עזיבה? פוגבה מבהיר: "יונייטד היא הבית שלי"

פוגבה
פוגבה | Gettyimages

קשר השדים האדומים התראיין למגזין הרשמי של המועדון והתייחס למצבו בקבוצה: "תמיד חלמתי לשחק עבור יונייטד, שום דבר לא השתנה". על התקופה ביובנטוס אמר: "לא עזבתי, רק הייתי בחופשה"

(גודל טקסט)

מעבר לברצלונה או חזרה ליובנטוס? לא אם תשאלו את פול פוגבה. למרות השמועות שקושרות לקבוצות אחרות, הקשר התראיין ל"אינסייד יונייטד", המגזין של מנצ'סטר יונייטד והתייחס לחזרה שלו לשדים האדומים בקיץ 2016 תמורת 89 מיליון ליש"ט, שיא העברות באותו קיץ: "כשחזרתי למנצ'סטר יונייטד, זו הייתה ההרגשה הטובה אי פעם".

"חזרתי הביתה. תמיד חלמתי לשחק עבור יונייטד, שיהיו לי הרבה משחקים ושאכבוש שערים. שום דבר לא השתנה, חוץ מאולי הקבוצה והמנג'ר. אבל המועדון נשאר אותו הדבר. רק חזרתי הביתה. לא באמת עזבתי, הייתי בחופשה!", אמר הצרפתי בצחוק כשהתייחס לתקופה שלו ביובנטוס. "הייתה הרגשת נהדרת לחזור הביתה ולנשום את האוויר של מנצ'סטר. זה מעולם לא השתנה".

אין ספק שמדובר בהצהרת כוונות ברורה מצד פוגבה, שלא מעט דיווחים קשרו אותו למועדונים אחרים בעקבות יחסים לא טובים עם המנג'ר ז'וזה מוריניו, שבין השאר הדיח אותו מתפקיד הקפטן השני של יונייטד. הקשר הצרפתי החמיץ את ההפסד של השדים האדומים בדרבי 3:1 למנצ'סטר סיטי בעקבות פציעה, מה שגם הוביל לניפויו מסגל נבחרת צרפת לשני המשחקים הקרובים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי