עושים שוק: איקרדי רוצה ליונייטד, מסוט אוזיל לא מוכן לעבור בהשאלה

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

הארגנטינאי מעוניין לעזוב לבלאנקוס, אך אם העסקה לא תצא לפועל הוא עשוי לעבור לשדים האדומים. קשר התותחנים ייאבק על מקומו ויעזוב רק אם תגיע הצעה טובה. וגם: ופלקאו עשוי לחזור לאנגליה ופברגאס יעבור לצרפת?

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח היום (שלישי) רשמית והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* וולבס החתימו לארבע וחצי שנים את הספרדי בן ה-18 דיוויד וואנג, והוא יושאל לספורטינג עד תום העונה.


Wang will spend the rest of 2018/19 on loan at @Sporting_CP, but took a tour of his new home at Molineux before jetting out to Portugal.

✍️ pic.twitter.com/cbb8J47wIO

— Wolves (@Wolves) January 1, 2019

* פיורנטינה ניצחה את מילאן במירוץ להחתמת לואיס מוריאל מוולנסיה, שיגיע בהשאלה עד סוף העונה עם אופציה לרכישה תמורת 13 מיליון יורו.


שמועות

* לפי העיתון הצרפתי "לאקיפ", ססק פברגאס עשוי לעבור בשבוע הבא מצ'לסי למונאקו, קבוצת התחתית שמאמן תיירי הנרי.




* קשר ארסנל, מסוט אוזיל הבהיר לראשי המועדון שהוא לא מעוניין לעזוב בהשאלה בחלון ההעברות למרות שיחסיו עם אונאי אמרי לא טובים והוא לא נחשב כבר לשחקן הרכב קבוע. רשת ESPN פרסמה שאוזיל יישאר בארסנל אלא אם הקבוצה תקבל הצעה טובה עליו וכרגע זה לא נראה בשטח. המטרה שלו ל-2019 היא להפוך לשחקן הרכב קבוע.


* קשר סלטה ויגו נמניה ראדויה עשוי לעזוב את הקבוצה ואסטון וילה מהצ'מפיונשיפ מעוניינת בו. הקשר נחשב לכישרון, אבל מכיוון שסירב להאריך את חוזהו הוא עשוי לא לשחק יותר בסלטה ויגו.


* ווטפורד לא רוצה לוותר על הקשר הצרפתי עבדולאי דוקור לפאריס סן ז'רמן שרוצה את הקשר.



לא מוכן לעבור בהשאלה. מסול אוזיל (AFP)


* האתר "גול" דיווח שמאורו איקרדי שהוזכר כאפשרות להחלפה עם טוני קרוס מריאל מדריד רוצה לפי לעבור בקיץ למנצ'סטר יונייטד. הוא יעדיף לעזוב לבלאנקוס, אבל אם העסקה לא תתבצע ייתכן שיגיע ליונייטד אם זו תרצה למכור את רומלו לוקאקו שלא מבריק השנה.


* לפי "טיימס" הלונדוני מנכ"ל יונייטד, אד וודוורד, רוצה לינואר את בלם אייאקס מתיאס דה ליכט שמבוקש גם בברצלונה, פאריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי. לא ברור אם ליונייטד יהיה כח לרכוש את הבלם בן ה-19 שמחירו עשוי להגיע למעל 70 מיליון ליש"ט. אופציה זולה יותר יהיה בלם רומא קוסטס מאנולס היווני. זאת לפי פרסום ב-TMW האיטלקי.


* לפי ה"סאן" מרקוס ראשפורד שמבוקש בריאל מדריד ידחה את הצעתה כדי להישאר ביונייטד. מאז נובמבר ריאל מדריד מגששת אצל החלוץ הצעיר, אבל נוכח השינוי במעמדו בקבוצה הוא מעדיף להישאר במועדון שאמור לתת לו חוזה חדש.



קוסטס מאנולס מועמד לחזק את מרכז ההגנה של מנצ'סטר יונייטד (AFP)


* מהיום בבוקר ברצלונה יכולה לנהל מו"מ חופשי עם אדריאן ראביו על החתמתו בינואר או בקיץ לאחר שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב בפ.ס.ז'. שחקן נוסף הוא ז'אן קלייר-טודיבו בלם טולוז בן ה-19 שרשם העונה 10 הפועות במועדון הצרפתי.


* וולבס מעוניינת בהחתמת ראדמל פלקאו ממונאקו. החוזה של החלוץ בן ה-32 יסתיים במונאקו בקיץ הקרוב. החלוץ ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד וצ'לסי לא הצליח בפרמיירליג.



למרות קדנציה לא מוצלחת בפרמיירליג, ראדמל פלקאו עשוי לחזור לאנגליה בקיץ (Gettyimages)


* "דיילי מייל" מדווח שארבע קבוצות רודפות אחרי חלוץ אסטון וילה תמי אברהם שמושאל מצ'לסי וכבש 14 שערים ב-29 משחקים. וולבס, ברנלי, האדרספילד וקריסטל פאלאס הביעו עניין.


* בצרפת טוענים: מאמן פריס סן ז'רמן תומאס טוכל הפך את הקשר האחורי של דורטמונד יוליאן וייגל בן ה-23, למטרה העיקרית שלו בחלון הנוכחי. דורטמונד לא רוצה לשחררו, הפריזאים עשויים להציע 30 מיליון יורו.


* ניקולה פפה חלוץ ליל אכזב כמה קבוצות גדולות באירופה כאשר הודיע שלא יעזוב עד הקיץ את המועדון.



טוכל יחזור לשתף פעולה עם וייגל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי