ניל לנון הוזכר כמועמד לאימון נבחרת אירלנד

ניל לנון
ניל לנון | Gettyimages

אחרי פיטוריו של מרטין אוניל נוכח הכישלונות האחרונים והתוצאות הרעות, מאמן היברניאן הסקוטית בה משחק אופיר מרציאנו צפוי להחליף אותו כמאמן הירוקים. גם סטיב ברוס, סאם אלרדייס ופול קוק על הפרק

(גודל טקסט)

ניל לנון, מאמן היברניאן הסקוטית בה משחק אופיר מרציאנו, הוזכר כאחד המועמדים לאמן את נבחרת אירלנד במקום מרטין או'ניל, שפוטר היום מתפקידו יחד עם עוזרו השנוי במחלוקת רוי קין כוכבה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד. השניים עבדו חמש שנים בנבחרת ואף עלו איתה ליורו 2016. אירלנד ירדה לדרג ג' בליגת האומות אחרי רצף נוראי של משחקים שכלל ניצחון אחד בלבד ב-11 משחקיה האחרונים.

מייק מקארת'י שאימן בעבר את הנבחרת, הוא המועמד המוביל לקבל את משרת המאמן ביחס של 1 ל-2 בסוכנויות ההימורים, שגם כללו ברשימה את סטיבן קני מאמן דאנדלק האירית, סטיב ברוס, סאם אלרדייס ופול קוק.

לנון, שאימן את ביראם כיאל בסלטיק, העלה לפני שנתיים את היברניאן לליגה הראשונה וסיים בעונה שעברה במקום הרביעי. כעת הוא מדורג שמיני אחרי שפתח את העונה היטב והיה צמוד לצמרת. מרציאנו שיחק בעונה שעברה 34 משחקים במדי היברניאן בעונה הטובה שלהם בליגה וקיבל שבחים על יכולתו, אבל פציעה ממנה סבל גרמה לו לכך שהוא עדיין לא שיחק העונה דקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי