אמרי: "אוהדי ארסנל זכאים לשרוק בוז, אבל אני עושה את העבודה שלי"

אונאי אמרי עם ארון ראמזי
אונאי אמרי עם ארון ראמזי | Gettyimages

למרות הניצחון של התותחנים על פולהאם באמירויות, אוהדי הקבוצה המארחת מחו נגד החילוף של לקאזט ברמזי. המאמן הספרדי אמר: "החלטה של מנג'ר חייבת להתקבל בקור רוח". אוזיל הפצוע אמר: "קשה להיות מחוץ למגרש"

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)
אחרי התבוסה 5:1 מול ליברפול ארנסל חזרה למסלול הניצחונות כשהביסה באמירויות את פולהאם 1:4 אמש (שלישי) וכעת היא שוב נלחמת עם צ'לסי על המקום הרביעי כאשר היא מרוחקת ממנה רק שתי נקודות. אך למרות הניצחון אוהדי ארסנל לא היו מרוצים מהחלפתו של אלכסנדר לאקזט שפתח בהרכב וכבש קודם לכן והוחלף בדקה ה-69 בארון ראמזי כשפולהאם צמצמה ל-2:1 ושרקו בוז לאונאי אמרי. המנג'ר הספרדי אמר כי הוא מבין את האוהדים, אבל לא ייכנע לכאלה שיושבים ביציע ורוצים להכתיב לו איך לנהל את המשחק.


בדיעבד נראה שהמאמן הספרדי דווקא צדק בחילוף אחרי שראמזי כבש תוך זמן קצר והעלה ל-1:3 ולמעשה הכריע את הכיוון של המשחק לאחר שהקוטג'רס די נכנעו. אחרי המשחק אמר אמרי על שריקות הבוז: "אני מבין את האוהדים, אבל אני עושה את העבודה שלי. כל אוהד זכאי לדעה שלו, מה אנחנו צריכים לעשות מבחינה טקטית. זה היופי בכדורגל. בקריירה שלי היו לי רגעים שונים בהם עשיתי החלטות דומות. ההחלטה של מנג'ר בניהול המשחק חייבת להתקבל בקור רוח כדי לעשות את הצעד הכי נכון". ראמזי שכבש את שערו ה-38 ב-252 משחקי ליגה בארסנל עשוי עוד לעבור כבר בחלון ההעברות הנוכחי ליובנטוס בגלל שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב והוא לא צפוי להאריך אותו.



אונאי אמרי מכניס את ארון ראמזי (Gettyimages)


ארסנל מעולם לא הפסידה לפולהאם בבית. ב-28 משחקים ניצחה ארסנל 23 וסיימה רק חמישה בתיקו. אונאי אמרי אמר בסיום על הניצחון: "רצינו לנצח את המשחק הזה והיה חשוב מאוד שנשיג ניצחון. התוצאה מגיעה לנו וכובשים שונים הבקיעו". גרניט ג'אקה שכבש את הראשון אמר: "אחרי משחק רע נגד ליברפול היה לנו חשוב לחזור לעצמנו. פולהאם באה עם מנג'ר חדש (קלאודיו ראניירי) ויש לה קבוצה טובה. זה לא היה בטוח שננצח. יש לנו עכשיו שני משחקים קשים. ווסטהאם בחוץ וצ'לסי בבית".



מי שלא שיחק כנראה בגלל פציעה הוא מסוט אוזיל עליו פורסם שהוא לא רוצה לעזוב בהשאלה את ארסנל למרות ששיחק פחות במחזורים האחרונים. הוא לא שותף בהפסד 5:1 לליברפול וההסבר היה שהוא פצוע בברך ונאמר שהוא לא ממש בתוכניות של אמרי, אבל אתמול אחרי המשחק שלח מסר ברור לאוהדים כשצייץ אחרי המשחק ברכות על הניצחון ואמר: "זה קשה עבורי להיות מחוץ למגרש בגלל הפציעה שלי. אני בהחלט רוצה לעזור לקבוצה כמה שיותר מהר".


28 – Arsenal have never previously lost at home to Fulham in any competition, winning 23 and drawing five of their 28 home matches against the Cottagers. Stronghold. pic.twitter.com/9oEovQtDjM

— OptaJoe (@OptaJoe) January 1, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי