באיירן מינכן או מנצ'סטר יונייטד? "זידאן יחזור לאמן בקרוב"

זינדין זידאן, ליאו מסי
זינדין זידאן, ליאו מסי | אינסטגרם

אחרי שהתפטר במפתיע מריאל מדריד בקיץ, אלוף אירופה בשלוש השנים האחרונות מתכנן לשוב לקווים, כך על פי בנו אנזו. השדים האדומים והבווארים ממתינים להתפתחויות

(גודל טקסט)
זינדין זידאן, אלוף אירופה ב-3 השנים האחרונות עם ריאל מדריד, "יחזור לאמן בקרוב", כך על פי בנו של מאמן הבלאנקוס לשעבר, אנזו זידאן. הצרפתי, שעל פי הדיווחים מועמד לבאיירן מינכן ולמנצ'סטר יונייטד, החליט לקחת הפסקה מאימון במפתיע אחרי עונות מופלאות בהן קיבע את מעמדו כאחד הטובים בעולם.


"כולם יודעים שאבא שלי מאוד אוהב כדורגל ומאוד אוהב לאמן", הסביר אנז והוסיף: "בסופו של דבר כמובן שזו החלטה שלו, אבל אני בטוח שהוא יחזור לקווים תוך זמן קצר מאוד". בנו של המאמן הוסיף: "הוא מנצל את הזמן עכשיו למנוחה והוא בהחלט זקוק לזה. בשורה התחתונה זה נחמד מאוד להיות מאמן בריאל מדריד, אבל זה דורש ממך המון".


בתקשורת האנגלית פורסם לאחרונה שזידאן אמר לחבריו שהוא מוכן להיכנס לתפקיד מאמן מנצ'סטר יונייטד בכל רגע נתון ושהוא ממש נלהב לאמן בפרמיירליג ולהוכיח את עצמו בליגה נוספת אחרי ההצלחה הגדולה בספרד. קבוצה נוספת שכאמור הוזכרה היא באיירן מינכן, שפתחה את העונה בצורה איומה תחת ניקו קובאץ' הקרואטי שבינתיים מקבל גיבוי מההנהלה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@otro …⏳ #OTROisComing https://otro.co/IGZZ (link in bio)

A post shared by zidane (@zidane) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי