הארי קיין: "כואב לנו". פוצ'טינו: "בלי אנרגיות קשה להתחרות"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

אחרי שנוצחה 3:1 מול וולבס והתרחקה תשע נקודות מליברפול, החלו שוב לצוץ דיבורים על בעיה מנטלית בטוטנהאם. המאמן: "לא היינו בפוקוס". החלוץ: "יכולים להאשים רק את עצמנו". המספרים והציטוטים מההפסד הצורם

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

ימים ספורים אחרי שטוטנהאם עלתה למקום השני בפרמיירליג והחלו במועדון דיבורים על מאבק אליפות, התברר שוב שהתרנגולים, למרות סגל איכותי, סובלים מבעיה מנטלית. אמש (שבת) הם נוצח 3:1 בוומבלי מול וולבס והפער מליברפול המוליכה צמח לתשע נקודות.

אחרי 27 משחקים (25 ניצחונות, שני תיקו), מאוריסיו פוצ'טינו הפסיד בפעם הראשונה לעולה חדשה ואם לא די בכך אז וולבס ניצחה לראשונה מאז 2010 את טוטנהאם. עובדה נוספת לא פחות מדהימה: זה היה ההפסד השלישי בלבד של המנג'ר הארגנטיני בפרמיירליג בהפרש שני שערים ומעלה.

הארי קיין חווה אתמול יום מטורף שהתחיל נפלא, המשיך מצוין והסתיים בקריסה. הוא נכלל ברשימה של "מסדר האימפריה הבריטית" מהמלוכה הבריטית על התרומה שלו לנבחרת אנגליה ונמשך בשער נפלא שהיה ה-13 העונה כמו מו סלאח ופייר-אמריק אובמאינג, אבל ביום בו זכה בתואר MBE הוא גם הואשם בצלילה במשחק נגד וולבס והשופט סטיוארט אטוול שלף לו על כך צהוב.

קיין אמר בסיום: "לצערי ירדנו באנרגיה שלנו במחצית השנייה. ההפסד הזה כואב לנו. יש משחקים שמצפים מאיתנו לנצח אותם וזה מאכזב שלא עשינו זאת. הם לחצו אותנו ואנחנו לא החזקנו בכדור מספיק. אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו. חבל שסיימנו ככה את השנה".

פוצ'טינו אמר בסיום: "אנחנו יודעים טוב מאוד שאם לא ניתן מאה אחוז בכל משחק בפרמיירליג אז הפסדים כאלה יכולים להגיע. אתה חייב לשחק טוב 95 דקות כולל זמן פציעות. היום הורדנו את האנרגיות במשחק שלנו והפוקוס שלנו לא היה מלא וב-20 הדקות האחרונות ספגנו שלושה שערים. זה פשוט מאוד. זו הוכחה מצוינת שאם אתה לא משחק עם האיכות והאנרגיה, קשה מאוד להתחרות בליגה הזאת".

העיתון "סאנדיי מירור" כתב: "מאוריסיו פוצ'טינו, שהזהיר אחרי הניצחון 0:5 נגד בורנמות' כי רק עקביות עד סיום העונה תשים את טוטנהאם במעמד של קבוצה שיכולה לזכות באליפות, לא היה צריך לחכות הרבה לראות את השחקנים שלו נראים כמו טוטנהאם הישנה".

התוצאה לא מפתיעה כל כך עבור מי שעקב אחרי וולבס העונה. וולבס קבוצה עמוסה בשחקנים איכותיים ומצליחה השנה נגד הגדולות. היא סיימה ב-1:1 נגד סיטי בבית, 1:1 מול יונייטד בחוץ, 1:1 מול ארסנל בחוץ וניצחה את צ'לסי בבית 1:2. מנג'ר וולבס נונו אספיריטו הודה: "הייתי מרוצה גם מתיקו, אבל האמנו שאפשר לעשות את זה וזה קרה".


בעט בדלי. פוצ'טינו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי