מאוריציו סארי מרוצה: "קאנטה משתפר בעיקר בלי הכדור"‎

אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה | Gettyimages

המנג'ר האיטלקי ממשיך לטרוף את הקלפים ולא מהסס לשנות את התפקוד גם לקשר, שנחשב לאחד הטובים בעולם במשבצת שלו וכבש את שער הניצחון של צ'לסי מול קריסטל פאלאס. "התנועה שלו הייתה בזמן הנכון", אמר המאמן

(גודל טקסט)
מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי, החליט לשנות את התפקוד של אנגולו קאנטה מקשר אחורי לקשר קדמי ואפילו כזה שיכול לאיים על השער. הדבר גרם להרבה סימני שאלה בקרב הפרשנים, למה צריך לשנות תפקוד לשחקן שהוכיח את עצמו במשבצת שלו כאחד הטובים בעולם? אבל הבנקאי לשעבר מאיטליה אוהב לעשות שינויים, והצליח בנאפולי להפוך את דריס מרטנס משחקן כנף לחלוץ 9. עכשיו הוא עושה את אותו שינוי לבלגי נוסף, אדן הזאר. אתמול (ראשון) התברר שהמאמן האיטלקי מצליח בדרכו היחודית גם עם קאנטה, שכבש את שער הניצחון לצ'לסי בסלהרסט פארק על קריסטל פאלאס 0:1.


"מי אמר שקאנטה לא יכול לשחק טוב עבור סארי?" שאלו בעיתון "דיילי מייל" ותיארו את הצורה בה הבלם דויד לואיז בישל לקשר הצרפתי את השער לאחר שהאחרון עצר את הכדור על החזה וירה פנימה כמו חלוץ ענק. קאנטה כבר כבש העונה שלושה שערים, שיא אישי מבחינת השחקן שלא מרבה לכבוש, ומאוריציו סארי מרוצה: "קאנטה משתפר בעיקר עם התנועה ללא הכדור. במשחק התנועה שלו היתה מצוינת ובזמן הכי נכון. אני רוצה עכשיו לעבוד על המשחק ללא כדור עם רוס בארקלי ולופטוס צ'יק. לופטוס שחקן גדול עם הכדור, אבל אני רוצה שישתפר בלי הכדור. סך הכל שיחקנו משחק מצוין 85 דקות נגד יריבה מסוכנת שניצחה את מנצ'סטר סיטי. לצערי לא הרגנו את המשחק, אז היה קשה להגן בחמש הדקות האחרונות כי פאלאס ישבה עלינו".



אנגולו קאנטה. כבר עם שלושה שערים העונה (AFP)


למרות הניצחון, סארי לא מרוצה מכך שהשחקנים שלו ממשיכים להיפצע. לפדרו וקאלום הדסון-אודוי הפצועים הצטרף גם אוליביה ז'ירו שכבש שני שערים שנפסלו בנבדל, ונפצע בקרסול אחרי שסובב אותו באחד השערים שכבש. הוא הוחלף בדקה ה-76 על ידי אלברו מוראטה שיהיה עכשיו אולי החלוץ היחיד בשטח חוץ מהזאר. "נחכה למחר לתוצאות הבדיקה של ז'ירו, אבל הבעיה שלו היא בקרסול. יש לנו חוסר מזל עם פציעות. אתמול היו לנו פציעות של ססק פברגאס, דני דרינקווטר ולופוטס-צ'יק בתוך כמה דקות באימון, ועכשיו גם ז'ירו ו-וויליאן שהוחלף בגלל פציעה", אמר המנג'ר.


בעקבות הפציעות עשוי סארי להחזיר לצ'לסי את מישי באטשואי, שלא הרשים בחצי עונה בה היה מושאל לוולנסיה. העטלפים רוצים את חאבי הרננדס מווסטהאם ויחזירו את הבלגי לצ'לסי, למרות שהוא עשוי בכל מקרה להישאר.  


Finishing 2018 with 3 points! Thanks for the support! See you in 2019!!!

Fechando 2018 com mais 3 pontos! Obrigado pela torcida de vocês! Nos vemos em 2019!!!#comeonchelsea#3points#premierleague#cfc#W22pic.twitter.com/yslQfTrxP6

— Willian (@willianborges88) 30 בדצמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי