גווארדיולה: "מעריץ את סטרלינג, יצא ממצבים קשים"

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | AFP

מנצ'סטר סיטי שבה לפחות זמנית לפסגה אחרי 1:3 על אברטון, המנג'ר החמיא לקשר שעלה מהספסל וכבש אחרי שתי דקות ו-55 שניות וגם בתקשורת פרגנו: "היהלום בכתר של פפ". וגם: חזרת דה בריינה ואגוארו והצמד של ז'סוס

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי התאוששה מההפסד לצ'לסי ומהיכולת הפושרת בניצחון על הופנהיים בליגת האלופות עם 1:3 ביתי על אברטון במשחק שפתח את המחזור ה-17 בפרמיירליג. האלופה, מעבר לשלוש הנקודות, גם יצאה ממנו עם שתי בשורות משמחות: צמד של גבריאל ז'סוס שהבקיע בליגה לראשונה מאז המחזור השני וחזרתו של קווין דה בריינה אחרי פצועה. וזאת מבלי שציינו שפפ גווארדיולה ושחקניו שוב במקום הראשון, לפחות עד משחקה הערב של ליברפול מול מנצ'סטר יונייטד (18:00 בספורט1).


הבלגי עלה בדקה ה-75 וצפוי לשחק באמצע השבוע בגביע הליגה, אבל לא רק דה בריינה שב מפציעה אלא גם סרחיו אגוארו שישב אתמול על הספסל במשך 90 דקות. שחקן נוסף שישב על הספסל וכמו דה בריינה גם זכה להיכנס הוא ראחים סטרלינג, שכבש את השער השלישי אחרי שהיה על המגרש שתי דקות ו-55 שניות. "מייל און סאנדיי" כתב עליו בכותרת ענק: "סטרלינג היהלום בכתר של גווארדיולה".


סטרלינג כבש בנגיחה בנגיעה הראשונה שלו בכדור אחרי שהיה השבוע בעין הסערה בעקבות קללות גזעניות נגדו מצד אוהדי צ'לסי, אבל גווארדיולה אמר אחרי המשחק: "הוא היה רגוע כי הוא נאלץ להתמודד עם בעיות קשות כאלה בשנים האחרונות ואני מעריץ אותו על כך. כל חדר ההלבשה שלנו אוהב ומעריץ אותו. כשהוא עולה על כר הדשא הוא פשוט מאושר לשחק והוא שוכח מצבים שונים וקשים שעבר. השנה ואנשים אומרים עליו דברים מאוד לא יפים הקשורים בו ובמשפחה שלו ובצבע עורו. יש שמועות עליו שלא היו ולא נבראו". 


SUNDAY TIMES SPORT: Joyful and triumphant #tomorrowspaperstoday#MCFCvEFC#MCFCpic.twitter.com/IVfHjkYL8p

— Neil Henderson (@hendopolis) 15 בדצמבר 2018


על המשחק אמר גווארדיולה: "ידענו שזה יהיה מסובך ומסוכן ושנצטרך לסבול, ואכן סבלנו, אבל יש לנו חבורת שחקנים נפלאה, בני אנוש שעשו מאמץ עילאי לנצח את המשחק הזה רק שלושה ימים אחרי ששיחקנו משחק קשה בליגת האלופות". סיטי ניצחה את כל תשעת משחקי הבית שלה העונה וכאמור שבה לפסגה לפחות זמנית, כשהיא עם נקודה יותר מליברפול שתשחק הערב. "זה משחק מסקרן, בטח שאצפה בו", הוסיף פפ.


לשאלה למה נראה כל כך מתוסכל ומלמל לעצמו ללא הרף אמר המנג'ר: "לא יכולנו למצוא את השטחים הריקים במגרש כדי לפעול וזה שיגע אותי. השתפרנו רק לקראת המשך המחצית הראשונה ותחילת השנייה". על חזרת דה בריינה וסרחיו אגוארו ודנילו שישבו על הספסל: "אנחנו זקוקים לכל אחד. אגוארו ודנילו יחזרו במשחקים הבאים ודה בריינה גם ישחק באמצע השבוע בגביע. השערים של ז'סוס היו כל כך חשובים, כי כאשר אתה חלוץ אתה חייב לכבוש".


ברנרדו סילבה שיבח את חבריו: "זה דבר תמיד טוב שאתה יכול להגיב על הפסד ראשון העונה עם ניצחון במשחק הבא. זה היה משחק קשה מאוד נגד קבוצה טובה ועקשנית. ההרגשה לקחת שוב שלוש נקודות נפלאה. אחרי ההפסד היו לנו שני משחקים קשים נגד הופנהיים ואברטון וניצחנו אותם. דצמבר וינואר חודשים קשים מאוד עם המון משחקים ואנחנו חייבים להיות בשיא".



ז'סוס. הברזילאי כבש צמד וזכה למחמאות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי