"יש לדאבור הצעות מספרד, אנגליה וגרמניה. מקווה שיעבור בינואר"

מואנס דאבור עם טום רוגיץ'
מואנס דאבור עם טום רוגיץ' | AFP

באנגליה פורסם שליברפול רוצה את מלך שערי שלב הבתים של הליגה האירופית כדי שישמש כגיבוי לרוברטו פירמינו בעמדת החלוץ, ואחיו אנאס אמר ב-103FM: "הוא מעדיף את הפרמיירליג. מבחינתו זה חייב לקרות השנה"

(גודל טקסט)

ההצלחה של מואנס דאבור בזלצבורג שזכה בתואר מלך השערים של הליגה האירופיתומלך השערים ב-2018 בכל המפעלים האירופים לא נעלמה מהקבוצה הכי לוהטת בפרמיירליג, ליברפול. לפי דיווח בליברפול, מוליכת הליגה עוקבת אחרי החלוץ הישראלי של רד בול זלצבורג, ורוצה שחקן גיבוי לרוברטו פירמינו ומלך שערי הליגה האירופית מועמד.

אחיו הבוגר של החלוץ, אנאס דאבור, שגם משחק באחי נצרת, אמר לתוכנית הספורט של 103FM: "הוא גאווה לנצרת ולכל המגזר הערבי והיהודי. רוצות אותו כמה קבוצות מהליגה הספרדית, מהפרמיירליג ומגרמניה. אני מקווה שיתנו לו לעבור בינואר כי הוא תחת חוזה. זה תלוי ברד בול זלצבורג. מאמין שבקיץ כבר יתנו לו כי עוד שנה הוא יהיה חופשי. כבר יש לו כמה הצעות והוא מעדיף את הפרמיירליג. יש עוד שלוש קבוצות חוץ מליברפול. מבחינתו זה חייב לקרות השנה".

בעונה החולפת דאבור כבש 22 שערים ב-32 משחקים. רבים העלו ספקות לפי הדיווח האם דאבור, שזכה במלך השערים של אוסטריה שנה שעברה עם 22 שערים, יכול להפיק עוד עונה טובה, אבל הוא הוכיח את עצמו פעם נוספת עם 16 שערים ושישה בישולים. זלצבורג פיתחה לאורך השנים מספר שחקנים לקבוצות הגדולות, כמו נאבי קייטה וסאדיו מאנה שעברו גם הם לאנפילד. 

לפי הדיווח, אחד הסקאוטים של ליברפול, בארי האנטר, כבר נסע מספר פעמים לאוסטריה לעקוב אחרי דאבור מקרוב והתרשם מאוד לטובה. בליברפול עשויים לשחרר בינואר את דיבוק אוריגי ודומיניק סולנקה וגם מעמדו של דניאל סטארידג' עדיין לא ברור, כך שדאבור עשוי להיות אופציה טובה לחיזוק. גם ב"ליברפול אקו" התייחס לדיווח ותהו אם דאבור יכול להיות החתמה טובה עבור קבוצה, ושהוא יכול לשחק גם מאחורי החלוץ ובאגף, אך כידוע, הוא מעדיף את המקום בחוד ההתקפה.


דאבור. בקרוב באנפילד? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי