סולשיאר: "אני רוצה לבנות את מנצ'סטר יונייטד סביב פוגבה"

אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה
אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה | Gettyimages

מאמן השדים האדומים הטרי החמיא לכוכב שלו לקראת בורנמות' (ראשון 18:30, ספורט2): "הצד ההתקפי שלו מושלם, לוקאקו וסאנצ'ס צריכים להיות יותר כמוהו. כשאתה אוהד קל להגיד למנג'ר עם מי לשחק ועם מי לא"

(גודל טקסט)
מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בורנמות' ביום ראשון (18:30, שידור ישיר בספורט2). אחרי שיונייטד הבקיעה שמונה שערים בשני המשחקים הראשונים של סולשיאר כמנג'ר, הציפיה של האוהדים גדולה במיוחד לאור העובדה כי בורנמות' מגיעה למשחק אחרי הפסד 5:0 לטוטנהאם. סולשיאר קיים כבר ארבע מסיבות עיתונאים בשבוע מאז מינויו, כמעט יותר מהאימונים שהעביר לשחקניו, והוא מעיד על כך שהוא נהנה מהמפגש עם המדיה. רומלו לוקאקו שנעדר מסיבות משפחתיות, אנטוני מרסיאל ואלכסיס סאנצ'ס חזרו לאימונים.


סולשיאר התייחס למשחק נגד בורנמות': "כשאתה מנצח כולם מאושרים, אז ניצחנו את שני המשחקים הראשונים ואנחנו צריכים להתרכז בניצחון על בורנמות' ולהשיג עוד שלוש נקודות כי שני המשחקים הראשונים היו פנטסטיים".


"When you win, everyone is happy so let's just keep that run going," says Ole. "We've got to focus on our performance against Bournemouth and get three points because the last two games have been fantastic." #MUFCpic.twitter.com/6r55kbwzMb

— Manchester United (@ManUtd) 28 בדצמבר 2018


מהרגע שז'וזה מוריניו פוטר, המעמד של פול פוגבה ביונייטד נסק למעלה. משחקן שישב על הספסל הוא הפך למוביל בהתקפה ואף כבש צמד בניצחון 1:3 על האדרספילד ובמסיבת העיתונאים היום (שישי) אמר הנורבגי שהוא רוצה לבנות את הקבוצה סביב הצרפתי. "אני חושב שפוגבה הוא שחקן ברמה הכי גבוהה. אחד הטובים בעולם. מבחינה התקפית הוא מצליח מאוד, אבל הוא בחור גבוה שיכול לקחת גם כדורי גובה ותיקולים. הצד ההתקפי שלו מושלם וזה המפתח להצלחה. הוא בטח עייף בסיום כל משחק. אנחנו מחפשים לבנות את המשחק סביבו, אבל יש לנו כל כך הרבה שחקנים איכותיים".


היכולת של רומלו לוקאקו ואלכסיס סאנצ'ס שחוזר מפציעה ארוכה: "לוקאקו וסאנצ'ס צריכים ללמוד מפוגבה ולשפר את יכולתם. אני לא יכול לשפר את היכולת שלהם על כר הדשא. פוגבה עשה את זה בעצמו. דיברתי עם שניהם ואני כאן כדי לשים אותם במסלול הנכון, אבל זה תלוי בהם לעשות זאת על כר הדשא כאשר יקבלו צ'אנס. זה שם המשחק כאשר אתה כדורגלן. אתם צריך לעשות את זה בעצמכם. אף מאמן לא יכול לשחק במקומך. שחקן צריך לבוא וליהנות מהעובדה שהוא משחק עבור מועדון כמו יונייטד".


האם לוקאקו וסאנצ'ס ישחקו: "אני לא יכול לומר לכם כרגע. יש לנו כל כך הרבה שחקנים טובים. כשאתה אוהד מבחוץ זה קל מאוד לומר למנג'ר זה צריך לשחק וזה לא. כשאתה בפנים פתאום אתה קולט שיש לך שישה חלוצים. הרוטציה והתקשורת בין כולם חשובה מאוד".


סולשיאר עם פוגבה.
סולשיאר עם פוגבה. "שחקן ברמה הכי גבוהה בעולם" (Gettyimages)


האם אנטוניו ולנסיה יישאר הקפטן: "הוא הקפטן כאשר יחזור מפציעה. הוא עובד עכשיו קשה כדי להיות מוכן למשחקים הקרובים. אין הרבה מגינים תוקפים עם היכולת שלו בפרמיירליג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי