גווארדיולה אמר לשחקניו כי ליברפול לא תחזיק מעמד עד הסיום

פפ גווארדיולה, מייקל ארטטה
פפ גווארדיולה, מייקל ארטטה | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר סיטי החל בלוחמה הפסיכולוגית לקראת המשחק נגד מוליכת הפרמיירליג במשחק העונה בחמישי (22:00, ישיר בספורט1). הספרדי הוסיף כי הוא מודאג ממשחק לא ספורטיבי של היריבה

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה מכין את השחקנים שלו למפגש של העונה מחר של מנצ'סטר סיטי נגד ליברפול (22:00, שידור ישיר בספורט1) ולפי דיווח בתקשורת האנגלית שליברפול לא תוכל לאורך זמן לשמור על פער של שבע נקודות על מנצ'סטר סיטי בלי קשר לתוצאת המשחק שתהיה מחר וגם האשים אותם במשחק לא ספורטיבי.

פפ אמר לשחקניו כי הוא מודאג מכך שמשחקה של ליברפול לא ספורטיבי לפעמים ושחקני הקבוצה מרמים את השופטים בנפילות וצלילות שהיו במשחקים אחרונים. זה נראה שהקטלאני מנהל מלחמה פסיכולוגית נגד המייטירדס. מוחמד סלאח היה מעורב בשני פנדלים בתקופת חג המולד שהיו מפוקפקים ודיאן לוברן גם סחט שרקה לטובתו. גווארדיולה הזהיר את שחקניו שליברפול תנסה לעשות דבר דומה באיתיחד מחר.

בנוסף אמר המנג'ר לשחקנים שלו כי הוא מאוד מעריך והתרשם מהעובדה שליברפול לא הפסידה עדיין העונה, אבל חושב שהם לא יוכלו להמשיך הרבה זמן בקצב הנוכחי וכי לסיטי יש יתרון בגלל שעומק הספסל שלה גדול יותר. "עד מאי הליגה עוד ארוכה וקשה לי להאמין שליברפול תחזיק מעמד באותו קצב", אמר.


חושש ממשחק לא ספורטיבי של היריבה. פפ גווארדיולה  (Gettyimages)

סרחיו אגוארו פרגן לליברפול כשאמר: "ההתקדמות שלהם בעונות האחרונות מרשימה. ההצלחה שלהם בליגת האלופות שנה שעברה הייתה הצהרה ברורה שהם בכיוון הנכון והם מצליחים העונה בליגה, אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק שלנו. ללא ספק זה משחק חשוב כי זה מפגש בין שתי הקבוצות החזקות בליגה ותהיה לתוצאה משמעות עד לסיום המשחק גם אם מדובר רק בשלוש נקודות. יחד עם זאת יש עוד הרבה משחקים עד לסיום ולדעתי יש שלוש או ארבע קבוצות שיכולות לרוץ לאליפות".

באשר לסלאח הוא מועמד יחד עם סאדיו מאנה ופייר-אמריק אובאמיינג לשחקן השנה של ההתאחדות האפריקאית.


"ההתקדמות של ליברפול מרשימה". סרחיו אגוארו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי