מוריניו: "אנחנו יורים בעצמנו, אי אפשר לטעות ככה"

ג'סי לינגארד
ג'סי לינגארד | AFP

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מרוצה מהיכולת ב-2:2 מול ארסנל: "סמולינג ובאיי נתנו את הכל והם לא כשירים לחלוטין, רוצה גם לציין לטובה את ראשפורד, אבל עשינו יותר מדי שגיאות". אמרי לעומת זאת הודה: "תוצאה לא טובה"

(גודל טקסט)
תיקו שלישי של מנצ'סטר יונייטד ברציפות במשחקי הפרמיירליג ומשחק רביעי ללא ניצחון השאיר את הקבוצה של מוריניו במרחק שמונה נקודות מהרביעייה הראשונה בליגה. יונייטד אולי לא הפסידה לארסנל אחרי 2:2 באולד טרפורד וזו כבר בשורה, אבל גילתה חולשה גדולה בהגנה – גם בשל העובדה ששיחקה במרכזה השלישייה מרקוס רוחו, כריס סמולינג ואריק באיי עקב פציעות רבות.


לעומתה, ארסנל כבר 20 משחקים בלי הפסד, אבל ירדה לחמישי אחרי ששוב לא ניצחה במשחק צמרת, דווקא לאחר ה-2:4 הגדול על טוטנהאם שעקפה אותה אמש בטבלה. התותחנים רחוקים שמונה משחקים מהשוואת הרצף הכי טוב, אחרי שרשמו 28 משחקים ללא הפסד מאפריל עד נובמבר 2007. זו פעם רביעית בתולדות הקבוצה שהיא זוכה לרצף של 20 משחקים ללא הפסד.


"דייל מייל" כתב בכותרת שלו: "ג'סי לינגארד הציל את ז'וזה", אבל מיהר להבהיר: "המיוחד קטל את שחקניו וטען שהם ירו בעצמם". "מירור" הדגיש שהשער של לינגארד נכבש 13 שניות אחרי שארסנל עלתה ליתרון.  מוריניו אמר אחרי המשחק: "עשינו יותר מדי טעויות בהגנה ואיבדנו יותר מדי כדורים".


יום אחרי שפורסם כי מוריניו טען ששחקניו צריכים לתת את הכל גם אם הם לא אוהבים את המנג'ר, הוא אמר: "עלינו עם הרכב חסר לחלוטין בהגנה. כריס סמולינג לא היה בריא ועלה בכל זאת, דייגו דאלוט הצעיר פתח לראשונה בהרכב בליגה ורוחו לא שיחק אפילו דקה עד היום, גם אריק באיי חזר אחרי תקופה ארוכה חצי פצוע, אבל כולם נלחמו ונתנו את המקסימום".


Daily Mail sport:

Jesse saves Jose! #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/eO9MW72EsX

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 5 בדצמבר 2018


השוער דויד דה חאה הציל כמה פעמים את יונייטד במחצית השנייה, אבל טעויות שלו ושל מרכוס רוחו איפשרו לארסנל לעלות ליתרון והוא קיבל ציון 5 בלבד ב"מירור" כאשר המצטיינים היו לוקאס טוריירה ואנדר הררה עם 8. מוריניו אמר בנושא הטעויות: "גם במשחקים בהם אנחנו משחקים טוב אנחנו יורים בעצמנו. אנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו, אבל בלי הטעויות. סיימנו ב-2:2, אבל זה כאילו כבשנו ארבעה שערים. היו רגעים שנזקקנו לקצת יותר איכות במשחקנו, אבל אנחנו רק צריכים להיות מרוצים מרוח הלחימה, הרצון, הדינמיות והאינטנסיביות במשחק שלנו. אני רוצה לציין את מרקוס ראשפורד שנתן הכל עבור החולצה. הבעיה שכאשר הכדור היה ברגליים של ארסנל אפילו הספסל שלנו נכנס לפאניקה. שחקני ההגנה שלנו כבר היו מתים מעייפות לקראת הסיום".


התותחנים מאוכזים אחרי איבדו את המקום הרביעי וגם את רוב הולדינג וארון ראמזי בגלל פציעות. אונאי אמרי אמר בסיום: "החדשות הכי גרועות שהולדינג נפצע בברך. הרופאים חוששים שאולי זו פציעה רצינית, אבל נצטרך להמתין. אני מאמין שהפציעה של ראמזי לא חמורה. המחצית השנייה נתנה לנו ביטחון. שלטנו במשחק ואם היה מגיע לקבוצה אחת לנצח זה לנו. אחרי הפציעות כל השחקנים נתנו הכל. זו לא תוצאה גרועה ולא טובה. אמרתי לשחקנים שננסה לסיים טוב את השבוע מול האדרספילד".



פעמיים הוליכה ולא ניצלה זאת. ארסנל (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי