צפו: צמדים לסון ולקיין, 2:6 לטוטנהאם בחוץ על אברטון

יונג-מין סון
יונג-מין סון | AFP

התרנגולים נעלו את המחזור ה-18 עם ניצחון מוחץ בגודיסון פארק, במהלכו הקוריאני כבש פעמיים וגם בישל, עלי מצא את הרשת גם הוא ובמחצית הוחלף בעקבות פציעה. שער נהדר לאריקסן, וולקוט וסיגורדסון הבקיעו לטופיז

(גודל טקסט)
המחזור ה-18 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם אחד המשחקים הטובים של העונה. או יותר נכון, היותר חד-צדדיים. טוטנהאם התעללה באברטון עם 2:6 מרשים, כשגם כשנקלעה לפיגור מוקדם לא נרתעה מכך ובצעה מהפך מושלם בגודיסון פארק.


מעל כולם ניצב הקוריאני יונג-מין סון, שבדקה ה-27 ניצל טעות קשה של קורט זומה וג'ורדן פיקפורד כדי למחוק יתרון מוקדם מרגלו של ת'יאו וולקוט (21). דלה עלי בדקה ה-35 השלים את המהפך ועוד לפני המחצית היה זה הארי קיין שהצטרף לחגיגת הכובשים ובדקה ה-42 קבע 1:3.


במחצית עלי הוחלף עקב פציעה, הוא נתקל בפיקפורד והתלונן על כאבים בהאמסטרינג, אבל הקצב של התרנגולים נמשך ובדקה ה-48 היה זה כריסטיאן אריקסן שירה כדור נפלא מחוץ לרחבה היישר לפינה של הטופיז. גילפי סיגורדסון הגיב במהרה כשצימק ל-4:2 בדקה ה-51, אבל סון כבש את השני שלו בדקה ה-61 וגם בישל צמד להארי קיין (74) כדי לקבוע 2:6 מוחץ. בזכות הניצחון טוטנהאם צימקה את הפער מסיטי המדורגת שנייה לשתי נקודות בלבד וברחה לחמש נקודות הפרש מצ'לסי ומארסנל במקומות ארבע וחמש בהתאמה, הפער מהפסגה צומק לשש נקודות. אברטון עם 24 נקודות במקום ה-11, כמו ווסטהאם.



עלי ואריקסן. הקשר נפצע והוחלף במחצית (Gettyimages)


סון הקוריאני, שאחרי המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד ב-13.1 אמור לצאת לאליפות אסיה וייעדר לזמן מה, נמצא בכושר שיא לאחרונה ולאחר הצמד והבישול הערב, הוא היה מעורב באופן ישיר ב-50 שערי פרמיירליג (35 גולים ו-15 בישולים) ב-112 הופעות.


נתון נוסף שנרשם הערב הוא לזכותו של האריי קיין, שכבש צמד נגד אברטון בכל אחד מארבעת משחקיו האחרונים נגדה, דבר שאף שחקן באנגליה לא עשה מאז מייקל אואן נגד ניוקאסל אי שם ב-2001.


The impressive Son Heung-min and @HKane reflect on a sensational display at Goodison Park.

Watch reaction on Sky Sports PL & Main Event or follow here: https://t.co/hqBl472sAbpic.twitter.com/qI2hRsWBkx

— Sky Sports Premier League (@SkySportsPL) December 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי