העיר מנצ'סטר כחולה. הדרבי הזה מילא אותנו גאווה. הניצחון הגיע בעקבות עבודה קבוצתית נפלאה".


It fills us with pride to win the derby with team work and our supporters crowding the stadium. Let's celebrate! (And while my hair may be gray now, Manchester is blue ) C'mon City! pic.twitter.com/kV6RWDxgVh

— Sergio Kun Aguero (@aguerosergiokun) 11 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי