עושים שוק: ברצלונה רוצה להחתים את קיין, פברגאס מבוקש באתלטיקו‎

הארי קיין
הארי קיין | AFP

אלופת ספרד חושבת על היום שאחרי לואיס סוארס, גם פירמינו ואיקרדי מועמדים. מחזיקת הליגה האירופית מגששת אחרי הקשר של צ'לסי. וגם: מונאקו רוצה את דבמלה, רומא מעוניינת בבאטשואי

(גודל טקסט)

חלון ההעברות בכדורגל האירופי ייפתח בראשון בינואר והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.

שמועות
* "דיילי אקספרס" פרסם כי הארי קיין על הכוונת של ברצלונה והוא עשוי להגיע בקיץ במקום לואיס סוארס שעשוי לעזוב. בארסה רוצה את אחד החלוצים הטובים בעולם ולא תתייאש גם אם טוטנהאם תעמוד על רגליה האחוריות. לפי העיתון בברצלונה מתכננים את רכישת הענק. בהנהלת בארסה הבינו שהם חייבים להביא חלוץ גדול לקבוצה אם סוארס יעזוב. ההערכה היא שהאורוגוואי עדיין יכול לכבוש שערים וחוש הריח שלו לא נפגם, אבל הוא כבר יותר איטי וכבד. אם קיין לא יגיע עלו שמותיהם של רוברטו פירמינו מליברפול ומאורו איקרדי מאינטר.

* ססק פברגאס מצ'לסי מועמד למספר קבוצות שרוצות אותו לאחר שהוא לא משחק בבלוז. מדובר בגלאטסראיי, אתלטיקו מדריד, פאריס סן ז'רמן ומונאקו. לפי האתר האיטלקי "מדיאסט" מילאן גם מעוניינת בו ועשויה לעשות את המאמץ להחתימו בחלון של ינואר.


פברגאס יחזור לשתף פעולה עם דייגו קוסטה? (Gettyimages)

* מגזין הכדורגל הצרפתי "LeSport 10" פרסם שתיירי הנרי מאמן מונאקו רוצה להחתים את מוסה דמבלה קשר טוטנהאם שהיה פצוע תקופה ארוכה. חוזהו של הקשר הבלגי הוותיק בן ה-31 מסתיים בקיץ הקרוב וטטונהאם לא האריכה אותו. מונאקו עשויה להעניק לו חוזה ארוך טווח.

* "קוריירה דלו ספורט" פרסם כי רומא הצטרפה למונאקו ומילאן שמעוניינות בחלוץ הבלגי מישי באטשואי שהיה מושאל עד כה בוולנסיה מצ'לסי, אבל נראה שהעטלפים לא רוצים אותו אחרי קמפיין חלש עד כה של העונה.

* כתב ב"מארקה" חואן איגנסיו אוצ'ואה, הזהיר כי אם סנטיאגו סולארי יישאר על הקווים של ריאל מדריד גם בשנה הבאה איסקו יעזוב בוודאות: "בגלל מאמן, הבלאנקוס יאבדו את אחד השחקנים הכי טובים שלהם. זה בלתי נתפס".

* ב"דייל מייל" דווח שווילפרד זאהה שחקן הכנף המצוין של קריסטל פאלאס קיבל הצעה לשחק בליגה הסינית להרוויח סכום גבוה במיוחד של 11 מיליון ליש"ט. דליאן ייפנג אותה מאמן ברנד שוסטר הציעה לו חוזה לארבע שנים שמשמעותו 44 מיליון ליש"ט נקי ממס. בנוסף הוצע לו בונוס שנתי של 2.5 מיליון ליש"ט לשנה אם יזכה בתארים וכמו כן כרטיסי טיסה במחלקה ראשונה חזרה לבריטניה בחופשות. כיום הוא מרוויח בפאלאס 130 אלף ליש"ט לשבוע והוא ירוויח פי שלושה מזה אם יסכים לעבור. זאהה חתום עד 2023 ופאלאס לא רוצה לאבד אותו. כמו כן יש לו הצעות מקבוצות אחרות.


קיבל הצעה מפתה מהליגה הסינית. וילפרד זאהה (Gettyimages)

* כריסטיאן אריקסן עדיין לא האריך את חוזהו בטוטנהאם ויש דיבורים על כך שיעזוב. החוזה שלו מסתיים עוד 18 חודשים והמו"מ על חידוש החוזה תקוע. מאורסיו פוצ'טינו אמר שהדני ימשיך להתרכז במשחקי טוטנהאם למרות הבעיות עם החוזה. בתוך כך טוטנהאם רוצה את מקס ארונס מגן ימני בן 18 של נוריץ' שמוערך ב-15 מיליון ליש"ט. הוא אחד מתגליות הצ'מפיונשיפ וגם לייפציג ועוד קבוצות מתעניינות בו. בטוטנהאם מוכנים לרכוש ולהשאיל אותו חזרה לנוריץ' עד תום העונה.

* מנצ'סטר יונייטד רוצה לחזק את ההגנה בבלם בכיר ויש לה חמישה מועמדים: קאלידו קוליבאלי (נאפולי), הארי מגוויאר (לסטר), טובי אלדרווירלד (טטונהאם), איסה דיופ (ווסטהאם) ואדר מיליאטו (פורטו).

* דורטמונד רוצה עוד צעיר מוכשר לסגל שלה. מדובר בחלוץ ראן בן ה-17 לוקאס דה קוניה, הצרפתי-פורטוגלי המשחק בנבחרת צרפת עד גיל 17. הוא עשוי לעזוב את המעודון הצרפתי תמורת ארבעה מליון יורו

* מנג'ר ארסנל אוני אמרי, רוצה את אבר באנגה ששיחק תחתיו בסביליה בקדנציה הראשונה של השחקן בקבוצה. ארסנל עשויה להפעיל את סעיף השחרור שלו העומד על 20 מיליון יורו.


אבר בנאגה ואונאי אמרי יחזרו לשתף פעולה? (Gettyiamges)

* החלוץ בן ה-18 טימוטי וואה הבן של ג'ורג' וואה המשחק בפאריס סן ז'רמן, אבל שותף רק בשני המחזורים הראשונים של העונה ומאז משחק עם המילואים בליגה השלישית עשוי לעזוב. לפי רדיו מונטה קרלו סלטיק היא הקבוצה שמעוניינת להחתימו.

* יקוב בלשצ'יקובסקי שחקן דורטמונד לשעבר וכיום בוולפסבורג עשוי לחזור הביתה לויסלה קראקוב בה החל את הקריירה שלו. שחקן הכנף בן ה-33 שיחק רק משחק אחד בלבד וולפסבורג בסיבוב הראשון. ויסלה הייתה עד לפני שבועיים בסכנת פירוק בשל חובות כבדים, אבל נרכשה על ידי טייקון מקמבודיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי