הזאר על פברגאס שעוזב את צ'לסי: "הוא נתן הכל למועדון"

ססק פברגאס
ססק פברגאס | AFP

הספרדי נפרד בדמעות מהבלוז עם הניצחון על נוטינגהאם פורסט בסטמפורד ברידג' בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. הקשר הבלגי: "הייתי בר מזל לשחק לצידו חמש שנים" קודיצ'יני על מוראטה שכבש צמד: "עוד יחזור לעצמו"

(גודל טקסט)
צ'לסי עלתה לשלב 32 הגדולות בגביע האנגלי אתמול (שבת) עם ניצחון 0:2 על נוטינגהאם פורסט בסטמפורד ברידג', כשזה היה משחקו האחרון של ססק פברגאס שקיבל את סרט הקפטן, לפני המעבר למונאקו תמורת תשעה מיליון ליש"ט. הבלוז נתנו לו את הכבוד לבעוט פנדל, אבל הוא פישל והחמיץ, אבל למרות זאת כשהוא הוחלף עם דמעות בעיניים, האוהדים נתנו לו סטנדינג אוביישן ומחאו לו כפיים בגדול.


פברגאס יכול לסכם בסיפוק את הקריירה שלו באנגליה. הוא שיחק 504 משחקים באנגליה (306 בארסנל, 198 בצ'לסי). הוא כבש 81 שערים (59 בתותחנים, 22 בבלוז), ובישל 149 שערים (92 בארסנל ו-57 בצ'לסי). הוא זכה בחמישה תארים באנגליה כולל שתי זכיות באליפות עם צ'לסי, בגביע האנגלי, בגביע הליגה ובגביע מגן הקהילה. לפי העיתון "לאקיפ", פברגאס יגיע היום למונאקו כדי לסגור את חוזהו בקבוצה של תיירי הנרי.


A tearful Cesc Fabregas said goodbye to English football this afternoon – barring an exceptional u-turn, it'll be hello to Ligue 1 next week with AS Monaco. pic.twitter.com/aNk8y3AXf4

— Get French Football News (@GFFN) 5 בינואר 2019


אדן הזאר דיבר על פברגאס: "הוא נתן את הכל עבור צ'לסי. הייתי בר מזל לשחק לצידו חמש שנים. בעונה הראשונה בה הגעתי זכינו בדאבל. הוא בחור ברמה על המגרש ומחוצה לו והיינו חברים טובים. אולי הוא קצת מבוגר כעת (31), אבל הוא יכול עוד לתת המון למועדון אחר".


הסיפור של המשחק שייך גם לספרדי נוסף אלברו מוראטה, שעובר עונה זוועתית בצ'לסי, וכבש עבור הבלוז את שני השערים אחרי שלא הבקיע מתחילת נובמבר ודובר על כך שהוא עשוי לעזוב. הייתה לו גם החמצה מזעזעת והוא חגג בקושי את השערים. החלוץ הודה קודם לכן שהוא מקבל טיפול פסיכולוגי. עוזר המאמן ושוער העבר של הקבוצה קרלו קודיצ'יני אמר: "שפת הגוף של מוראטה הראתה שהוא די שפוף, אבל שני השערים שהבקיע יעזרו לביטחון שלו".



אלברו מוראטה.  בצ'לסי מאמינים שעוד יחזור להציג יכולת גבוהה (AFP)


העונה מוראטה פתח רק ב-11 משחקי ליגה וכבש רק חמישה שערים (10 בכל המסגרות) ואדן הזאר הפך למספר 9 החדש של הקבוצה, אבל לדברי קודיצ'יני: "גם כשלא כבש שערים היינו מרוצים מהעבודה שלו בהתקפה וגם בהגנה. הוא עובד קשה מאוד באימונים וכולנו יודעים שיגיע הזמן שיחזור לעצמו. אני משוכנע שהוא ימשיך לכבוש שערים".


קאלום הדסון-אודוי המבוקש בבאיירן מינכן בישל את שני השערים של מוראטה והוכיח למה צ'לסי לא רוצה לוותר עליו בניגוד לצעירים רבים אחרים שעזבו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי