מאוריציו סארי: "יש לנו סגל התקפי כי זה סטייל המשחק שלי"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | AFP

אחרי הניצחון 1:2 על ברייטון, מנג'ר צ'לסי התייחס להזזת קאנטה וז'ורז'יניו קרוב יותר: "הקשר המרכזי צריך להיות מאוד טכני בשיטה שלי. הזאר? דיברתי עם הרופא והוא בסדר גמור". הבלוז צפויים לסגור עם פולישיץ'

(גודל טקסט)
צ'לסי ממשיכה את ההתאוששות שלה מאז שספגה שני הפסדים בשלושה משחקים נגד טוטנהאם ו-וולבס, ואתמול (ראשון) ניצחה את ברייטון 1:2 באמקס סטדיום. אדן הזאר הוכיח למה ריאל מדריד כל כך רוצה אותו כשהבריק עם בישול ושער. הבלגי נאלץ לצאת אחרי שספג בעיטה מדייל סטיבנס, אבל מאוריציו סארי טען שמדובר רק במכה חזקה ולא בפציעה רצינית. "דיברתי עם הרופא והוא בסדר גמור".


הזאר היה מעורב מתחילת העונה ב-17 שערים, יותר מאשר בכל העונה שעברה (16). תחת אנטוניו קונטה הוא התקשה להראות את היכולת ההתקפית שלו, כיוון שקונטה דרש ממנו יותר תפקידי הגנה בעוד שסארי שינה לו תיפקוד ל-"9 מזויף" וכעת הוא לא רק מבשל אלא כובש שערים (8 שערי ליגה ו-9 בישולים). יחד עם זאת, פרשן ה"מירור" ג'ון קרוס כתב שהזאר לא אוהב לשחק בעמדה הזו, אבל הוסיף: "אם הוא ימשיך ביכולת הזאת הוא גם יישאר בעמדה הזאת. עד כמה שזה יישמע מדהים, הוא כבש שער ראשון לאחר 12 משחקים ללא כיבוש בקבוצה ובנבחרת, אבל זה היה עניין של זמן כי הוא לא מפסיק לכדרר, לנוע, להגיע למצבים ולבשל".


17 – Eden Hazard has been directly involved in more Premier League goals this season (17 in 16 apps) than he was in the whole of last season (16 in 34 apps). Evolved. pic.twitter.com/RsYVl9zuuR

— OptaJoe (@OptaJoe) 16 בדצמבר 2018


סארי מתעקש גם שאנגולו קאנטה ישחק בעמדה קדמית יותר, למרות שהוא נחשב לקשר האחורי מהטובים בעולם, וטוען שהוא יעיל יותר בתפקיד החדש שהציב אותו. סארי ספג ביקורות על שינוי התיפקוד של קאנטה כיוון שגם ז'ורז'יניו משחק בעמדה קידמית יותר, ובכך סארי הופך את שם המשחק שלו להתקפה התקפה התקפה. "יש לנו סגל התקפי כזה. לפי השיטה שלי הקשר המרכזי צריך להיות שחקן מאוד טכני. ז'ורז'יניו מאוד מהיר בראש שלו, הוא יודע לשחק בנגיעה אחת או שתיים. גם ססק פברגאס שחקן מאוד טכני. בסטייל המשחק שלי קאנטה צריך לשחק יותר קדימה. אחרים חושבים אחרת, אבל זה סטייל המשחק שלי".


בברייטון, כריס יוטון טען שמגן צ'לסי מרכוס אלונסו היה צריך להיות מורחק אחרי שהכשיל את סולי מארץ'.


בתוך כך, פורסם שצ'לסי אמורה לסכם עם הקשר ההתקפי של דורטמונד כריסטיאן פולישיץ' בינואר הקרוב. לפי דיווחים, השחקן שאיבד את מקומו בהרכב הגרמנים לג'יידון סאנצ'ו מבוקש על ידי כמה קבוצות. ברדיו "קאדנה סר" הספרדי פורסם שאתלטיקו מדריד התעניינה אצל דורטמונד האם אפשר להחתים את פולישיץ' וקיבלה תשובה כי הקבוצה כבר התחייבה למכור אותו לקבוצה בפרמיירליג וזו כנראה צ'לסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי