צ'לסי השעתה אוהדים בעקבות הקללות נגד סטרלינג

ראחים סטרלינג מול מתאו קובאצ'יץ'
ראחים סטרלינג מול מתאו קובאצ'יץ' | Gettyimages

הבלוז, שמזה תקופה מנהלים קמפיין נגד גזענות, הודיעו כי ארבעה אוהדים לא יוכלו להגיע למשחקיה עד שחקירת המשטרה תסתיים ואם יואשמו בהתנהגות גזענית יורחקו לכל החיים. וגם: פיל פודן האריך חוזה במנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)
הפוסט הקשה שפרסם ראחים סטרלינג לאחר המשחק נגד צ'לסי ממשיך לעורר הדים באנגליה והערב (שני) גם הגיעה תגובה ראשונה מצד הבלוז. במהלך ההפסד של מנצ'סטר סיטי 2:0 בסטמפורד ברידג', קלטו מצלמות הטלוויזיה חבורת אוהדים מקללת את השחקן, שטען כי היו אלה קללות גזעניות קשות ומכוערות ובהודעה שכתב באינסטגרם תקף גם את התקשורת האנגלית על היחס המפלה בין שחקנים שחורים ללבנים.


צ'לסי, שמזה תקופה ארוכה מנהלת קמפיין נגד גזענות ואנטישמיות בפרט, הודיעה היום כי היא תומכת בחקירת המשטרה בנושא וכי ארבעת האוהדים החשודים בהתנהגות גזענית הורחקו ממשחקי הקבוצה עד להודעה חדשה, כאשר סנקציות חריפות נוספות וביניהן שלילת המנוי ייכנסו לפועל אם אכן הם יימצאו אשמים.


בפוסט שפרסם לאחר המשחק סטרלינג כתב: "אני לא מאלה שמדברים הרבה, אבל כאשר אני צריך להשמיע את קולי אני משמיע. בקשר למה שקרה בצ'לסי רק צחקתי מזה כי לא ציפיתי למשהו אחר. אבל דוגמה כשיש שני שחקנים שמתחילים את הקריירה שלהם בסיטי ושניהם עשו את הדברים בסדר גמור והם קונים בית חדש לאמא שלהם שהשקיעה ועשתה הרבה כדי שיגיעו להיכן שהגיעו, אבל תראו איך העיתונים מגיבים שונה לגבי שחקנים שחומי עור צעירים ולגבי שחקנים לבנים צעירים. הצעיר שחום העור מצויר בצורה שלילית למרות שלא הוא ולא חברו עשו משהו רע. זה רק מסייע למי שרוצה לראות את הדברים בצורה שלילית לגבי שחומי עור ועוזר לגזענות. לכל העיתונים שלא מבינים למה יש גזענות שיסתכלו על הפרסומים שלהם וינסו להיות הוגנים לשני הצדדים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Good morning I just want to say , I am not normally the person to talk a lot but when I think I need my point to heard I will speak up. Regarding what was said at the Chelsea game as you can see by my reaction I just had to laugh because I don't expect no better. For example you have two young players starting out there careers both play for the same team, both have done the right thing. Which is buy a new house for there mothers who have put in a lot of time and love into helping them get where they are, but look how the news papers get there message across for the young black player and then for the young white payer. I think this in unacceptable both innocent have not done a thing wrong but just by the way it has been worded. This young black kid is looked at in a bad light. Which helps fuel racism an aggressive behaviour, so for all the news papers that don't understand why people are racist in this day and age all i have to say is have a second thought about fair publicity an give all players an equal chance.

A post shared by Raheem Sterling x (@sterling7) on



בתוך כך, הסיטיזנס הודיעו על החתמתו של הכישרון הצעיר פיל פודן על חוזה עד 2024. הקשר בן ה-18, שחקן נבחרת אנגליה הצעירה שכבר זוכה לדקות מעת לעת תחת פפ גווארדיולה (12 הופעות בסך הכל), ירוויח כ-30 אלף פאונד בשבוע. כששיחק בנבחרת אנגליה עד גיל 17 נבחר למצטיין אליפות העולם באוקטובר 2017, אז שלושת האריות זכו בגביע. הוא ידוע כאוהד מושבע של הקבוצה ומשחק במחלקה הצעירה שלה מגיל שמונה. לאחרונה נקשר שמו עם מעבר למספר מועדוני צמרת בעולם, ביניהם דורטמונד.



גווארדיולה ופודן. האוהד המושבע ימשיך לעוד שש שנים (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי