סטרלינג: "כולנו מחכים, זה עומד להיות משחק ענק"

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | AFP

קשר מנצ'סטר סיטי כבר החל בלוחמה הפסיכולוגית לקראת משחק העונה בפרמיירליג נגד ליברפול: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה". רוברטסון הגיב: "יש לחץ עצום, סיטי תנסה לתפוס אותנו בגרון ונצטרך להיות בשיאנו"

(גודל טקסט)
ביום חמישי יתקיים משחק העונה באנגליה בין מנצ'סטר סיטי לליברפול (22:00, שידור ישיר בספורט1). ראחים סטרלינג כבר עסוק במלחמה הפסיכולוגית נגד קבוצתו לשעבר, ויצא בהצהרות לוחמניות שאלופת אנגליה הולכת לנצח את המייטירדס. סטרלינג, שעזב את אנפילד בקולות צורמים אמר: "אם מנצ'סטר סיטי תשחק כמו שהיא יודעת לשחק אנחנו יכולים לנצח כל אחת. זה עומד להיות משחק ענק וכולנו מחכים לו".


סטרלינג אמר שאחרי שני ההפסדים לקריסטל פאלאס וללסטר, מצב הרוח בסיטי השתנה לטובה עם הניצחון על סאות'המפטון 1:3במחזור האחרון: "ידענו שאנחנו חייבים לנצח ולתת לעצמנו צ'אנס. זה צעד ענק ומה שהיינו זקוקים לו. סבלנו משני משחקים גרועים מאוד וידענו שאנחנו זקוקים לניצחון. היה לנו קשה לעכל את שני ההפסדים לקריסטל פאלאס ולסטר, אבל חזרנו בצורה מבריקה. היינו חייבים את זה לעצמנו וכקבוצה לחזור לרמה שאנחנו יודעים שאנו יכולים לשחק בה".


אקס ליברפול היה זה ששותף לשער העצמי שכבש ג'יימס וורד-פראוז: "בשלושת המשחקים האחרונים התחלנו וכבשנו שער ראשונים ואז היינו נרפים וספגנו. נגד סאות'המפטון הראנו פשוט יכולת מלחמתית. ברור שגם המזל היה בעדנו אחרי שער עצמי, אבל שלטנו במשחק ושיחקנו כדורגל גדול. זה תלוי בנו ואנו צריכים להמשיך להיות מפוקסים במשחק הבא. החזרה של וינסנט קומפני ופרננדיניו היתה משמעותית מאוד כי הם שני שחקנים חשובים ומאוד קולניים ויש להם השפעה מאסיבית על הקבוצה".


EXPRESS SPORT: Bring it on #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/VXznKuuRoo

— Neil Henderson (@hendopolis) December 31, 2018


מהצד השני, מגן ליברפולאנדי רוברטסון טוען שקבוצתו מוכנה למשחק ומבחינתה גם לסיים את העבודה ולמחוק את סיטי כמועמדת לאליפות. המגן הסקוטי טען כי למייטירדס יש ביטחון גדול ביכולתם והם סבורים שניצחון באיתיחד יהיה צעד גדול לזכייה של ליברפול באליפות לראשונה אחרי 30 שנה, כאשר הפער כעת בין הקבוצות עומד על שבע נקודות. גם פפ גווארדיולה אמר אחרי הניצחון על הסיינטס שהפסד כנראה יביא לזכייה בתואר של מוליכת הפרמיירליג.


רוברטסון אמר: "ברור שזה משחק חשוב מאוד ואנחנו יכולים לעלות להפרש של עשר נקודות נגדם והם ינסו לצמצם את הפער לארבע נקודות. אנו משחקים את המשחק שלנו בדרך בה המשחק אומר לנו לשחק כמו נגד ארסנל. הם הגיעו ושיחקו נגדנו פתוח והובילו נגדנו, וזה הסתיים בניצחון 1:5. הדרך בה שיחקנו בהתקפה וכבשנו שערים היתה מרשימה. סיטי קבוצה פנטסטית והם היו בעמדה הזאת בעבר כשזכו בתואר. הם בעלי ניסיון גדול מאיתנו בכל הנושא הזה. הם ינסו לתפוס אותנו בגרון, אבל אנחנו מודעים לכך. ברור שנצטרך להיות בשיאנו".


המגן הסקוטי התייחס גם ללחץ על ליברפול: "ברור שיש לחץ עצום. האוהדים מחכים 30 שנה לזכייה בתואר הזה והם רוצים שנעשה זאת העונה בעיקר כשאנחנו במצב כזה בליגה. כולנו יודעים שהאליפות לא נקבעת בדצמבר או בתחילת ינואר. אנחנו צריכים להמשיך באותה יכולת ב-2019, ולעלות לכל משחק עם ביטחון שננצח".



אנדי רוברטסון. "נצטרך להיות בשיאנו" (Gettyimages)


רוברטסון סופר גם את טוטנהאם במירוץ: "לדעתי טוטנהאם רוצה לנצל את העובדה שנשחק זו מול זו (ליברפול נגד סיטי) ולצמצם את הפער למרות שהפסידו לוולבס. שנה שעברה סיטי מחקה כל קבוצה ואנחנו עושים את זה פחות או יותר העונה. זה סימן טוב שאוהדי סיטי והשחקנים שלה חוששים מאיתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי