קלופ: "קללת חג המולד על ליברפול? זה בולשיט"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

ליברפול תתמודד היום נגד ניוקאסל (שידור ישיר בספורט2, החל מ-16:50), שמאמנה רפא רפא בניטס מבטיח: "יש לי תוכנית איך לנצח באנפילד"

(גודל טקסט)

מנג'ר ליברפול, יורגן קלופ, אמר לקראת משחקה של ליברפול נגד ניוקאסל היום ב-17:00 (שידור ישיר  בספורט2, החל מ-16:50),  כי הטענות כאילו ליברפול משמיטה יתרון ואת האליפות בחג המולד באופן מסורתי הם "בולשיט אחד גדול". ליברפול ניצחה 0:2 את וולבס במחזור האחרון עד כה. 

ליברפול זכתה באליפות אנגליה בפעם האחרונה ב-1990. בעשור האחרון רק פעמיים קבוצה שהובילה בטבלה בחג המולד לא זכתה בתואר ובשני המקרים זו היתה ליברפול. קלופ נשאל אם זה יקרה פעם שלישית, אחרי שבעונת 2008/9 ליברפול סיימה שנייה ואיבדה את התואר ליונייטד וב-2013/14 למנצ'סטר סיטי.

לדברי קלופ, שום קללה לא רובצת על ליברפול: "זה בולשיט אחד גדול לשאול אותי על דבר כזה. לקחנו כל כך הרבה נקודות ועשינו שיא מועדון, כך שבואו נישאר במסלול הזה. אנחנו צריכים להישאר מפוקסים. שמעתי את זה כל כך הרבה פעמים שמסורתית כל קבוצה שהיתה ראשונה בחג המולד גם זכתה בתואר חוץ מליברפול, אבל זה בולשיט כי זו קבוצה אחרת וזמנים אחרים. גם ההיפך לא נכון. אם היינו זוכים בעבר בתואר, האם הייתי אמור לחשוב שנזכה בו גם השנה בוודאות?"

קלופ קרא שוב לאוהדים להצטרף ולהתייצב מאחורי הקבוצה לחצי השני של העונה, כי לדבריו ליברפול נאבקת בקבוצות איכותיות, בעיקר מנצ'סטר סיטי. "אנשים שואלים אותי אם עכשיו אנחנו חמדנים בכל הקשור לזכייה בתואר, ואני אומר להם 'ברור שאנחנו חמדניים. אם אתה רוצה שהעונה הזאת תהיה מוצלחת', אבל אם כאוהד אתה לא מוכן להצטרף לרכיבה שלא תמיד תהיה קלה, אז תמצא לך מדינה אחת בעולם שלא משדרת את משחקי הפרמיירליג ותצא לשם לחופשה עד סוף העונה".

רפא בניטס, מנג'ר ניוקאסל, טען: "ליורגן קלופ הרבה יותר קל ממני, כשהייתי מנג'ר ליברפול. אז היינו צריכים למכור שחקנים, כדי לרכוש חדשים. היום הוא מביא את הטובים ביותר והוא אסף את הסגל הכי טוב אי פעם של ליברפול. למרות זאת, יש לי תוכנית איך לנצח באנפילד ואם הכל יילך כשורה אנחנו יכולים להפתיע אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי