פוצ'טינו: "חיפשתי מתנה ליום הנישואין ה-26 – קיבלתי 2:6"

טוטנהאם
טוטנהאם | Gettyimages

מאמנה הארגנטיני של טוטנהאם מנסה להשאיר את שחקניו על הקרקע: "דיבורים על זכייה באליפות מוקדמים מדי. ליברפול ומנצ'סטר סיטי הן המועמדות הריאליות לזכייה"

(גודל טקסט)

טוטנהאם הציבה אתמול עובדה ברורה לקראת משחקי חג המולד. הקבוצה הצטרפה למירוץ לאליפות וה"דיילי מייל" קבע: "עכשיו זה מירוץ של שלוש קבוצות". הניצחון המוחץ על אברטון בגודיסון פארק 2:6 הזכיר את טוטנהאם הגדולה והמושלמת ולפתע, אחרי פתיחת עונה מהוססת, התרנגולים רחוקים רק שתי נקודות ממנצ'סטר סיטי השנייה בטבלה ושש מהראשונה, ליברפול. 

שלוש היריבות הבאות של טוטנהאם הן בורנמות', וולבס וקרדיף. אחריהן תארח הקבוצה את מנצ'סטר יונייטד, ב-13 בינואר. ליברפול תשחק במקביל נגד ניוקאסל, אבל גם נגד ארסנל ומנצ'סטר סיטי כך שהפער בצמרת עשוי להצטמצם.

סון יונג-מין הדרום קוריאני והארי קיין כבשו כל אחד צמד, למרות שאברטון הוליכה 0:1 וגם צמצמה ל-4:2. מנג'ר טוטנהאם, מאוריציו פוצ'טינו, סיפר אחרי המשחק: "היום זה פשוט יום מדהים. חיפשתי מתנה לאישתי כי אנחנו חוגגים 26 שנות נישואין וקיבלתי את המתנה בתוצאה של המשחק".

סטטיסטית, טוטנהאם מראה סימנים של קבוצה שדוהרת לאליפות. הארי קיין כבש פעם רביעית צמד נגד אברטון, רק מייקל אואן השיג הישג זהה. כריסטיאן אריקסן כבש 17 שערים מחוץ לרחבה ורק פיליפה קוטיניו השיג יותר בפרמיירליג (18). התוצאה 6:2 היא התוצאה הגבוהה ביותר בפרמיירליג העונה. מאז שפוצ'טינו הגיע לטוטנהאם הקבוצה כבשה שישה או יותר שערים שלוש פעמים בפרמיירליג. רק סיטי עשתה זאת יותר פעמים, עם שש תוצאות כאלה.

למרות הכל, הרגליים של המנג'ר הארגנטיני על הקרקע. פוצ'טינו: "דיבורים על זכייה באליפות מוקדמים מדי. אני עדיין מאמין שליברפול ומנצ'סטר סיטי הן המועמדות הריאליות לזכייה. יש דרך ארוכה מכדי לומר שאנחנו מועמדים והצלחה בכדורגל פירושה יציבות. ברור שאם נשחק כך כמו נגד אברטון ייתכן שנגיע לאפריל כשאנחנו מועמדים לזכייה. אנחנו חייבים להיות זהירים וללכת צעד אחר צעד. צריכים להילחם הרבה ויש עוד המון עבודה. אנחנו מעורבים בארבע תחרויות וזה הולך להיות קשה. הראינו את המנטליות הנכונה ועכשיו חייבים לחשוב על המשחק הבא".

דלה עלי נפצע במהלך המשחק בגלל תיקול של ג'ורדן פיקפורד. לפי פוצ'טינו, "הוא סובל מפציעה בשריר הירך ובספק למשחקי הבא, נגד בורנמות'. זה היה תיקול חריף מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי