מוריניו הכחיש שסאנצ'ס רוצה לעזוב את יונייטד

ז'וזה מוריניו, אלכסיס סאנצ'ס
ז'וזה מוריניו, אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

המנג'ר דחה את הפרסומים על עזיבת החלוץ בינואר, אך הבהיר: "לא אהיה מאלה שינסו לעצור אותו אם ירצה ללכת". עוד גילה הפורטוגלי שהלך לבקר את לוקאקו במחנה בלגיה בפגרת הנבחרות. מאטה יעזוב לריאל מדריד?

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד תחזור הערב (שבת) רשמית מפגרת הנבחרות כשתארח את קריסטל פאלאס באולד טראפורד (17:00, שידור ישיר בספורט4), ולפני המשחק מנג'ר הקבוצה ז'וזה מוריניו הכחיש בפני עיתונאים את השמועות שאלכסיס סאנצ'ס בדרך החוצה מהקבוצה בינואר הקרוב ולא ביקש לעזוב, כפי שפורסם מספר פעמים בתקשורת האנגלית.


סאנצ'ס, שלפי דיווחים מרוויח 350 אלף ליש"ט בשבוע ביונייטד, לא הסתגל לשיטת המשחק של מוריניו ולא נראה מרוצה בקבוצה. העונה הוא כבש רק שער אחד ב-11 הופעות בקבוצה והיכולת הנפלאה שהציג בארסנל בעונות הקודמות נעלמה כלא הייתה. שפת הגוף שלו משדרת שהוא מתוסכל בקבוצה. לפי הדיווחים, הכוכב ביקש לעזוב למרות שלא ירוויח אותו שכר בקבוצות אחרות, אבל המנג'ר מתעקש שהוא רוצה להישאר ובטוח שהוא יוכל לחזור להציג יכולת טובה.


לשאלת הכתבים האם סאנצ'ס יעזוב אמר מוריניו: "לא חושב. הוא אף פעם לא אמר לי שהוא לא מאושר בקבוצה והוא לא מאושר להישאר. אני לא אהיה מאלה שינסו לעצור אותו אם ירצה ללכת, אבל זה לא קשור ליכולת שלו. זה אני והתפיסה שלי. זו הפילוסופיה שלי וכך הייתה תמיד, ששחקן שרוצה לעזוב לא אעמוד בדרכו. אני כן חושב שסאנצ'ס מתחיל להראות סימני התאוששות. הוא משתפר כמו שהקבוצה הולכת ומשתפרת. כשהוא על כר הדשא הוא תורם לקבוצה מהאישיות שלו ככדורגלן. יש לו רצון עז לשחק וליצור עבור הקבוצה ולהסתגל לצורה בה אנחנו משחקים. אם הוא יכול להשתפר? למעשה כולנו יכולים להשתפר. גם אני יכול להשתפר, גם הוא וכך גם כל השחקנים".


Mourinho says Alexis Sanchez hasn't asked to leave United #mufchttps://t.co/kVR00i08kk

— Samuel Luckhurst (@samuelluckhurst) 23 בנובמבר 2018

מוריניו גילה שהיה מודאג מהיכולת של רומלו לוקאקו במשחקים הקודמים והחליט לבקר אותו במחנה נבחרת בלגיה בפגרת הנבחרות כדי לבדוק למה היכולת שלו הייתה בירידה. החלוץ לא כבש בעשרת המשחקים האחרונים עבור יונייטד והעונה יש לו רק ארבעה שערים העונה ב-15 משחקים בכל המסגרות. הפורטוגלי גילה שעלה על רכבת ונסע לראות את המשחק של בלגיה נגד איסלנד בליגת האומות כדי לעקוב אחרי החלוץ שלו, שעשוי לפתוח היום על הספסל. "כמו שאמרתי לעיתונאים בלגים, הגעתי למשחק רק בגלל מזג האוויר", התלוצץ המנג'ר. "היה שם ערפל נפלא. האמת שרציתי להיות עם לוקאקו, להרגיש אותו, לראות את מצבו ולברר מה עם הפציעה שלו. רוברטו מרטינס הזמין אותי להיפגש איתו בחדר ההלבשה, אבל בחרתי לא לעשות זאת בגלל שאני לא רוצה להפריע לשחקנים לפני משחקים".


לפי פרסום בספרד, חואן מאטה עשוי להגיע בסוף העונה לריאל מדריד אחרי שהוצע לקבוצה וההעברה שלו תהיה ללא תמורה אחרי שחוזהו ביונייטד מסתיים בקיץ הקרוב. מוריניו רוצה לחדש אותו, אבל הנהלת יונייטד לא מתלהבת. מאטה אגב, גדול במחלקת הנוער של אלופת אירופה ונחשב לאחד הכשרונות הגדולים שלה, אך בסופו של דבר עזב אותה לוולנסיה בקיץ 2007 לאחר שלא קיבל הבטחה לדקות משחק ומאז הספיק לשחק גם בצ'לסי וביונייטד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי