גווארדיולה: "ליברפול היא אולי הקבוצה הטובה בעולם כיום"

פפ גווארדיולה ויורגן קלופ
פפ גווארדיולה ויורגן קלופ | Gettyimages

סיטי חזרה למקום השני עם 1:3 על סאות'המפטון ועברה להתכונן למשחק העונה באיתיחאד בחמישי: "זה כמעט הגמר, אבל יש עוד המון משחקים עד לסיום העונה. לא הייתי זקוק לניצחון כדי לדעת שהשחקנים עובדים קשה"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי מוכנה לעימות הגדול של השנה, כשבעוד שלושה ימים תארח את ליברפול למשחק העונה באיתיחד (חמישי 21:45, שידור ישיר בספורט1). אתמול (ראשון) ניצחה סיטי 1:3 את סאות'המפטון וצמצמה את הפער מליברפול לשבע נקודות כך שאם תנחיל למוליכה הפסד ראשון העונה הפער יקטן למרחק שלא יהיה קשה לסגור.


התקשורת כבר מחממת, העיתון טלגראף כתב בשער: "לנצח או למות", וכך גם "מירור". כותרת אחרת מדברת על ה-"D DAY", בהקבלה ליום הפלישה של בעלות הברית בצרפת נגד הנאצים במלחמת העולם השנייה. נראה כי סיטי הפכה לקבוצה אחרת כאשר פרננדיניו, ראחים סטרלינג ודויד סילבה מקבלים ציון 8 ב"מירור". העיתון "דיילי מייל" הדגיש את הציטוט של פפ גווארדיולה, שאמר: "אנחנו צריכים לנצח את הקבוצה הטובה בעולם". העיתון פרסם הזמנה דמיונית בסגנון הזמנה לחתונה של פפ ליורגן קלופ בה נכתב: "הר קלופ היקר. פפ, ראחים סטרלינג, סרחיו אגווארו מזמינים אותך לדו קרב. תתלבש באדום ואנחנו בכחול. הכתובת: איתיחד. נ.ב. מתי זכית לאחרונה בתואר?".


Monday's MIRROR Sport: "Win Or Bust" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/cDUtx8v9vO

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) December 30, 2018


פפ, כאמור, החל כבר במשחקי הפסיכולוגיה לקראת המשחק כשטען כי ליברפול בכושר הנוכחי היא הקבוצה הכי טובה כיום בעולם. "המשחק נגד ליברפול הוא על יותר משלוש נקודות", טען מאמן סיטי, "כי הם המובילים והם נמצאים בכושר בלתי רגיל, אבל אנחנו רוצים לנסות להמשיך ככה ולנצח את המשחק הזה. אמרו שאנחנו מחוץ למירוץ אחרי שני ההפסדים, ועכשיו אומרים שאנחנו שוב מועמדים אם ננצח את ליברפול. המציאות היא שיש עוד המון משחקים בקופה. אומרים שהמשחק הקרוב הוא הגמר, אבל הייתי אומר שזה כמעט הגמר. ברור שחשוב מאוד לנצח באצטדיון שלנו. עבורנו זה כמעט גמר ואנחנו רוצים להיאבק על תואר האליפות ממש עד לסיום". על הניצחון נגד הסיינטס אחרי שני הפסדים: "מאמן רוצה לראות תגובה של השחקנים והם עשו זה והיו מדהימים. לא הייתי זקוק לניצחון כדי לדעת את זה עליהם".


הניצחון במשחק האחרון של השנה: "שיחקנו טוב בעיקר בתחילת 30 עד 35 הדקות הראשונות. זו תוצאה טובה שהיתה יכולה להיות גבוהה יותר. אולכסדר זינצ'נקו היה אשם בשער שספגנו? התגובה שלו היתה נפלאה. הוא הפך לשחקן הכי טוב על המגרש לצד פרננדיניו ובישל שער".


בראיון ל"סקאי" הודה פפ: "אם נאבד עוד נקודות מול ליברפול ונפסיד זה יהיה גמור, זה יהיה כמעט בלתי אפשרי להשיג אותם. ברור שגם הם יאבדו עוד נקודות, אבל לא הרבה מדי".


פפ וקלופ.
פפ וקלופ. "אם נפסיד, הסיפור כנראה יהיה גמור" (Gettyimages)


קווין דה בריינה לא שיחק נגד סאות'המפטון בשל פציעה קלה וגווארדיולה לא היה מוכן להתחייב שהוא יהיה בסגל נגד המייטי רדס. "היום הוא לא יכול היה לשחק. זה לא סיפור גדול של פציעה, זה משהו בשרירים וזה הגיוני שזה קורה אחרי 3-4 חודשי פציעה". לגבי אילקאי גונדואן שנעדר אף הוא אמר: "הוא יהיה כשיר".


סרחיו אגוארו שחזר לשחק הבקיע, ומסתבר שהוא היה מעורב ביותר שערים נגד סאות'המפטון מאשר נגד כל קבוצה אחרת. לפי אופטה הוא כבש חמישה שערים ובישל ארבעה נוספים נגד הסיינטס בתשעת משחקים אחרונים.


9 – Sergio Aguero has scored five goals and assisted four more in his last nine Premier League games against Southampton. Menacing. pic.twitter.com/SYLA4PGZaA

— OptaJoe (@OptaJoe) December 30, 2018


קפטן סיטי וינסנט קומפני כבר חושב על המשחק הקרוב והבטיח: "נעשה הכל נגד ליברפול. זה לא רק התוצאה הטובה נגד סאות'המפטון, זו הדרך בה שיחקנו. כל הפוקוס שלנו יהיה עכשיו על המשחק הזה. שיחקנו כמו קבוצה שהכבוד שלה נפגע". המשחק הקודם בין הקבוצות הסתיים בתיקו 0:0 באנפילד באוקטובר האחרון, אבל קומפני אמר שסיטי תצא למגרש עם נחישות לעשות הכל לנצח. "אנחנו רוצים לבעוט בהם. יש לנו ארבעה מפעלים שאנחנו משחקים בהם והיום אחרי הסיינטס אנחנו בכיוון הנכון ונגיע למשחק עם אותה מחשבה לפני כל משחק שאנחנו רוצים וחייבים לנצח. נוציא הכל מחדר ההלבשה כדי לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי