צפו בתקציר: לוקאקו וסאנצ'ס הובילו את מנצ'סטר יונייטד לניצחון רביעי ברציפות

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

השדים האדומים נראו רע בניוקאסל, אך עלו ליתרון מבעיטה של החלוץ בנגיעה הראשונה שלו בכדור, גם הצ'ילאני עלה ובישל לראשפורד את ה-0:2. צ'לסי סיימה ב-0:0 חלש מול סאות'המפטון, 3:3 בין ווטפורד לבורנמות'

(גודל טקסט)
המחזור ה-21 בפרמיירליג יסתיים רק מחר כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את ליברפול למשחק העונה (חמישי, 21:45 בספורט1), אבל עוד קודם לכן עלו הערב 12 קבוצות נוספות לכר הדשא ובמוקד היה המפגש בסנט. ג'יימס פארק, בו מנצ'סטר יונייטד השיגה ניצחון רביעי רצוף הודות ל-0:2 על ניוקאסל. עוד הערב, דווקא בביתה סיימה צ'לסי ב-0:0 חלש מול סאות'המפטון.


צ'לסי – סאות'המפטון 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אחרי שני ניצחונות חוץ על ווטפורד וקריסטל פאלאס, הבלוז חזרו לסטמפורד ברידג' למפגש מול קבוצת התחתית שהפסידה בשני המחזורים האחרונים בביתה, לווסטהאם ולמנצ'סטר סיטי, אבל גם משחק נוח על הנייר לא הספיק והם איבדו נקודות יקרות מאוד. סארי נאלץ להסתדר הערב ללא אוליבייה ז'ירו ופדרו הפצועים ואת מקומם תפס בחוד אלברו מוראטה, אבל אם לא די בצרות גם וויליאן נפצע בשלבי המחצית הראשונה ונאלץ לנטוש את כר הדשא. 


אדן הזאר עוד ניסה להכניע את גאן הצעיר בשער "הקדושים" עם שתי הזדמנויות מתוך הרחבה ושער של מוראטה נפסל בצדק מכיוון שהיה בנבדל, אבל בסופו של דבר הצדדים נפרדו ב-0:0 חלש והמשמעות היא שצ'לסי פספסה הזדמנות לצמק את הפער מסיטי לנקודה ומטוטנהאם לשתיים, נותרה במקום הרביעי עם 44 נקודות – שלוש הפרש מסיטי וארבע מטוטנהאם. האורחת מבחינתה עצרה את רצף ההפסדים, אבל בעקבות הניצחון של ברנלי בהאדרספילד ירדה מתחת לקו האדום, מרחק שתי נקודות מקרדיף, ניוקאסל וברנלי.

 


הזאר. הבלוז חזרו הביתה, אבל נראו רע ואיבדו נקודות יקרות (Gettyimages)


הרכבים
צ'לסי: קפה, ססאר אספיליקווטה, אנטוניו רודיגר, דויד לואיז, מרקוס אלונסו, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, רוס בארקלי (ססק פברגאס, 68), וויליאן (רובן לופטיס צ'יק, 37), אדן הזאר, אלברו מוראטה.


סאות'המפטון: אנגוס גאן, מאיה יושידה, יאן בדנארק, יאניק וסטרגארד, סדריק סוארס, יאן ואלרי, אוריול רומיאו, ג'יימס וורד-פראוז, נתן רדמונד (ג'ק סטיבנס, 90), סטיוארט ארמסטרונג (צ'רלי אוסטין, 89), דני אינגס (שיין לונג, 46).


מהלך משחק
דקה 35: הזדמנות ענק של צ'לסי. רודיגר בכדור ארוך העמיד את הזאר באחד על אחד, אבל הבעיטה של הבלגי נהדפה על ידי גאן הצעיר שהחליף במפתיע את מקארת'י בין הקורות.


דקה 37: אם צ'לסי לא מתקשה מספיק, אז וויליאן נפצע ורובן לופטיס צ'יק עלה במקומו. 



וויליאן. פצוע נוסף לאוסף (AFP)


דקה 47: ארמסטרונג ניסה את כוחו מחוץ לרחבה, קפה ירד היטב ורק כדור קרן לאורחים.


דקה 59: הזאר חתך מהאגף למרכז הרחבה וניסה להפתיע את גאן, אבל השוער היה דרוך והדף לקרן.


ניוקאסל – מנצ'סטר יונייטד 2:0
מאז החליף אולה גונאר סולשיאר את ז'וזה מוריניו כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד, השדים האדומים עם 14 שערים בארבעה משחקים. אם פול פוגבה היה כוכב ההצגה כשכבש ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים, אז הפעם היו אלה כוכבים אחרים שהתקשו תחת מוריניו והערב זרחו: רומלו לוקאקו ואלכסיס סאנצ'ס שהובילו את סולשיאר לניצחון רביעי רצוף, המאמן הראשון שעושה זאת ביונייטד בארבעת משחקיו הראשונים מאז מאט באזבי ב-1946.


הנורבגי, שלפחות לעת עתה עדיין מוגדר כמנג'ר זמני עד הקיץ, הבהיר כי כעת המשימה של קבוצתו היא להימנע מספיגות אחרי שבכל שלושת המשחקים האחרונים הוציאה כדור מהרשת, והערב בניוקאסל הם עשו זאת. היכולת הייתה הכי פחות מרשימה מאז הגיע לתיאטרון החלומות, זה גם היה המשחק הקשה ביותר, אבל לוקאקו וסאנצ'ס עלו מהספסל וכבר 38 שניות אחרי זה הבלגי כבש מקרוב. הצ'ילאני קינח עם בישול לראשפורד בדקה ה-80 והשדים האדומים במקום השישי עם 38 נקודות, במרחק שלוש נקודות בלבד מארסנל ושש מצ'לסי הרביעית.


המגפייז עם ניצחון יחיד בששת המחזורים האחרונים, נותרו בקום ה-15 עם 18 נקודות, רק שתי נקודות הפרש מהקו האדום ובמחזור הבא הם יצאו למשחק חוץ מול צ'לסי, כחלק מתקופה עמוסה וקשה במיוחד.



פוגבה. היום ראשפורד, לוקאקו וסאנצ'ס עשו את ההבדל (Gettyimages)


הרכבים
ניוקאסל: מרטין דוברבקה, דיאנדרה ידלין, פביאן שאר (יושינורי מוטו, 81), ג'מאל לאסלס, פול דאמט, אייזק היידן, מוחמד דיאמה (ג'ונג'ו שלבי, 53), מאט ריצ'י, כריסטיאן אטסו, איוזה פרס (קנדי, 69), סלומון רונדון.


מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, לוק שואו, פיל ג'ונס, ויקטור לינדלוף, אנטוניו ולנסיה, אנדר הררה, נמניה מאטיץ', פול פוגבה, חואן חאטה (אלכסיס סאנצ'ס, 63), מרקוס ראשפורד (ג'סי לינגארד, 87), אנטוני מרסיאל (רומלו לוקאקו, 63).



אוהדי ניוקאסל במסר למנצ'סטר: "יש רק יונייטד אחת" (Gettyimages)


מהלך משחק
דקה 14: אטסו כבר פעמיים איים על שערו של דה חאה, אבל ההזדמנות הגדולה הגיעה כאשר רונדון ניצל טעות של ג'ונס שלמעשה הציב את החלוץ באחד על אחד, אבל הבלם גם היה מי שבתיקול של הרגע האחרון מנע שער ודאי.


דקה 25: פוגבה היתל בהגנה המקומית, הקפיץ לרחבה ומרסיאל מעמדה מצוינת לא השתלט ופספס הזדמנות גדולה.



ג'ונס מונע מרונדון שער מפתיע בפתיחה (Gettyimages)


דקה 60: דווקא ניוקאסל היא זו שיוזמת בדקות האחרונות, כששלבי שעלה מהספסל מפעיל בעיקר את פרס, אבל הגנת יונייטד לעת עתה נחלצה.


דקה 64, 0:1 למנצ'סטר יונייטד! בנגיעה הראשונה שלו בכדור, אחרי 38 שניות על הדשא, רומלו לוקאקו כבש. כדור חופשי שבעט ראשפורד ממרחק נהדף רע על ידי דוברבקה, ההשמטה עלתה לו ביוקר והבלגי דחק כמעט מקו השער.



לוקאקו. נגיעה ראשונה ושער יתרון קריטי (Gettyimages)


דקה 80, 0:2 למנצ'סטר יונייטד! הכל הולך לסולשיאר. לוקאקו שכבר עלה מהספסל וכבש מסר לסאנצ'ס, הצ'ילאני בכדור עומק בין שניים סידר למרקוס ראשפורד שער קל.



ראשפורד. בכושר פנטסטי בשבועות האחרונים (AFP)


דקה 96: סאנצ'ס חילץ כדור ומסר ללינגארד, האחרון השאיר את פוגבה לבדו מול דוברבקה והצרפתי כבר עבר את השוער, אבל בעט החוצה.


בורנמות' – ווטפורד 3:3
איזה משחק משוגע היה הערב בוויטאליטי סטדיום. טרוי דיני כבש צמד והעלה את הצרעות ליתרון כפול כבר אחרי 27 דקות, אבל הבלם ניית'ן אקה צימק בדקה ה-34 ובדקה ה-37 קאלום ווילסון קבע 2:2. חושבים שזה הסוף? קן סמה החזיר את היתרון לאורחת כעבור דקה, בדקה ה-38, ובדקה ה-40 ראיין פרייזר קבע 3:3 אדיר. התוצאה נשמרה עד לסיום.


תוצאות נוספות

האדרספילד 1 (סטיב מוני 33, כריסטופר שינדלר הורחק 41) – ברנלי 2 (כריס ווד 40, אשלי בארנס 74, רובי בריידי הורחק 90)


וולבס 0 – קריסטל פאלאס 2 (ג'ורדן איו 83, לוקה מיליבוייביץ' 90 בפנדל)


ווסטהאם 2 (מרקו ארנאוטוביץ' 66 ו-68), ברייטון 2 (דייל סטיבנס 56, שיין דאפי 58)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי