קארגר: "יונייטד צריכה למכור את פוגבה, אף שחקן לא גדול מהמועדון"

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

בלם העבר בטור נגד הקשר הצרפתי ב"טלגראף": "סמל שלילי בחדר ההלבשה, עושה יותר נזק מתועלת". ב"טיימס" חשפו שמוריניו סרב לצרף את גיגס לצוות המקצועי: "מי שבוגד באחיו עם אשתו לא יכול לעבוד איתי"

(גודל טקסט)

אחרי שפרשני הכדורגל באנגליה דרשו שוב ושוב ממנצ'סטר יונייטד לפטר את מוריניו, זה הגיע וכעת חלקם לא מרצים ממינויו הזמני של אולה גונאר סולשיאר ששיחק במועדון 11 עונות ומכיר היטב את הלך הרוח. מספר עיתונאים חיכו לפורטוגלי ליד ביתו בלונדון, אך המנג'ר עם הפה הכי גדול בעולם הכדורגל ביקש מהם להניח לו: "אין לי שום דבר לומר לכם".

כעת מתגלים פרטים חדשים על תקופתו של מוריניו ביונייטד. לפי הדיווחים ב"טיימס" הלונדוני ראשי המועדון ובעיקר המנכ"ל אד וודוורד רצו שימנה את ראיין גיגס כעוזרו, אבל הוא לא רצה בו כמספר שתיים בגלל שלא בטח בו ואמר למקורביו: "מי שבוגד באחיו עם אשתו לא יכול לעבוד איתי". השבועון שנסגר "ניוז אוף דה וורלד" חשף בזמנו שהיו בין גיגס לאשתו של אחיו יחסים במשך שמונה שנים. שחקן של יונייטד שלא הזדהה אמר לעיתון: "אף אחד לא אהב את מוריניו מלבד פלאיני ומאטיץ'". עוד אמר כי השחקנים המציאו למוריניו כינויים והרבו לדבר עליו מאחורי גבו.

דארן פלטשר ששיחק 12 שנה ביונייטד אמר כי הוא חושש שהקבוצה תלך אחורה בגלל המינוי הזמני. הסקוטי שזכה עם סולישאר באליפות הפרמיירליג בעונת 2006/7 הסביר: "יונייטד תצטרך עכשיו לבנות את עצמה במשך שנתיים מחדש, ועד הקיץ הם לא יוכלו לבנות תוכניות לעתיד כי המאמן הוא זמני בלבד". הקשר המשחק כיום בסטוק בצ'מפיונשיפ הוסיף: "יונייטד לא היתה אמורה להיות במצב כזה אף פעם. כאשר המנג'ר החדש ייכנס לא יהיה לו הרבה זמן לבנות את העונה הבאה. אני בטוח שההחלטה הזאת נתפסת כאילו הם הרימו ידיים".

ג'יימי קארגר המליץ להעיף גם את פול פוגבה מהקבוצה בטור שפרסם ב"טלגראף": "הם צריכים למכור את פוגבה, אם הם יקבלו עליו מחיר טוב, אף שחקן לא יכול להיות גדול יותר מהמועדון. אולי מדובר בשחקן גדול, אבל הוא לא הראה את זה באנגליה. פוגבה מהווה סמל שלילי בחדר ההלבשה של יונייטד. הוא מראה בפוסטים שלו ברשתות החברתיות איך להיות מנותק מהמנג'ר שלו, בין אם זה בכוונה או לא. הוא יותר מזיק מאשר מועיל וגורם לחוסר אחדות בחדר ההלבשה. שחקני יונייטד לא צריכים לקפוץ משמחה שמוריניו הלך כפי שעשה פוגבה, אלא לתעל את הרגשות שלהם במחשבה איך לתרום למצב של המועדון, אף אחד הם לא נקי מאשמה".


אף שחקן לא גדול יותר מהמועדון. פול פוגבה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי