הזאר: "רוצה לכבוש עוד שערים בצ'לסי ולהיות אגדה במועדון"‎

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

למרות הדיבורים והשמועות על מעבר, הכוכב הבלגי שכבש צמד בניצחון על ווטפורד שהעלה את מאזנו ל-101 שערים בבלוז: "השערים האלה חשובים לי מאוד וזה משהו שאף פעם לא אשכח, רוצה להיות כמו למפארד, טרי ודרוגבה

(גודל טקסט)
צ'לסי יצאה מהמשבר שלה עם ניצחון 1:2 על ווטפורד בויקארג' רואד. הבלוז הגיעו למשחק בצרות אחרי ההפסד ללסטר 1:0, וכבר צברו שלושה הפסדים העונה. מאוריציו סארי הכריז על משטר חירום בקבוצה וביטל את כל החופשות לשחקנים. הוא עצמו אמר כי כעת הם נאבקים רק על הכרטיס לליגת האלופות והניצחון הזה היה סופר חשוב כדי להישאר במירוץ.


למרות הדיבורים על עזיבת אדן הזאר, הוא כבש צמד שהעלה את מאזנו בכל המסגרות בצ'לסי ל-101 שערים. הרעיון של סארי להציב אותו כ-9 מזויף מצליח בלי ספק. הבלגי נמוך הקומה אמר ל"סקאי ספורט" האנגלי שהוא רוצה להיזכר בצ'לסי כאחת האגדות של המועדון ואולי רמז בכך שהוא לא חושב על עזיבה מיידית. הזאר אמר: "השערים האלה חשובים לי מאוד. בעיקר כשניצחנו. 101 שערים במועדון המדהים הזה הוא משהו שאף פעם לא אשכח. אני, האוהדים והשחקנים רוצים תמיד יותר. רוצה לכבוש עוד שערים לצ'לסי ולהיות אגדה במועדון. אני רוצה להיות כמו פרנק למפארד, ג'ון טרי ודידייה דרוגבה. אני מנסה לעשות את המיטב וכשאנחנו מנצחים גם אפשר להינות מזה".


כמה מספרים על השערים של הזאר. הוא כבש 79 מהם בפרמיירליג, ליגת אלופות 8, גביע הליגה 7, גביע אנגלי 5, ליגה אירופית 1 וסופרקאפ 1. 25 היו ברגל שמאל, 71 בימין ו-5 בראש, רק 9 מחוץ לרחבה ו-92 בתוך הרחבה. 56 בבית, 42 בחוץ ו-3 במגרש ניטרלי. העונה היה מעורב ב-19 שערים (10 שערים ו-9 בישולים) יותר מכל שחקן בליגה האנגלית.


19 – Eden Hazard has been directly involved in 19 goals in the Premier League this season (10 goals, nine assists); the most of any player in the competition. Leader. pic.twitter.com/Si7ZWPtv8T

— OptaJoe (@OptaJoe) December 26, 2018


הזאר אמר שהוא מרוצה מכך שצ'לסי שוב גילתה אופי לעומת המשחק נגד לסטר: "אחרי שהפסדנו לוולבס הראנו הרבה אופי נגד מנצ'סטר סיטי ועכשיו זה קרה שוב אחרי ההפסד ללסטר. שיחקנו טוב. כשכולם נלחמים אנחנו מגלים יכולת מצוינת".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי