צפו בתקציר: דין כבש בדקה ה-96, 2:2 בין אברטון לווטפורד

לוקה דין
לוקה דין | AFP

ריצ'ארליסון כבש ראשון (15), הצרעות הגיבו עם צמד מהיר של קולמן (עצמי 63) ודוקורה (65), סיגורדסון החטיא פנדל (67) למארחים אך המגן הצרפתי קבע שיוון דרמטי בכדור חופשי. בספרד: ביבלאו ניצחה את ג'ירונה 0:1

(גודל טקסט)

משחק הנעילה של המחזור ה-16 של הפרמיירליג הפגיש הערב (שני) בין אברטון שאירחה בגודיסון פארק לווטפורד, שהגיעה למפגש עם מאזן איום של ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים.

הטופיז פתחו את המשחק בצורה טובה עם שער מהיר של ריצ'ארליסון שכבש נגד האקסית בדקה ה-15, אך ווטפרוד הפכו את התוצאה במחצית השנייה אחרי בעיטה לקורה של פיירירה בדקה ה-63 שפגעה בשיימוס קולמן שכבש שער עצמי ושער בנגיחה של דוקורה שתי דקות לאחר מכן. הקצב הגבוה נשמר כשבדקה ה-67 אברטון קיבלה הזדמנות להשוות את התוצאה אחרי עבירה טיפשית של קבאסלה על ירי מינה ברחבה, סיגורדסון בעט את הפנדל ופוסטר הצליח להדוף. כשנראה היה שווטפורד בדרך לניצחון ראשון מאז חודש אוקטובר לוקה דין בעט בעיטה חופשית אדירה שהשוותה את התוצאה.


כבש נגד האקסית. ריצ'ארליסון (AFP)

אתלטיק בילבאו – ג'יורנה 0:1
אחרי הניצחון 0:4 נגד הואסקה בגביע המלך, מאמנה החדש של אתלטיק בילבאו גאיסקה גריטנו, התמודד במשחק הליגה הראשון שלו במועדון הבאסקי במשחק הבית נגד ג'ירונה. המארחים קיבלו פנדל בדקה ה-90 ואריץ אדוריס עשה את העבודה והשיג ניצחון בכורה למאמנה החדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי