פוגבה עקץ: "גם עם מוריניו ניצחנו, אבל סולשיאר רוצה שנתקוף"

פול פוגבה עם אולה גונאר סולשיאר
פול פוגבה עם אולה גונאר סולשיאר | AFP

הכוכב התעורר לחיים תחת המנג'ר החדש וכבש צמד שני ברציפות ב-1:4 על בורנמות', שקירב את השדים האדומים למקום החמישי. סולשיאר: "פול בשיאו כשהוא משחק כדורגל פשוט. הבישול של ראשפורד היה ענק"

(גודל טקסט)
עד לפני שלושה משחקים, פול פוגבה ישב על ספסל מנצ'סטר יונייטד עצוב, מדוכא ומתוסכל. מאז בואו של אולה גונאר סולשיאר פוגבה חזר לחיים ואיתו כל מנצ'סטר יונייטד, שניצחה אתמול (ראשון) את בורנמות' 1:4 במפגן כדורגל מרשים שהחזיר אותה לצמרת הכדורגל האנגלי. מאוחר מדי לאליפות, אבל ריאלי להילחם עדיין על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות. יונייטד מרוחקת כרגע שמונה נקודות מצ'לסי הרביעית ורק שלוש מארסנל החמישית. צריך עוד יהיה לבחון את יונייטד החדשה נגד קבוצות הצמרת של הפרמיירליג, אבל אין ספק שהכיוון הוא נכון.


"דיילי מייל" כתב הבוקר בכותרת למשחק: "פוגבה נהנה שוב מהחיים". העיתון העניק ציון 8.5 לקשר הצרפתי, 8 למרקוס ראשפורד ו-7 לג'סי לינגארד ואנטוני מרסיאל. אין ספק, ההתקפה פורחת בהיעדרו של מוריניו.


פוגבה הפך לשחקן הראשון שכובש צמד שני ברציפות עבור יונייטד בפרמיירליג מאז ווייו רוני ב-2012. מנצ'סטר יונייטד הבקיעה 12 שערים בשלושת המשחקים הראשונים של הנורבגי, והיא עושה זאת לראשונה מאז 2011. דצמבר בהחלט חייך לפוגבה: הוא כבש 4 שערים, בישל 3 והפך אותו לחודש הטוב בקריירה במעורבות בשערים (7 בסך הכל). פוגבה שיחק עם סרט על זרועו שנשא מסר נגד גזענות ותמיכה בבלם נאפולי קאלידו קוליבאלי שספג קריאות גזעניות בסאן סירו. על הסרט היה כתוב באותיות גדולות "לא". פוגבה צייץ אחר כך: "אני אומר לא לגזענות ב-2019".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Well done guys beautiful way to finish the year + honour handband for @kkoulibaly26 2019 say NO to racism. @manchesterunited #mufc #heretocreate #equalgame #pogmojinewyear

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on



"דיילי מייל" כתב כי עוד לפני המשחק בחימום נראה פוגבה עושה חזרות על הריקוד שלו כאשר יכבוש שער. "הביטחון שלו בשמיים. הוא נראה ב-180 מעלות שונה מזה ששיחק או לא שיחק בעצם תחת מוריניו וכל מה שהמיוחד היה צריך זה לתת לו לשחק, אבל הוא העדיף לריב איתו ריבים מטופשים ולהראות לו 'מי כאן הגבר'". העיתון "סאן" כתב בפרשנות כי המלחמות בין השניים יעלו כנראה ביוקר ליונייטד אם היא לא תעלה לליגת האלופות.


Monday's STAR Sport: "Win Or Bust" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/0LBsMDXMTg

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) December 30, 2018


את הראיונות שאחרי המשחק ניצל פוגבה כדי לעקוץ את ז'וזה מוריניו, וטען שיונייטד משחקת כעת את סוג הכדורגל שמוריניו לא רצה לראות – כדורגל התקפי. כשנשאל מה גרם לו לשחק כל כך טוב תחת סולשיאר אמר: "סטייל המשחק שונה. גם עם מוריניו עדיין ניצחנו משחקים, אבל הסטייל שונה. אנחנו יותר התקפיים, מגיעים ליותר מצבים ומשחקים בחלק העליון יותר של המגרש. המנג'ר החדש רוצה שנתקוף וזה מה שאנחנו עושים". עוד עקיצה של הצרפתי היתה: "אולי פתאום הבנו שאנחנו מנצ'סטר יונייטד ואנחנו צריכים להיות בחלק העליון של הטבלה. אנחנו רואים את התגובה של השחקנים. כולם נהנים וזה מה שאנחנו זקוקים לו".


Paul Pogba reveals he wore wristband in support of Kalidou Koulibaly after racist abuse shame in Italy https://t.co/UwNd6z9bkJpic.twitter.com/RIP58hzy9P

— Cleansheet (@Cleansheet) December 30, 2018


סולשיאר שיבח את פוגבה וביקש ממנו לשחק פשוט: "זו היתה הופעת צמרת. קצב העבודה שלו, הנגיחות התיקולים, הכל בלי להשוויץ. הוא בשיאו כשהוא משחק כדורגל פשוט. לא אמרתי לו שיפסיק עם זה, אבל אמרנו לכל השחקנים שאנחנו רוצים אותם ביכולת שיא ושישחקו קבוצתי".


הנורבגי, שרשם תשע מתשע, פרגן גם למרקוס ראשפורד שגילה יכולת מצוינת עם שער ובישול נהדר. בששת המשחקים אחרונים ראשפורד כבש ארבעה שערים, אבל התרומה הכללית שלו היא זו שהרשימה והוכיחה שהוא אכן צריך להיות שחקן הרכב. מאז שמוריניו עזב גם הוא הרוויח בגדול. סולשיאר אמר עליו ב"סקאי ספורט": "הוא כבש שני שערים בשלושת המשחקים שלי. קצב העבודה שלו בלתי רגיל. הוא מאלה שרודפים, רצים מאחור והבישול שלו לשער הראשון של פוגבה היה פשוט ענק. יש לו את כל הצ'אנסים בעולם להיות חלוץ על". לגבי הרחקת אריק באיי אמר: "זה אולי בגלל הגישה החדשה שלנו. בגלל ההתלהבות הגדולה. אריק יודע שלא היה צריך לתקל בצורה כזאת. הבחורים פשוט בטירוף והוא הראשון להודות שעשה טעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי