סארי: "יש בעיה בהתקפה, המועדון יודע למה אני זקוק"

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

אחרי ה-0:0 הביתי מול סאות'המפטון, מנג'ר צ'לסי הודה: "כרגע קשה לנו לכבוש, יש לנו בעיה בחלק האחרון". כשנשאל על החזרה אפשרית של באטשואי, רמז על רצונו לצרף את היגוואין. פציעת וויליאן לא חמורה

(גודל טקסט)
בשמונת המחזורים האחרונים צ'לסי מעדה שלוש פעמים, דווקא בחוץ מול העולה החדשה וולבס ובבית מול לסטר ואתמול ב-0:0 החלש נגד סאות'המפטון, וכך מאוריציו סארי והבלוז שוב מוצאים את עצמם מאבדים גובה בניסיון לשלוש המוליכות. להבדיל, סאות'המפטון בעידן ראלף האזנהוטל לוקחת נקודות מאחת משש הגדולות בפעם השנייה אחרי ה-2:3 על ארסנל.


את יום המשחק החלה צ'לסי בהודעה רשמית ומפתיעה על רכישתו של כריסטיאן פוליסיץ' מדורטמונד עבור 57.6 מיליון ליש"ט, אבל סיימה אותו עם משבר גדול בהתקפה אחרי שגם וויליאן נפצע בשלהי המחצית הראשונה בדרך לתיקו מאופס ומשמים. "הקרב על המקום הרביעי מתחמם כשארסנל ומנצ'סטר יונייטד נושפות בעורף". ההתקפה חסרה את אוליביה ז'ירו, פדרו וגם את הצעיר קאלום הודסון-אודוי, כולם פצועים וכמובן שגם צירוף פוליסיץ' לא יעזור כי רק יצטרף בעונה הבאה.


המנג'ר מאורציו סארי הודה שלא ידע כלל על רכישת האמריקאי, שיכול להוות תחליף של אדן הזאר אם יימכר לריאל מדריד בקיץ. "לא ידעתי אתמול על ההחתמה. המועדון ביקש רק לדעת מה אני חושב עליו לפני חודש. הדעה שלי הייתה חיובית. היום נודע לי שהעסקה הושלמה, אבל לא ידעתי כלום על המהלכים". 


וויליאן נאלץ לנטוש את המשחק כבר בדקה ה-37 לאחר שמאיה יושידה מהסיינטס נכנס בו, אבל סארי טען שלא מדובר בפציעה רצינית. "במשחק הזה היה לנו קשה מבחינה התקפית כי פדרו בחוץ, ז'ירו בחוץ, אודוי פצוע וגם וויליאן נאלץ לנטוש, אבל אני לא מודאג. הרופא של הקבוצה אמר לי שהפציעה של וויליאן לא רצינית וז'ירו יחזור בעוד עשרה ימים לאימונים. הבעיה פחות קשה מאשר מה שחשבנו אחרי המשחק נגד פאלאס".



הפציעה לא חמורה, אבל השפיעה על התקפת הבלוז ב-0:0 (AFP)


מי שממשיך לאכזב הוא אלברו מוראטה ששוב שיחק רע וסארי נאלץ להודות: "כן, יש לנו בעיה בהתקפה. שיחקנו טוב מאוד ב-80 המטרים עד לשער ורע ב-20 המטרים האחרונים. יצרנו כמה הזדמנויות, אבל לא היה קל בסוג המשחק הזה של האורחים. נצטרך לפתור את הבעיה הזאת ב-20 המטרים האחרונים. כרגע קשה לנו לכבוש".


לשאלה אם מישי באטשואי עשוי לחזור מהשאלה בוולנסיה, השיב סארי ברמז לרצונו לצרף את גונסאלו היגוואין: "המועדון יודע בדיוק את הדעה שלי. אנחנו צריכים משהו אחר למאפיינים שלנו".  לעומת זאת, ססק פברגאס שנכנס כמחליף וצפוי לעזוב החודש רשם את משחקו ה-500 באנגליה, אולי בהופעה האחרונה שלו בפרמיירליג. הוא מבוקש במונאקו ובעוד מספר קבוצות. 


500 – Cesc Fabregas' appearance for Chelsea vs Southampton is his 500th for English club sides in all competitions. Swansong? pic.twitter.com/0hV8wTcrsU

— OptaJoe (@OptaJoe) 2 בינואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי