צפו בתקציר: ניצחון שני רצוף לוולבס, 1:2 על ניוקאסל משער בדקה ה-94

מאט דוהרטי
מאט דוהרטי | Gettyimages

אחרי הניצחון המרשים על צ'לסי, הזאבים השיגו שלוש נקודות בשניות הסיום. ז'וטה כבש ראשון (17), פרס איזן (23), דיאנדרה ידלין הורחק ודוהרטי הכריע. המחזור יינעל מחר (שני ב-22:00, ספורט1) עם אברטון - ווטפורד

קבוצות: ניוקאסל וולבס
(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של ליברפול, צ'לסי, טוטנהאם, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, המחזור ה-16 בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) עם משחק אחד דרמטי במיוחד בו ניוקאסל נוצחה 2:1 בבית מול וולבס משער שהובקע עמוק בתוך תוספת הזמן. מחר (שני ב-22:00, ישיר בספורט1) יינעל המחזור כשאברטון תארח את ווטפורד.

המשחק נפתח בסערה ו-וולבס האורחת עלתה ליתרון כעבור 17 דקות משערו השני העונה של דיוגו ז'וטה, שמצא את הרשת גם בשבוע שעבר נגד צ'לסי. רק שש דקות חלפו וניוקאסל הצליחה לאזן לאחר שאיוסה פרס הספרדי כבש את השני שלו העונה. בדקה ה-57 דיאנדרה ידלין הורחק ולמעשה שינה את מאזן הכוחות על כר הדשא. רגע לפני שריקת הסיום, בדקה ה-94, המגן הנהדר מאט דוהרטי הגיע ראשון לריבאונד אחרי בעיטה של זו'טה ודחק מקרוב את שער הניצחון היקר.

ניוקאסל רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון והיא נותרה במקום ה-15 עם 13 נקודות, שלוש בלבד יותר מהאדרספילד שניצבת מתחת לקו האדום ואצלה היא תתארח במחזור הקרוב לקרב תחתית לוהט (שבת ב-17:00). מנגד, אחרי תקופה קשה, וולבס הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים אחרי שבמחזור שעבר הדהימה את צ'לסי ובעקבות כך היא קפצה עד למקום ה-10 כשרק הפרש שערים מציב אותה מתחת ללסטר. ביום שבת (17:00) היא תארח את בורנמות'.


הרגע ששינה את המשחק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי