יונייטד תשלם למולדה 1.8 מיליון ליש"ט על החתמת סולשיאר

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Gettyimages

לפי ה"מירור" המועדון הנורבגי יקבל פיצוי נאה על עזיבתו הזמנית של המנג'ר, אם המאמן ימשיך גם לעונה הבאה, הסכום יצמח לשמונה מיליון ליש"ט. לפי ה"אס" זיזאן קיבל פניה רשמית, אך טרם החזיר תשובה

(גודל טקסט)

אולה גונאר סולשיאר הוטס אתמול (רביעי) במטוס הפרטי של מנצ'סטר יונייטד והגיע לבית המלון בו שהה גם ז'וזה מוריניו במהלך כהונתו על הקווים של השדים האדומים. ב"דיילי מייל" פורסם כי יונייטד תשלם 1.8 מיליון ליש"ט למודלה על החתמת סולשיאר עד סיום העונה. לפני החוזה גם סוכם שאם סולשיאר יישאר בתפקיד מעבר לשנה הנוכחית יונייטד תשלם למולדה שמונה מיליון ליש"ט. במולדה הוא חתם על חוזה לפיו הוא מרוויח 400 אלף ליש"ט לשנה. כסף קטן מאוד באנגליה.

אד וודוורד צוטט לדברי העיתון כאומר: "התפקיד של סולשיאר כעת יהיה לרפא את הפצעים שנוצרו ביונייטד אצל השחקנים והאוהדים. הוא חי את יונייטד מחוץ לקבוצה בכל יום והוא מכיר הקבוצה באופן הכי מעמיק. אנחנו בטוחים שהוא יאחד את כולם לקראת החלק השני של העונה".

המנהל הספורטיבי של מולדה אויסטין נילאנד, גילה שכל העסקה נסגרה עם יונייטד רק ביום שלישי אחרי שוודוורד פנה אליהם: "לכולנו היו רגשות מעורבים לגבי העובדה שנאבד את המאמן שלנו, אבל הבנו שאי אפשר לומר לא להצעה כזאת ולהשאיר את סולשיאר אצלנו בכח. לשמחתי הוצאנו ממנה את המיטב כלכלית".


קיבל הצעה ממנצ'סטר יונייטד. זינדין זידאן (Gettyimages)

בתוך כך פורסם בעיתון "אס" כי מועמדותו של מאוריסיו פוצ'טינו לתפקיד אינה יחידה וגם זינדין זידאן קיבל הצעה רשמית מהמועדון עליה עדיין לא ענה. לפי העיתון מקורבי זיזו אמרו שההצעה טובה מאוד כלכלית והפרויקט מעניין מאוד. מדובר על הצעה החל מיוני לעונה הבאה. לפי הידיעה מנכ"ל יונייטד אד וודוורד ניסה לשכנע את זידאן להגיע עכשיו, אבל הצרפתי סירב ולא רצה לקבל קבוצה בינואר כפי שעשה בריאל מדריד כשהחליף את רפא בניטס בחודש ינואר לפני שלוש שנים. הוא היה המנג'ר היחיד הפנוי שהקבוצה רצתה, אבל זידאן רוצה לבנות את המועדון מחדש אם יקבל את התפקיד בקיץ. לפי מקורביו הוא יקבל את אחת המשכורות הגבוהות בעולם ויהיה לו תקציב כמעט בלתי מוגבל לרכש.

ארסן ונגר הציע לזידאן לקבל את התפקיד ואמר: "אם הוא רוצה לעבוד במועדון גדול הוא צריך לבוא לפרמיירליג ולאמן את יונייטד. בסוכנות ההימורים "וויליאם היל" הציבו את זידאן כמועמד מוביל להגיע לתפקיד. למרות זאת בעיתון "טלגראף" הבריטי פורסם שוודוורד מוכן לשלם 42 מיליון ליש"ט פיצויים לטוטנהאם כדי להחתים את פוצ'ינו.

מוריניו אמר אתמול: "למנצ'סטר יונייטד יש עתיד בלעדי ולי יש עתיד בלי מנצ'סטר יונייטד. למה שאשתף יותר מזה עם האוהדים על רגשותיי. זה נגמר. זו הדרך בה תמיד נהגתי. תמיד ביקרתי מנג'רים אחרים שדיברו בפירוט על מה קרה להם במועדון שפיטר אותם ואת מי צריך להאשים בכך. זה לא הדרך שלי. אני רוצה לסיים כמו שזה נגמר ולומר 'המשחק נגמר'. אני מקווה שהמדיה תכבד אותי על דרכי. עד שאחזור לכדורגל יש לי את הזכות לחיות את חיי בדרך שלי. זה מה שאני רוצה לעשות ומנצ'סטר היא כבר עבר עבורי".

עקב עזיבתו של הפורטוגלי נחשף מה צעק פול פוגבה בחדר ההלבשה כשמוריניו פוטר: "הוא התעסק עם האיש הלא נכון". לפי הדיווחים מי שהפסיק את החגיגות היה מייקל קאריק שאמר לפוגבה: "אף שחקן לא גדול יותר מהמועדון". קאריק שקיבל את הג'וב של עוזר מאמן ממוריניו לא הסכים להיות שותף לחגיגות השחקנים בחדר ההלבשה והפסיק את הבושה.


"מוריניו התעסק עם הבנאדם הלא נכון". פול פוגבה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי