ארסנל עשויה להביא חלוץ במקום דני וולבק כבר בינואר

דני וולבק
דני וולבק | Gettyimages

החלוץ שבר את הקרסול וגמר את העונה, ההגנה לא מספקת את הסחורה והתותחנים צפויים לצאת למסע רכש מוקדם משציפו. התקשורת האנגלית כבר מסמנת מטרות, ביניהן חלוץ ליל ניקולה פפה ואריק ביילי ממנ'צסטר יונייטד

(גודל טקסט)

עונה מעניינת עוברת על ארסנל. התותחנים פתחו את 2018/19 עם מאמן שאינו ארסן ונגר על הקווים, לראשונה אחרי 22 שנה, ואוניי אמרי נכנס לנעליים הגדולות מאוד של המנג'ר האגדי. הם אמנם הפסידו בשני המשחקים הראשונים, אבל מאז יצרו רצף של 11 ניצחונות ברציפות ותפסו מקום של קבע בצמרת הפרמיירליג.

מיד אחרי פגרת הנבחרות מצפה לארסנל מפגש פסגה מול בורנמות' המפתיעה, ולאחר מכן משחק קל בליגה האירופית. ואז – ינואר. חודש של מנוחה (לפני שני משחקים קשים נגד טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד) במהלכו יוכלו השחקנים לצבור כח, והצוות המקצועי לצאת לקניות. ארסנל לא בנתה על רכש מאסיבי בחלון ההעברות, כפי שאמר בקיץ המנהל המקצועי ראול סנהלי: "אני לא מעריץ גדול של חלון החורף, הוא בעיקר בשביל בעיות לא צפויות. כעיקרון, אלא אם כן משהו מיוחד יצוץ, אנחנו לא מסתכלים על ינואר".

אלא שמשהו מיוחד צץ. דני וולבק שבר את הקרסול במשחק נגד ספורטינג ליסבון בליגה האירופית וגמר את העונה, וכעת התותחנים זקוקים לתחליף בהתקפה ובאנגליה כבר מתחילים לצוץ שמועות על שמות כאלה ואחרים שיכולים להצטרף למועדון הלונדוני בתחילת השנה.

וולבק מורד מהמגרש נגד ספורטינג ליסבון. גמר את העונה (Gettyimages)
וולבק מורד מהמגרש נגד ספורטינג ליסבון. גמר את העונה (Gettyimages)

אחד מהם הוא ניקולה פפה, חלוץ ליל, שעל פי "סאן" מתאים בדיוק לשיטת המשחק של ארסנל ולתקציב שלהם. השחקן בן ה-23 מחוף השנהב כבר כבר שמונה שערים מתחילת העונה, כולל שלושער מרשים נגד אמיין, והוא ממוקם רביעי בטבלת הכובשים בליגה הצרפתית. ליל מדורגת שנייה בליגה מתחת פאריס סן ז'רמן, שמשחקת בליגה משל עצמה, ונמצאת בעמדה מצוינת להפעיל לחץ על הקבוצות האחרות כדי לקטוף את הכרטיס הנוסף לליגת האלופות בתום העונה, וזאת הרבה תודות לחלוץ הצעיר. על פי העיתון האנגלי, פפה שווה 45 מיליון ליש"ט ולאמרי שווה להשקיע אותם בשבילו.

גם בלם יכול להיות רעיון לא רע. למרות רצף 11 הניצחונות, ארסנל שמרה על שער נקי רק בשני משחקים בפרמיירליג, וב"דיילי רקורד" דווח כי היא כבר סימנה את אריק ביילי ממנצ'סטר יונייטד בתור חיזוק להגנה. ביילי, גם הוא מחוף השנהב, שותף בכמה משחקים ביונייטד בתחילת העונה, אך מאז הניצחון על ניוקאסל בחודש שעבר בו נכנס כמחליף ושיחק 18 דקות הוא לא ראה דשא. ארסנל עשויה לפנות לשדים האדומים ולקנות אותו כדי שיישחק מולם כבר בתחילת פברואר. עוד שמות שעלו כמועמדים להצטרף לשקודראן מוסטאפי וסוקרטיס בהגנה הרופפת הם דניאלה רוגאני מיובנטוס ומאריו הרמוזו מאספניול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי