יונייטד בעקבות מילינקוביץ' סאביץ', ראביו לברצלונה בינואר?

סרגיי מילינקוביץ' - סאביץ'
סרגיי מילינקוביץ' – סאביץ' | Gettyimages

באיטליה טוענים שהשדים האדומים בעקבות כוכב לאציו, קשר פ.ס.ז' עשוי להגיע לבארסה כבר בחודש הבא תמורת חמישה מיליון יורו בלבד. וגם: קיללואר נבאס בדרך לספרד, פ.ס.ז' רוצה את ראמזי וריאל סימנה יורש למרסלו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

חלון ההעברות בכדורגל האירופי ייפתח ב-1 בינואר והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.

שמועות
* אדריאן ראביו קשר פאריס סן ז'רמן כבר אמר כן לברצלונה, אבל ב"מונדו דפורטיבו" דווח היום כי אמו של השחקן וסוכנו רוצים לסחוט את הלימון עד הסוף ודורשים יותר כסף עבורו. לפי הדיווחים, בארסה יכולה לרכוש אותו כעת ב-5 מיליון יורו לצרפו ללא תמורה בסוף העונה. משפחת ראביו ביקשה ממוליכת הליגה הספרדית לבצע עכשיו את הרכישה, כי השחקן למעשה נזרק מהסגל של פ.ס.ז' וסובל. בבארסה טוענים שהתכנון היה להחתים אותו בקיץ בחינם ואם ישלמו 5 מיליון עכשיו, הם יורידו מהבונוס של ראביו בדמי חתימה שצפוי לעמוד על 21 מיליון יורו. כעת הוויכוח הוא על הכסף.

* עוד בבארסה, הקבוצה רוצה בלם צעיר ובגלל שככל הנראה ירדה כנראה ממתיאס דה ליכט שמחירו גבוה, היא בונה על בלם טולוז בן ה-18 ז'אן קלר טודיבו המכונה "רפאל וראן החדש". עד כה שיחק רק 10 משחקים בקבוצה הבוגרת וכבש שער אחד.

* בספרד מדווחים שריאל מדריד רוצה את מגנה בן ה-22 של ריאל בטיס ג'וניור פירפו כגיבוי למרסלו. סעיף השחרור של השחקן בן ה-22 עומד על 50 מיליון יורו והתצוגה שלו בניצחון 3:4 בקאמפ נואו, בו גם כבש את השער הראשון של קבוצתו, רק תרמה לעניין מצד אלופת אירופה.

* האתר הספרדי "אל קונפידנסיאל" פרסם שארסנל רוצה את שוער ריאל מדריד קיילור נבאס כמחליפו של פטר צ'ך שיעזוב בקיץ. ייתכן שהוא גם יתחרה על המקום בין הקורות מול ברנד לנו הגרמני, שהגיע הקיץ מבאייר לברקוזן. מחירו של נבאס עשוי להגיע ל-12 מיליון ליש"ט. לפי הדיווח, התותחנים מעוניינים להבטיח את רכישתו כבר בינואר ולצרף את השוער רק בקיץ.


ג'וניור פירפו. בדרך לבירת ספרד? (Gettyimages)

* מנצ'סטר יונייטד שוב עוקבת אחרי כוכב לאציו, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'. ז'וזה מוריניו טס לאיטליה כדי לצפות בקשר בפגרת הנבחרות האחרונה. בתוך כך פורסם באתר "קאלצ'ומרקטו" שהצעה של השדים האדומים לרכוש את דוגלאס קוסטה ב-54 מיליון ליש"ט נדחתה על ידי יובנטוס.

* ווסטהאם מנסה לרכוש את הצ'ילאני הוותיק גארי מדל בן ה-31 מבשיקטאש. לפי "טוק ספורט", הטורקים דחו הצעה של 6.5 מיליון ליש"ט לרכוש אותו.

* בעיתון "ל'אקיפ" הצרפתי פורסם שפאריס סן ז'רמן רוצה את קשרה הוולשי של ארסנל, ארון ראמזי, שחוזהו יפוג בתום העונה. המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' אנטרו הנריקה מוכן לשלם בין 10 ל-20 מיליון יורו כדי להבטיח את רכישתו של הקשר כבר בחודש הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי