צפו בתקציר המטורף: 5:5 בין וילה לפורסט, רביעייה לתמי אברהם

תמי אברהם
תמי אברהם | Gettyimages

צ'מפיונשיפ מספקת נון סטופ אקשן: בניצחון של סטוק על דרבי קאונטי 1:2 ג'ו אלן מסטוק ננשך על ידי ברדלי ג'ונסון מדרבי, בסגנון לואיס סוארס

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

הצ'מפיונשיפ באנגליה כבר מזמן הוכיחה את עצמה כאחת הליגות הטובות באירופה למרות שהיא רק ליגה שנייה באנגליה, אבל אתמול אפילו זקני הליגה לא האמינו לתוצאה של 5:5 בה הסתיים המשחק בין אסטון וילה לנוטינגהאם פורסט. מי שצריך להיות מתוסכל הוא חלוץ צ'לסי תמי אברהם בן ה-21, המושאל לאסטון וילה, שהבקיע ארבעה שערים ועדיין כפי שנכתב בתקשורת האנגלית "קילל את מזלו הרע" ולא הצליח לנצח את המשחק בגלל שיוויון של לואיס גראבן בדקה ה-82, אחרי שזה הבקיע צמד. גראבן שיחק בעונה שעברה באסטון וילה.


נוטינגהאם, שהשיגה את השיוויון בעשרה שחקנים, הוליכה במשחק 0:2, הייתה ביתרון ארבע פעמים – ולא ניצחה. וילה היתה כבר ביתרון 4:5 משער של אנואר אל גאזי, לשעבר שחקן אייאקס, אבל זה הסתיים ב-5:5. שתי הקבוצות מדורגות בחלק העליון של הטבלה. נוטינגהאם שישית ו-וילה במקום השמיני.


אוהדי צ'לסי קראו ברשתות החברתיות להחזיר את אברהם מההשאלה וטענו: "הוא יותר טוב מאלברו מוראטה". אברהם כבר היה מושאל לבריסטול וסוונזי. הוא כבש 23 שערי ליגה בעונת 2016/17 23 עבור בריסטול. אחרי אתמול הוא כבש כבר 10 שערים ב-13 משחקים בוילה בליגה, שפתחה את העונה רע, אבל מתקרבת לצמרת.

Tammy Abraham (21 years, 57 days) is the youngest player to score a hat-trick for @AVFCOfficial since Luke Moore (19/356) in a 4-0 PL win at Middlesbrough in Feb 2006 pic.twitter.com/e7LDbseC2S

— Sky Sports Statto (@SkySportsStatto) 28 בנובמבר 2018


אברהם הוא השחקן הצעיר ביותר שכבש שלושער במשחק אחד עבור אסטון וילה מאז לוק מור ב-2006. "לא שיחקתי אף פעם במשחק כזה. משחקים כאלה עדיף לראות בספה בטלוויזיה מאשר להיות על המגרש. לכבוש חמישה שערים ועדיין לא לנצח זה מטורף", אמר אברהם בסיום. ג'ק גרליש צייץ: "אני מדוכא שלו ניצחנו למרות שכבשנו חמישה. אברם עשה עבודה מדהימה. היינו צריכים לקחת את המשחק הזה במחצית השנייה". 
 


חוץ מהאירוע הזה היה עוד טירוף בניצחון של סטוק על דרבי קאונטי 1:2. כדורגלן סטוק ג'ו אלן ננשך על ידי כדורגלן דרבי ברדלי ג'ונסון בסגנון לואיס סוארס מול עיניו של השופט, שאפילו לא הרחיק אותו.

Bradley Johnson going full on Luis Suarez #DCFC#SCFC#nibblenibblepic.twitter.com/Hh1LRafAC7

— Joe Brook (@JoeBrook9) 28 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי