צפו בתקציר: 1:3 נהדר לטוטנהאם בבית על צ'לסי

טוטנהאם
טוטנהאם | Gettyimages

תצוגת תכלית עם שערים של עלי (8), קיין (16) וסון בסלאלום אדיר על חצי מגרש (54) נתנו לתרנגולים את המקום השלישי על חשבון הבלוז שרשמו הפסד ליגה ראשון העונה והתרחקו עד שבע נקודות מהפסגה. ז'ירו צימק (85)

(גודל טקסט)

כבר מספר שנים שמשחק בין צ'לסי לטוטנהאם הוא הדרבי האמיתי של לונדון. הערב, שתי קבוצות הצמרת נפגשו באיצטדיון וומבלי, כשרק אחת מהן הצדיקה את הציפיות הגבוהות.

אחרי שחטפה לאורך השנים לא מעט ביקורות על כך שהיא לא מופיעה למשחקים נגד הקבוצות הגדולות, טוטנהאם פשוט התפוצצה על צ'לסי עם 0:3 ענק בתצוגת תכלית של החלק ההתקפי הפנטסטי שלה, והוכיחה מי הקבוצה הבכירה של לונדון, בדרך למקום השלישי על חשבון יריבתה.

כבר מתחילת ההתמודדות האווירה בוומבלי עשתה את שלה והמארחים עלו בטירוף. כדור חופשי מדוייק מצד ימין של כריסטיאן אריקסן בדקה השמינית מצא את ראשו של דלה עלי שנגח פנימה אחרי תנועה גדולה לפינה הקרובה.

התרנגולים נכנסו לטירוף כשאחרי שמונה דקות נוספות הארי קיין התקדם באין מפריע מצד שמאל לכיוון האמצע ובבעיטה מפתיעה מ-25 מטרים הזיז את הרשת של קפה שקפא במקומו בשנית. בתווך, סון עוד היה יכול לכבוש שער נוסף כשבעט בעיטה אווירית החוצה מתוך תיבת החמש אחרי שיתוף פעולה יפה עם אריקסן. על סף המחצית הראשונה, סון שוב היה חייב לכבוש אחרי עוד הרמה מדודה מאריקסן, אך קפה ירד טוב לבעיטה העוצמתית שלו וזו רק קרן.

תשע דקות מפתיחת החצי השני, סון סוף סוף איפס כוונות. ועוד איך איפס. הקוריאני נשלח באגף ימין על ידי דלה עלי הפעיל, ומקו מחצית המגרש לקח את ג'ורג'יניו לטיול, חלף בקלילות על פני דויד לואיז והכניע את קפה בבעיטה לפינה הרחוקה ברגל שמאל.


קיין חוגג עם סון. שער ענק לקוריאני (gettyimages)

עד לסיום, טוטנהאם המשיכה במכבש שלה על שער האורחים, כשרק יכולת מצויינת של קפה בין הקורות והחמצות מסמרות שיער בתוך תיבת החמש של קיין ועלי מנעו תבוסה משפילה עבור הבלוז, אשר בדקה ה-85 עוד צימקו בשער נגיחה של אוליבייה ז'ירו המחליף, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. הבלוז רושמים הפסד ליגה ראשון העונה, שבעקבותו הם מאבדים את המקום השלישי לטוטנהאם ומתרחקים עד שבע נקודות מהפסגה. טוטנהאם, עם הניצחון היוקרתי הזה, חולפת על פנייה ובהחלט הצהירה הערב על כוונותיה לאיים על תואר האליפות.

הרכבים:
טוטנהאם: הוגו לוריס, סרג' אורייר, טובי אלדרווירלד, בן דייוויס, חואן פויט, אריק דייר, מוסא סיסוקו, כריסטיאן אריקסן, יונג מין סון, סון דלה עלי, הארי קיין

צ'לסי: קפה, ססאר אספיליקווטה, אנטוניו רודיגר, דויד לואיז, מרקוס אלונסו, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, מתיאו קובאצ'יץ' (רוס בארקלי, 58), וויליאן, אדן הזאר, אלברו מוראטה (פדרו, 58).

מהלך המשחק:
דקה שלישית: הארי קיין עלה מעל רודיגר ונגח למרכז השער, קפה קלט.

דקה שמינית, 0:1 לטוטנהאם: איזו פתיחה לתרנגולים. כדור חופשי מדוייק של אריקסן מצד ימין מצא את ראשו של עלי שעשה תנועה גדולה לפינה הקרובה ונגח מקרוב פנימה.


קפה נכנע מהנגיחה של עלי. (gettyimages)

דקה 11: שיתוף פעולה פנטסטי בין אריקסן לסון מצא את האחרון לבד מול קפה, אך הקוריאני בעט מהאוויר הרחק מעל לשער.

דקה 16, 0:2 לטוטנהאם! הארי קיין התקדם באין מפריע מצד שמאל לכיוון הרחבה ושחרר בעיטה חזקה ומדוייקת מ-20 מטרים שנכנסה לפינה הקרובה של קפה שלא זז. התרנגולים ביתרון כפול בשלב מוקדם.


קיין עלי וסיסוקו חוגגים את השער השני (gettyimages)

דקה 20: וויליאן כמעט צימק את התוצאה עם בעיטה חדה מצד ימין שחלפה ליד המסגרת.

דקה 46: אריקסן המשיך לרקוד על המגרש כשמצד שמאל של הרחבה מצא את סון שבעט מהאוויר וסחט הצלה גדולה מקפה.

דקה 54, 0:3 לטוטנהאם: דלה עלי שלח את יונג מין סון בקו ימין, הקוריאני לקח את ג'ורג'יניו לטיול מקו החצי, חלף בקלילות על פני דוד לואיז והכניע את קפה בבעיטה לפינה הרחוקה ברגל שמאל. 

דקה 68: עוד מהלך התקפי נהדר של טוטנהאם, סיסוקו מצא את קיין שרשם החמצה נוראית מתוך תיבת החמש.


דקה 85, צ'לסי מצמקת ל-3:1:
הצרפתי המחליף עלה נהדר להרמה של אספיליקווטה ונגח פנימה.


טוטנהאם. משחק אדיר של התרנגולים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי