דיווח: יונייטד תרכוש את פיקפורד אם דה חאה יעזוב

דויד דה חאה
דויד דה חאה | AFP

לפי ה"סאן" שוער נבחרת ספרד לא מעוניין לחדש חוזה בשורות השדים האדומים וז'וזה מוריניו כבר חשב על מחליף. אריק באיי עשוי להימכר בינואר, טוטנהאם וארסנל מעוניינות לקלוט את הבלם

(גודל טקסט)

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר ונבחרת ספרד בחדשות ולא תמיד בגלל סיבות טובות. היכולת שהפגין בנבחרת בהפסד 3:2 לקרואטיה הייתה ירודה ומלבד זאת באנגליה מדווחים שהוא מתעקש לא לחדש חוזה במנצ'סטר יונייטד ולעזוב בסיום העונה. יש לקבוצה אופציה לעונה נוספת עליו, אבל בוודאי לא ינסו להכריח אותו להישאר. דה חאה בכל מקרה לא יעזוב כנראה לריאל מדריד שהחתימה את טיבו קורטואה ומדובר על כך שהוא יעזוב ליובנטוס שתוכל לרכוש אותו בקיץ בלי דמי העברה.

לפי הדיווחים מועמד המוביל של ז'וזה מוריניו להחליף את הספרדי הבינלאומי הוא שוערה של אברטון, ג'ורדן פיקפורד. השוער האנגלי חתם על חוזה חדש באברטון בקיץ האחרון עד 2024, אבל יונייטד תהיה מוכנה לשלם עליו סכום גבוה.

בתוך כך הבלם אריק באיי אמור להיפגש עם ראשי יונייטד כדי לבקש להימכר בינואר לקבוצה אחרת אחרי שהוא לא פתח באף משחק מאז הוחלף בניצחון על ניוקאסל 2:3 במחזור השמיני. בבלם מחוף השנהב עשויה להתעניין טוטנהאם מכיוון שמאוריסיו פוצ'טינו מכיר אותו מאספניול בה החל את הקריירה והוא אימן אותו בסגל המורחב של אספניול, בנוסף לכך גם אוניי אמרי מאמן ארסנל שמכיר אותו היטב מספרד.


יחזור לשתף פעולה עם פוצ'טינו? אריק באיי (AFP)

מאמן נבחרת ספרד לואיס אנריקה הגיב על הביקורת נגד דה חאה מבית ואמר: "אנחנו לא יכולים לציין את דה חאה כשחקן שעליו צריך למתוח את הביקורת. יש עליו ביקורת לא הוגנת". הוא סירב לומר אם דה חאה יישאר השוער הראשון של הנבחרת גם בעתיד כאשר רוב הביקורת על השוער הייתה אחרי השער האחרון שכבש טין יידבאי בדקה ה-90. דה חאה הציל פחות מ-50 אחוז מהבעיטות שנבעטו לעברו מאז תחילת המונדיאל ברוסיה. לפי הדיווחים היום (ראשון) עשוי לעמוד בשער קפה אריסבלאגה במשחק נגד בוסניה. "אם רוצים לבקר אז צריך לבקר את כל הנבחרת והמאמן גם ולא שחקן אחד. מדובר במקצוע קבוצתי ולא בודד. אני לא מתכוון להעמיד את השחקנים שלי למשפט".


"הביקורת על דה חאה לא הוגנת". לואיס אנריקה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי