צפו: אברטון ממשיכה להתרסק, נכנעה בביתה 1:0 ללסטר

ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי | AFP

הטופיז ממשיכים בהידרדרות וסופרים ניצחון בודד בפרמיירליג בשמונה מחזורים, אחרי שג'יימי וארדי העניק לשועלים ניצחון חוץ יקר שהעלה אותם לפחות זמנית למקום השביעי

קבוצות: אברטון לסטר
(גודל טקסט)

חגיגת משחקי חג המולד והשנה החדשה באנגליה תגיע השבוע לסיומה, ביום חמישי בערב עם מפגש הענקים בין מנצ'סטר סיטי למוליכה ליברפול, אבל היום (שלישי) יצא לדרך המחזור ה-21 ובתחילתו הייתה זו לסטר שניצחה 0:1 בגודיסון פארק את אברטון.

לסטר מאוד לא יציבה העונה, ואחרי שנכנעה בשבת בביתה 1:0 לקרדיף דווקא לאחר שני ניצחונות רצופים, הצליחה לצבור היום שלוש נקודות מאוד חשובות אולי מול הקבוצה הכי לא יציבה בליגה. אברטון עם שלל כוכביה ולמרות הציפיות הגבוהות, עם ניצחון בודד בשמונה מחזורים. היום היא נכנעה לשער של ג'יימי וארדי, שבדקה ה-58 קיבל כדור מצוין מריקרדו פריירה וגלגל לפינה. בתוספת הזמן הלחץ של הטופיז כמעט הוביל לשוויון, אבל נגיחה מקרוב של המחליף צ'נק טוסון נהדפה על ידי קספר שמייכל.

בזכות הניצחון הצליחה לסטר לפתוח פער של ארבע נקודות מאברטון בקרב מרכז הטבלה והיא כעת עם 31 נקודות במאזנה, לפחות עד מחר זינקה למקום השביעי והיא במרחק ארבע נקודות ממנצ'סטר יונייטד השישית. אברטון לעומת זאת נותרה במקום העשירי עם 27 נקודות.


וארדי מסבך את אברטון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי