דיווח: ברצלונה תגיש בקיץ הצעה למרקוס ראשפורד

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | AFP

בחלוץ בן ה-21 של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה מעוניינות ריאל מדריד ומילאן, אבל על פי "סאנדיי אקספרס" הוא בראש רשימת הרכש של הבלאוגרנה. וגם: סולשיאר יצרף לקבוצתו את ג'ושוע קינג הנורבגי?

(גודל טקסט)

מרקוס ראשפורד הוא בוודאי אחד המרוויחים הגדולים מפיטורי ז'וזה מוריניו ומינויו של אולה גונאר סולשיאר למנג'ר מנצ'סטר יונייטד. מוריניו לא פעם ביקר את יכולתו של ראשפורד וגם בתקשורת האנגלית טענו לא אחת שכמות הדקות להן הוא זוכה לא ראויה לשחקן ברמתו, על אף שפתח תחת הפורטוגלי בתשעה משחקי ליגה ונכנס כמחליף בחמישה.

אתמול (שבת) בניצחון 1:5 על קרדיף הוא זכה לקרדיט במרכז ההתקפה גם לאור חסרונו של רומלו לוקאקו וכבש את שערו הרביעי העונה. בגיל 21 הוא נחשב ליהלום שעוד לא ממש פרץ בגלל שמוריניו לא נתן לו צ'אנס אמיתי, כשאצל סולישאר הוא צפוי לקבל יותר דקות וגב גדול יותר. ולמרות כל זאת, יש כבר מספר קבוצות מהטובות בעולם שמעוניינות לצרפו בקיץ.

לפי "סאנדיי אקספרס", ריאל מדריד ומילאן התעניינו, אבל בברצלונה כבר התקבלה ההחלטה לנסות להחתימו ונכתב שלהצעה של ברצלונה אי אפשר יהיה לסרב בקלות. עוד לפי הדיווח, ראשי בארסה עשו סקירה של החלוצים הצעירים שהיו רוצים לעתיד וראשפורד מופיע בראש הרשימה.


ראשפורד. בראש הרשימה של ברצלונה (AFP)

ראשפורד כאמור רק בן 21, אבל כבר רשם 150 הופעות ביונייטד בכל המפעלים וכבש 37 שערים. בנבחרת אנגליה רשם 31 הופעות ובהן כבש שישה שערים. החוזה של ראשפורד מסתיים בקיץ 2020 והחל מינואר 2020 יהיה רשאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. בהנהלת יונייטד אולי מתכננים להאריך את חוזהו, אבל התעניינות של בארסה וריאל יכולות לטרוף את הקלפים.

בתוך כך, פורסם שסולשיאר רוצה ביונייטד את בן ארצו ג'ושוע קינג, חלוץ בורנמות' שכבש 35 שערים ב-115 משחקים במדי הצ'ריז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי