יוז פוטר מסאות'המפטון, האזנהוטל המועמד המוביל להחליפו

מארק יוז
מארק יוז | AFP

הוולשי סיים את תפקידו לאחר שהשיג רק ניצחון אחד בודד מתחילת העונה, הבעלים רוצים את האוסטרי שאימן את לייפציג אשתקד. בשבוע שיעבר פורסם באיטליה שגם פאולו סוזה ברשימת המועמדים

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
סאות'המפטון פיטרה היום (שני) את המנג'ר מארק יוז, למרות שבמשחקו האחרון בשבת השיג תוצאה מכובדת, 2:2 נגד מנצ'סטר יונייטד. המאמן הוולשי היה שמונה חודשים בתפקיד ועזב את הקבוצה לאחר שהשיג רק ניצחון אחד ב-14 משחקים העונה, כשהיא במקום ה-18 בפרמיירליג.


"הקדושים" הודיע רשמית כי החל החיפוש אחרי מנג'ר חדש, כאשר לפי רשת BBC השם החם הוא ראלף האזנהוטל האוסטרי, שאימן לפני עונה את לייפציג. אחד מעוזריו של יוז, קלווין דיוויס, יאמן את הקבוצה ביום רביעי מול טוטנהאם בוומבלי. כזכור, רק בשבוע שעבר דווח כי גם אקס מכבי תל אביב, פאולו סוזה, מועמד אם ל"קדושים" אם יוז יפוטר – דבר שכאמור אירע הבוקר.


זו העונה השנייה שיוז מפוטר מתפקידו: לפני שנה פוטר מסטוק סיטי, מה שלא עזר לקבוצה שירדה לצ'מפיונשיפ בסופו של דבר. הוא הצטרף כעבור חודשיים לסאות'המפטון כשזו הייתה רק נקודה מעל הקו האדום ובזכות שני ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים השאיר אותה בליגה, אבל מאז הקבוצה ניצחה רק שלושה משחקים מתוך 22.



מארק יוז. התקשה להוביל את סאות'המפטון להצלחה העונה (AFP)


בסאות'המפטון הקדימו את פיטורי יוז מכיוון שלא רצו להיקלע למצב דומה לשנה שעברה, כשפיטרו את מאוריסיו פלגריני סמוך מאוד לסיום העונה וכמעט ירדו לליגת המשנה. "יוז אשם במצב, אבל גם להנהלה יש חלק. הקבוצה מידרדרת כבר כמה עונות אחרי שמכרה את רוב כוכביה והמחליפים לא היו ראויים", נכתב ב-BBC.


We're wishing a #HappyHanukkah to all those celebrating over the coming days! #saintsfcpic.twitter.com/UgdBMdRXWa

— Southampton FC (@SouthamptonFC) December 3, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי