עושים שוק: הזאר עשוי להישאר בצ'לסי, פפה יחזור לפורטו

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

לפי דיווחים באנגליה הקשר הבלגי של הבלוז דרש להחתים את פולישיץ' כדי להראות הצהרת כוונות, הבלם בן ה-35 עשוי לחזור לאלופת פורטוגל אחרי 12 שנים. וגם: ולנסיה הוצע לאינטר ויונייטד רוצה את קראסקו

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני מספר ימים ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
ג'ייסון פונצ'און קשרה בן ה-32 של קריסטל פאלאס הושאל עד סיום העונה להאדרספילד שמנסה לברוח מהתחתית הבוערת. 


Welcome to #htafc, Jason Puncheon!

(SE) pic.twitter.com/PBuRxNU065

— Huddersfield Town (@htafcdotcom) January 4, 2019


* קשר הכוכב האדום בלגראד ננאד קרסטיץ' חתם לשלוש שנים בא.א.ק אתונה.


Η κάμερα του AEK TV ακολούθησε τον Νέναντ Κρίστιτσιτς από την ώρα που πάτησε το πόδι του στην Αθήνα και σας παρουσιάζει σε video τις πρώτες του ώρες στα κιτρινόμαυρα!#aekfc #aekfctransfers #aekfcteam2018_19#wearethechampions #aekfamily #wearebackhttps://t.co/oq0GzslhHJ

— AEK F.C. (@AEK_FC_OFFICIAL) January 4, 2019


שמועות
* קפטן מנצ'סטר יונייטד אנטוניו ולנסיה הוצע לאינטר. לפי ה"סאן" ולנסיה רוצה לעזוב כי הוא לא מקבל דקות משחק השנה. יש לו חוזה עד לקיץ הנוכחי, אבל יונייטד יכולה להאריך אותו עד 2020. ב"מירור" מדווחים שיונייטד מנסה להחתים את קשרה הבלגי של דליאן יפאנג הסינית, יאניק קראסקו ומוכנה להציע עליו יותר מ-30 מיליון יורו.


* לפי העיתון האנגלי "מטרו" אדן הזאר עשוי להישאר בצ'לסי דווקא אחרי שכריסטיאן פולישיץ' הוחתם. לפי הידיעה הזאר הוא זה שדרש להחתים את השחקן מדורטמונד כדי שהמועדון יוכיח לו שהוא רציני לגבי העתיד. להזאר בן ה-27 יש עוד 18 חודשים בחוזה הנוכחי שלו בצ'לסי, ועל פי הדיווחים הוא אינו בטוח באשר לעתידו וטרם קיבל החלטה. בכלי התקשורת הזרים משוכנעים שריאל מדריד מתכוונת להשקיע כסף רב בקיץ על מנת להתחזק, והזאר עשוי להיות המטרה העיקרית. 



אנטוניו ולנסיה. יעזוב את מנצ'סטר יונייטד? (AFP)


* התפתחות מעניינת עם בלמה הוותיק של נבחרת פורטוגל פפה שעוזב את בשיקטאש. לפי העיתון הפורטוגלי "רקורד" הוא עשוי לחזור לשחק בפורטו. כזכור הבלם הברזילאי-פורטוגלי עזב את אלופת פורטוגל ב-2007 לריאל מדריד תמורת 30 מליון יורו, שם שיחק במשך עשור.


* "מנדזוקיץ' עד 2022" היא אחת הכותרות של העיתון "קוריירה דלו ספורט" שדיווח כי מאריו מנדזוקיץ' משגע את אוהדי יובנטוס ביכולת שלו. חוזהו של החלוץ הקרואטי מסתיים ב-2020 וההנהלה מעוניינת להאריך אותו עד 2022 כשיהיה אז כבר בן 35. כמו כן יובנטוס בטוחה שבלם אייאקס, מתיאס דה ליכט, יגיע אליה למרות ניסיון של פאריס סן ז'רמן להחתימו. 



פפה. יחזור לפורטו? (Gettyimages)


ז'אן קלייר-טודיבו בלם טולוז הצעיר בן ה-19 עשוי לחתום בברצלונה כבר בשבוע הבא. כך דווח הבוקר "מונדו דפורטיבו". בארסה הקדימה את נאפולי ורומא שהיו מעוניינות. ההכרזה כבר כנראה בשבוע הבא. הבלם שמתואר בעיתון כ"חיה בגובה 1.89 מטר" רוצה לעזוב כעת למרות שבארסה תצטרך לשלם סכום מסוים לא גדול אחרי שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב. 


Portada @mundodeportivo :" Todibo caliente" #PortadaMD pic.twitter.com/aFdowf6oMs

— Radio Barça (@RadioFCB) January 5, 2019


* לפי העיתון "גאזטה דלו ספורט" דייגו גודין יגיע בקיץ הקרוב לאינטר אחרי שלא האריך את חוזהו באתלטיקו מדריד. הבלם יגיע בהעברה חופשית. גם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת. 


* סוכנו של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מלאציו שחקן העבר מתיה קז'מן הודיע שהקשר ההתקפי שמבוקש במילאן ומנצ'סטר יונייטד ועוד כמה קבוצות, אך לא יעזוב את לאציו בחלון ההעברות של ינואר. קבוצת אליוט שמחזיקה במילאן רוצה להשקיע סכומי כסף גדולים בחיזוקה, אבל לא יכולה לעשות זאת בגלל סנקציות של אופ"א אחרי שהבעלים הסינים עברו על חוקי הפייר פליי הפיננסי. כעת מילאן רוצה את הקשר המרכזי של סאסואלו סטפנו סנסי בו ה-23, אבל הקבוצה רוצה למכור בלבד במחיר גבוה – 25 מיליון יורו. מועמד נוסף הוא אלפרד דאנקן קשרה הג'מייקני של סאסואלו. 


* בולוניה, מארסיי ולידס רוצות את מויס קין חלוצה הצעיר של יובנטוס בן ה-18. ב"גברת הזקנה" רוצים להשאיר את השחקן בקבוצה. 


* בייג'ין גואן הסינית רוצה את מוסה דמבלה מטוטנהאם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי