דיווח: מנצ'סטר יונייטד תרכוש את פיקפורד ב-70 מיליון ליש"ט

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Gettyimages

רכישת שוער אברטון מתכוננת לקיץ הקרוב. מוריניו תקף שוב את שחקניו: "יונייטד קבוצה שלא יודעת לנשוך". הקשר הברזילאי פרד יצא נגד המנג'ר בראיון

(גודל טקסט)
ג'ורדן פיקפורד עשוי להיות היורש במנצ'סטר יונייטד של דויד דה חאה, שלא רוצה להאריך חוזה. לפי דיווחים ב"סאנדיי מירור", יונייטד תשלם 70 מיליון ליש"ט על שוער אברטון בקיץ הקרוב ואילו דה חאה, שחוזהו הוארך עד קיץ 2020 על פי אופציה בחוזה, יימכר. פיקפורד נרכש רק בקיץ שעבר על ידי אברטון ב-30 מיליון ליש"ט מסנדרלנד. אם יעבור ב-70 מיליון ליש"ט, זה יהיה שיא חדש לרכש שוער, יותר מהרכישות של אליסון (ליברפול) וקפה (צ'לסי).


ז'וזה מוריניו ניצל אתמול מבושה ענקית אחרי שסאות'המפטון הובילה כבר 0:2 בדקה ה-20, אבל יונייטד חזרה עם תיקו 2:2, אבל כעת מרוחקת כבר 16 נקודות מהמקום הראשון ושש מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, שם ממוקמת כרג צ'לסי, עם משחק חסר. 


"המיוחד" עלה שוב להתקפה חסרת רסן על שחקניו בסיום המשחק – ואמר: "יונייטד קבוצה שלא יודעת לנשוך ולא מבינה שהכדורגל הפשוט הוא הגאוני". מוריניו האשים את קשרי הקבוצה בכך שהם מסבכים את המשחק – וטען עם זאת: "אנחנו לא משחקים מספיק משחקים כמו כלבים משוגעים". מורניו עלה עם הרכב שונה עם סקוט מקטומני ונמניה מאטיץ' שירדו להגנה. פול פוגבה שוב היה חלש ואיבד 25 כדורים ב-90 דקות.


מוריניו הוסיף: "איבדנו כל כך הרבה כדורים בקישור ובשליש השלישי של המגרש. היה קשה שמור על עקביות במשחק. ב-20 הדקות האחרונות של המחצית השנייה שיחקנו טוב. יש רוח טובה בקבוצה. שחקנים כמו מרקוס ראשפורד ופיל ג'ונס נותנים כבוד לחולצה. השער הראשון שספגנו היה בגלל שלא לחצנו מספיק, השני היה מבעיטה חופשית. אין לנו הרבה כלבים משוגעים שינשכו בכדור כל הזמן ואני מקווה שאנשים יבינו על מה אני מדבר. מאטיץ' ומקטומני עשו עבודה טובה בהגנה כקשרים".


מוריניו שעקץ את ראשפוד על החמצתו נגד יאנג בויז ברן בליגת האלופות, פירגן ליכולתו אתמול לאחר שבישל את שני השערים של יונייטד בפעם השנייה בקריירה שלו בפרמיירליג. "אני מרוצה ממנו, גם אם לא כבש. הוא עשה חלק מהעבודה שאחרים היו צריכים לעשות. ניסה להגן בצדדים ולמצוא פתרונות בקישור. הוא ניסה לעשות הכל. הדבר היחיד שהיה חסר היה להבקיע שער". מוריניו גילה שראשפורד רצה להיות מוחלף אחרי שטען ששחקני הסיינטס פוגעים בו שוב ושוב. "לא רציתי להחליף אותו. הוא ביקש אז הכנסתי את אנטוני מרסיאל בדקה ה-75".


2 – Marcus Rashford has provided two assists in a single game in all comps for Man Utd for just the second time in his career (also vs Crystal Palace in September 2017). Catalyst. pic.twitter.com/Lkw4zMo0X6

— OptaJoe (@OptaJoe) 1 בדצמבר 2018


"מייל און סאנדיי" כתב כי השאיפה של מוריניו להיכלל בין ארבע הגדולות עד ינוארכבר התרסקה' אחרי שאיבד ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים. לפי העיתון, מוריניו ערך לפני המשחק מול הסיינטס שיחה סוערת עם שחקניו ומתח עליהם ביקורת קשה על התיקו 0:0 נגד קריסטל פאלאס במחזור האחרון, מה שבדיעבד לא עזר במיוחד.


"סאנדיי מירור" פרסם כתבה ענקית על הקשר פרד הברזילאי, שטוען כי מוריניו הרס לו את החלום לככב בנבחרת ברזיל. פרד, שנרכש ב-52 מיליון ליש"ט משחטאר בקיץ, לא מרוצה ממעמדו בקבוצה. הוא לא הותיר בינתיים שום רושם ביונייטד ואתמול שוב ישב על הספסל. כתוצאה מיכולתו פרד נופה מסגל ברזיל במשחקי הנבחרת שהתקיימו בנובמבר.


בראיון פרד אמר: "שיחקתי מעט מאוד ביונייטד, כך שזה הגיוני שלא זימנו אותי. אני כועס, אבל צריך ללמוד לחיות עם העצב. לפני כן היו לי 11 הופעות בנבחרת. אני נשאר מפוקס ביונייטד ומקווה להראות למוריניו שהוא טועה ולשחק בסוף העונה בקופה אמריקה. נגד יאנג בויז שיחקתי ואני חושב שהייתי טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי