מנצ'סטר סיטי תתארח בווטפורד ללא אגוארו וסטרלינג?

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | AFP

המחזור ה-15 ייצא לדרך כבר ביום שלישי (חגיגה אנגלית החל מ-21:45 בספורטHD2), הארגנטיני הפצוע בספק גדול וייתכן שהקשר יוחלף במאחרז כדי שיוכל לנוח לפני המפגש מול צ'לסי. וגם: ברייטון וכיאל מול פאלאס

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)
בקושי הצלחנו להירגע מיום ראשון הגדול בפרמיירליג, וכבר מחר (שלישי) ייצא לדרך המחזור ה-15 בפרמיירליג. במוקד משחקי מחר, האלופה מנצ'סטר סיטי תתארח אצל ווטפורד בידיעה שניצחון יגדיל את הפער מסגניתה ליברפול לחמש נקודות, לפחות עד משחקם של המייטירדס ברביעי מול ברנלי.


ווטפורד – מנצ'סטר סיטי (22:00, ישיר בספורטHD2 במסגרת חגיגה אנגלית)
מנצ'סטר סיטי יוצאת ללונדון למפגש מול הצרעות של ווטפורד, שלא ניצחו כבר ארבעה משחקי ליגה ברציפות וירדו למקום העשירי. במשחק האחרון הפסידו המארחים 2:0 ללסטר, אבל הם פוגשים יריבה שב-1:3 על בורנמות' בשבת ספגה בסך הכל בפעם השישית העונה. ניצחון של סיטי, שמעדה רק פעמיים העונה כשסיימה בתוצאות תיקו במשחקי חוץ מול וולבס וליברפול, ירחיק אותה חמש נקודות מליברפול שתשחק ביום רביעי בחוץ מול ברנלי.


קווין דה בריינה הפצוע לא ייכלל בסגל גם הפעם, כשבספק נמצא סרחיו אגוארו שהחמיץ את הניצחון בשבת בגלל בעיה בשרירים ופפ גווארדיולה הבהיר כי לא ישותף אם יהיה אפילו חשש קל שבקלים שהוא עלול להחמיר את פציעתו. לכן, גבריאל ז'סוס צפוי לפתוח גם מחר למרות יכולת חלשה נגד בורנמות'. בנוסף, ריאד מאחרז עשוי לפתוח על חשבונם של לירוי סאנה או ראחים סטרלינג, כדי לתת להם מנוחה לפני המפגש בשבת בחוץ נגד צ'לסי. 


#PEPTALK | An update on @aguerosergiokun, @Azinchenko17 and @DeBruyneKev from the boss! #mancitypic.twitter.com/ed4Fw9F2uA

— Manchester City (@ManCity) 3 בדצמבר 2018


לקראת המשחק החמיא פפ גווארדיולה למי שלדעת רבים הוא מצטיין העונה בפרמיירליג עד כה, ראחים סטרלינג: "הוא יכול לשחק טוב יותר. אנחנו מאושרים ממה שעשה בעונות האחרונות, אבל הוא יכול לשחק אפילו טוב יותר".


המנג'ר גם התייחס לחגיגות של קלופ נגד אברטון: "מבין אותו. עשיתי את זה נגד פלגרינו והבנתי מה הוא מרגיש וגם הבנתי מה מרקו סילבה הרגיש אתמול, אבל זה מה שזה. כדורגל זה עניין של רגשות. אנחנו חיים בעולם בו בכדורגל תמיד מחמיאים רק למנצחים". 



סאנה וסטרלינג. אחד מהם יזכה למנוחה לפני המפגש בשבת מול צ'לסי?


ברייטון – קריסטל פאלאס (21:45)
גלן מארי צפוי לחזור להרכב ברייטון אחרי שישב על הספסל מול האדרספילד בניצחון 1:2, כך שמחליפו במשחק, הרומני פלורין אנדונה שכבש את שער הניצחון במשחק, אמור לשוב לספסל: "יש לנו שלושה חלוצים בעיקרון עם גלן, יורחן לוקדיה ואנדונה והם ישחקו עד סוף העונה כי יש הרבה משחקים. אנדונה היה מתאים לשיטת המשחק של האדרספילד", אמר מנג'ר השחפים כריס יוטון.


יתר משחקי מחר: בורנמות' – האדרספילד (21:45) ווסטהאם – קרדיף (21:45).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי