קלופ זעם על השופט: "איך זה לא אדום? קומפני נכנס בסלאח"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול פרק תסכול לאחר ההפסד הראשון העונה, 2:1 לסיטי במשחק העונה: "אולי השופט לא ראה מה שאני ראיתי. לא היה משחק טוב לשתי הקבוצות, אבל ידענו שנפסיד מתישהו". ויינאלדום: "הפער עדיין ארבע נקודות"

(גודל טקסט)
זה היה צריך להגיע בשלב כלשהו. בעיקר כשמנצ'סטר סיטי היא היריבה שלך. ליברפול הפסידה לראשונה העונה אחרי 21 מחזורים, 2:1 לאלופה. המייטי רדס כבר לא ינצחו את סיטי העונה, מכיוון שכזכור המשחק הראשון בין הקבוצות באנפילד הסתיים ב-0:0, אבל מחכים לה עוד משחקים קשים בדרך כמו מנצ'סטר יונייטד בחוץ, טוטנהאם בבית ועוד מוקש בדמות צ'לסי בבית. התגובה של ליברפול להפסד תהיה מכרעת. היא עדיין בהפרש ארבע נקודות על פני סיטי שבמקום השני, ובמחזור הקרוב היא תתארח בברייטון.


בפעם הראשונה בעידן פפ גווארדיולה סיטי החזיקה בכדור פחות מ-50 אחוז (49.6 אחוז). יורגן קלופ זעם על החלטת השופט אנטוני טיילר לא להרחיק את וינסנט קומפני אחרי התיקול שלו על מוחמד סלאח: "אני מאוד מחבב את קומפני ואהבתי אותו כששיחק עוד בהמבורג, אבל איך זה לא אדום? הוא היה האיש האחרון והוא נכנס במוחמד סלאח, אם היה מרביץ לו קצת יותר בטח היו מרחיקים אותו עד סיום העונה. הרי ברור שהוא תיקל את השחקן שאם היה נשאר עם הכדור זה היה מגיע לשער. אז איך השופט לא ראה את זה? זה לא קל לשופט ואולי הוא לא ראה את זה כמו שאני ראיתי. הציפיות שלנו מעצמנו גבוהות ואנחנו יכולים לשחק טוב יותר מזה. עם עוד קצת מזל זה היה נגמר 2:2 וזה היה מושלם עבורנו".


השופט לשעבר והפרשן כיום מרק קלטנברג הסכים עם קלופ: "זו היתה עבירה של אדום. השופט לא יכול לפספס דבר כזה חשוב במשחק מכריע כל כך. חייב להיות מפוקס במאה אחוז. קומפני הלך על סלאח עם רגליים ישרות ועם הברזלים על הרגל שלו. אם לא היה עושה זאת סלאח היה נשאר באחד על אחד מול השוער".


קלופ.
קלופ. "ברור שסלאח היה מגיע לשער" (Gettyimages)


על המשחק הוסיף קלופ: "זה היה משחק מאוד מאוד אינטנסיבי. משחק קשה לשתי הקבוצות. ההבדל אולי היה שהם פגעו בקורה וזה נכנס, אנחנו בעטנו בקורה והכדור חזר אלינו. קצת קשה לקבל את ההפסד הזה, אבל זה נורמלי. להם היו את ההזדמנויות שלהם ולנו את שלנו וכל קבוצה נאלצה להילחם כמו משוגעת במשחק הזה כדי להישאר בחיים. ברגעים כאלה, כשיש לך הזדמנויות אתה חייב לכבוש". מי היתה טובה יותר: "סיטי ניצחה, אבל אני חושב שזה לא היה משחק טוב לשתי הקבוצות. עשינו את החיים קשים זו לזו. אמרתי כבר לבחורים שזה היה בסדר להפסיד. הפסדנו אבל ידענו שיום אחד נפסיד. הלילה זה לא נחמד לנו, אבל זו לא הבעיה העיקרית".


מוחמד סלאח לא הפגין משחק גדול ואתר הפרמיירליג צייץ את העובדה הבאה: בשבעה משחקים נגד שש הגדולות בליגה העונה סלאח כבש שער אחד ובישל אחד נוסף בלבד.


Mo Salah against current #PL top 6 this season…

7️⃣ matches
1️⃣ goal
1️⃣ assist#FPL #MCILIV pic.twitter.com/sJ2KaRd9RC

— Fantasy Premier League (@OfficialFPL) 3 בינואר 2019


הפרשנים טענו שליברפול הפסידה מכיוון שנוצחה במשחק הלחץ. לדעת ה"מירור", ליברפול באה פחות מוכנה ללחץ שהיה ברור שיהיה באיתיחיד. "הם הרשימו בדצמבר, אבל לא ניתקלו בקבוצה כמו סיטי עד אתמול". העיתון העניק את הציון 8 רק לוירג'יל ואן דייק ואנדי רוברטסון מבין שחקני ליברפול, בעוד בהתקפה קיבל פירמינו 7 והשאר 6.


ג'ורג'יניו ויינאלדום אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק טוב, אבל לא התחלנו אותו טוב. סיטי היתה טובה יותר במחצית הראשונה, אבל עדיין היינו חסרי מזל לכבוש. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר ויצרנו המון מצבים. ברגע אחד בו לא הגנו טוב הם כבשו. כל קבוצה ניסתה לכפות על יריבתה איבודי כדור וכל קבוצה איבדה כדורים. זה היה משחק בו כל דבר יכול לקרות. הפסדנו ואנחנו מאוכזבים, אבל שמרנו על הכבוד ויש לנו עדיין פער של ארבע נקודות מסיטי. לא קיבלנו מהלומה, אבל היינו מאושרים מתיקו".


אוהדים רבים לגלגו על דיאן לוברן, שכל פעם שעלה למעלה קלקל את המשחק של ליברפול. הוא גם הצהיר שליברפול תסיים את העונה ללא הפסד וזה בסופו של דבר לא התרחש. בזמנו, לוברן גם הצהיר שליברפול תזכה בצ'מפיונס ושקרואטיה תיקח את הגביע העולמי.


LOVREN: Croatia will win the world cup
France 4-2 croatia

LOVREN: Liverpool will win the champions league
Real Madrid 3-1 Liverpool

LOVREN: Liverpool will go unbeaten
Man city 2-1 liverpool

Lovrennnnn

#MCILIVpic.twitter.com/xTsIEBzgwe

— That Mech Kid ! (@r3al___AJ) 3 בינואר 2019


פרשן ה"דיילי מייל" מרטין קיון כתב כי עכשיו יצטרכו לבדוק את היכולת של ליברפול להתאושש מהפסד כזה והאם היא לא תפסיד במשחקים נוספים. הוא פירגן לפרננדיניו על משחקו בסיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי