סאדיו מאנה חתם על חוזה חדש בליברפול: "זה המועדון הנכון"

מאנה
מאנה | AFP

למרות חיזורים בלתי פוסקים משלל מועדונים ברחבי היבשת, חלוץ נבחרת סנגל בחר להאריך את חוזהו עד 2023 והבהיר: "זה יום נפלא בשבילי, אני מאושר מאוד להמשיך להיות כאן ומצפה לעזור למועדון לזכות בתארים"

(גודל טקסט)

ליברפול, לפחות על הנייר, הצליחה לשמור על אחד הנכסים המרכזיים והמבוקשים ביותר שלה. הערב (חמישי) קבוצתו של יורגן קלופ הודיעה באופן רשמי על הארכת חוזהו של החלוץ הסנגלי סאדיו מאנה עד שנת 2023.


מאנה אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להאריך את החוזה שלי כאן בליברפול. זה נפלא בשבילי ואני מצפה להמשיך לעזור למועדון להגשים חלומות ולזכות בתארים. כשהציעו לי להגיע ושיחקתי בסאות'המפטון, לא חשבתי פעמיים. ליברפול זה המועדון הנכון עבורי ויש פה גם את המאמן הנכון. ההחלטה הכי טובה שקיבלתי בקריירה הייתה להצטרף לליברפול".


⚡☄

Every Sadio Mane goal for the Reds… pic.twitter.com/9z9HqTOmvB

— Liverpool FC (@LFC) November 22, 2018


מאנה, שכבש מפתיחת העונה כבר שישה שערי ליגה, הצטרף לליברפול בקיץ 2016 ובעונתו הראשוונה הבקיע 13 שערי ליגה. אשתקד הוא מצא את רשת רק 10 פעמים בפרמיירליג, אך הוסיף עשרה שערים בליגת האלופות וביחד עם מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו סחף את הקבוצה לגמר ליגת האלופות בו נוצחה על ידי ריאל מדריד.


Sadio Mane agrees new long-term #LFC contract…

— Liverpool FC (@LFC) November 22, 2018

"This is a big boost for everyone and another demonstration of how the players we have at this club are committed, not just to our present but our future also." https://t.co/7vmKeVcJln

— Liverpool FC (@LFC) November 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי