צפו בתקציר: סלאח כבש ובישל, 0:2 לליברפול על וולבס

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

אחרי שניצחו בביתם את צ'לסי וסחטו נקודות ממנצ'סטר סיטי, הזאבים לא הצליחו לעצור את המצרי שלא התרגש מהאווירה החמה במולינו, כבש את שערו ה-11 וגם סידר שער בכורה באדום לוואן דייק. הפער בפסגה: 4 נקודות

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שמוליכת הפרמיירליג במחזור חג המולד לא סיימה את העונה כאלופה, הייתה לפני חמש שנים. זו הייתה ליברפול, שבסופו של דבר סיימה עונה טרגית מבחינתה ואיבדה את התואר. הערב (שישי) היא פתחה את המחזור ה-18 והאחרון לפני ה"בוקסינג דיי" ביום רביעי במשחק חוץ קשה ב"מולינו" של וולבס, אבל עשתה בדיוק את מה שמנצ'סטר סיטי ואחרות לא עשו – השיגה שלוש נקודות ולמעשה הבטיחה את הפסגה בחג המולד.

ליורגן קלופ ושחקניו 48 כעת נקודות והם ביתרון ארבע נקודות על האלופה ומי שמדורגת שנייה, מנצ'סטר סיטי שמחר תארח למשחק שנחשב נוח את קריסטל פאלאס (17:00, ישיר בספורט2), וולבס בעקבות ההפסד במקום השביעי עם 25 נקודות, נעצרו אחרי שניצחו את כל שלושת המחזורים האחרונים, בהם גם הפתיעו בבית 1:2 את צ'לסי. בכלל, וולבס הפסידה בבית רק נגד טוטנהאם וליברפול בששת משחקיה ב"מולינו" מול הגדולות, סיימה בתוצאות תיקו מול מנצ'סטר סיטי וארסנל, אבל הפעם החמיצה הזדמנויות אליהן הגיעה ובעיקר לא הייתה יכולה למוחמד סלאח, שכבש ובישל.

מוחמד סלאח לא התרגש מהאווירה הביתית במגרשה של וולבס וכבר בדקה ה-18 חגג בפעם ה-11 העונה בפרמיירליג, שער שהעלה אותו לפסגת טבלת מלך השערים בליגה ובכך עקף את אובמיאנג שלזכותו 10 שערים ומחר משחק מול ברנלי (14:30, ישיר בספורט1). המצרי גם זכה לקבוע את תוצאת המשחק כשבדקה ה-69 בישל לוירג'יל ואן דייק, היה זה בישול חמישי שלו העונה וזה גם היה שער ראשון של ההולנדי מאז הצטרף לליברפול בחורף שעבר.


תנאים לא קלים במולינו. קלופ (AFP)


הרכבים
וולבס:
רוי פטריסיו, ווילי בולי, קונור קודי, ראיין בנט, מאט דוהרטי, ג'וני (רובן וינאגרה, 81), ז'ואאו מוטיניו (מורגן גיבס ווייט, 63), רובן נבס, רומיין סאיס, אדאמה טראורה (איבן קאבליירו, 63), ראול חימנס.

ליברפול: אליסון, אנדי רוברטסון, וירג'יל ואן דייק, דיאן לוברן, ג'יימס מילנר, ג'ורדן הנדרסון, פאביניו, נאבי קייטה (אדם ללאנה, 58), סאדיו מאנה (נתניאל קליין, 87), רוברטו פירמינו (ג'ורג'יניו ויינאלדום, 76), מוחמד סלאח.


מהלך משחק
דקה 13: הזדמנות נפלאה לוולבס. דוהרטי דהר בימין ומצא בכדור עומק את סאיס, האחרון ניסה למצוא את הפינה הרחוקה של אליסון, אבל השוער הדף.

דקה 18, 0:1 לליברפול! המוליכה לא נלחצה ועלתה ליתרון. מאנה מצא את פאביניו, הברזילאי העביר כדור אלכסוני למרכז הרחבה ומוחמד סלאח באלגנטיות הכניע בנגיעה את פטריסיו. המצרי כבר עם 11 שערים, בראש טבלת כובשי הליגה.


סלאח. הכובש המצטיין בפרמיירליג אחרי 18 מחזורים (Gettyimages)

דקה 44: דוהרטי, כהרגלו, עושה חיים קשים לכולם על האגף. הפעם ניצל שגיאה של קייטה והגיע להזדמנות מסוכנת, אליסון היה במקום.

דקה 48: תרגיל קרן נהדר סידר לסלאח הזדמנות, המצרי בעט בשמאל מכ-16 מטרים והכדור טס מעל השער.


דקה 69, 0:2 לליברפול!
אחרי שכבש את שערו ה-11 העונה, סלאח גם בישל בפעם החמישית. וירג'יל ואן דייק הסתנן נפלא להרמה של המצרי ודחק מקרוב את השני של המוליכה, שער ראשון להולנדי בליגה מאז הצטרף לליברפול בחורף שעבר.


ואן דייק. שער ראשון בפרמיירליג מאז הגיע לליברפול (AFP)

דקה 89: טעות קשה של אנדי רוברטסון הייתה חייבת להסתיים עם כדור ברשת, אבל גיבס ווייט החמיץ מכחמישה מטרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי