רק רשת: וויין רוני נעצר, המלבישה החדשה של מכבי ת"א

וויין רוני
וויין רוני | AFP

החלוץ השתכר והתפרע במקום ציבורי בוושינגטון, חברת FILA סיכמה על שיתוף פעולה עם הצהובים. וגם: אוהדי יונייטד צחקו על הטעות של סאנצ'ס וטורניר הפוקר הראשון מסוגו בהיסטוריה יוצא לדרך

(גודל טקסט)

וויין רוני נעצר בוושינגטון
כוכב די.סי יונייטד וויין רוני, הסתבך בפרשיה לא נעימה בארצות הברית. לפני דיווח במירור החלוץ נעצר בחודש שעבר על ידי משטרת וושינגטון אחרי שהשתכר והתפרע במקום ציבורי בחודש שעבר. החלוץ קיבל קנס כספי ושוחרר לביתו.



המלבישה הרשמית החדשה של מכבי תל אביב

יממה לפני המשחק נגד מכבי נתניה בו תנסה מכבי תל אביב להגדיל את הפער בטבלה, המועדון חתם על שיתוף פעולה עם חברת הלבשה חדשה: FILA תספק את התלבושות של הצהובים החל מהעונה הבאה. "הצבנו במכבי רף גבוה של סטנדרטים, במיוחד כאשר מדובר בבחירת השותפים לדרך", אמר מנכ"ל המועדון בן מנספורד, "החזון והדינמיות שחברת FILA רצתה להביא לשותפות איתנו, הרשימה אותנו באופן מידי. אני נלהב ונרגש לקראת החיבור בין שני ארגונים יוקרתיים ובטוח כי השחקנים והאוהדים ייהנו מעיצובי המדים הרשמיים, כמו גם ממגוון רחב של פריטים נוספים. אנו מצפים בכיליון עיניים לעבוד עם הצוות של FILA במהלך שלוש העונות הבאות".





אלכסיס סאנצ'ס יצא בזול

במהלך ה-0:2 על רדינג בגביע אתמול, אלכסיס סנאצ'ס נפצע וירד מהמגרש. הדאגה למצבו התחלפה תוך כמה דקות בשעשוע, כשהצ'יליאני התיישב בטעות על הכיסא של מאמנו אולה גונאר סולישאר. הנורבגי הסב את תשומת ליבו לעניין והשחקן קם מיד בהתנצלות, אבל האוהדים לא סלחו כל כך מהר. "יש לו מזל שזה היה סולשיאר ולא פרגוסון", אמרו, והיה גם מי שהוסיף השוואה לשלדון קופר מהסיטקום "המפץ הגדול".


@Alexis_Sanchez#MUFCpic.twitter.com/bAH5rD6J8N

— Manchester United (@ManUtd) January 5, 2019

Ole be like, ' that's my spot! ' Sheldon Cooper would be proud of him. #mufc#FACup#TheBigBangTheory

— Rafsan Sorwar (@rafsansorwar) January 5, 2019


אירוע הפוקר הגדול בהיסטוריה?
באיי הבהאמה מתחיל היום (ראשון) פסטיבל ה-"PCA", שנחשב לאחד היוקרתיים בלוח השנה של שחקני הפוקר מסביב לעולם, וכולל בין השאר טורניר בעל דמי כניסה של 100,000 דולר ואירוע מרכזי בעלות של 10,000 דולר. אבל השנה נוסף טורניר אחד ללוח הזמנים: ה-PSPC, "אליפות השחקנים של פוקרסטארס", טורניר יחיד במינו עם דמי כניסה של 25,000 דולר, אך עם לא פחות מ-300 שחקנים שזכו בכרטיס חינם אליו. לאורך השנה חילק אתר "פוקרסטארס" מאות כרטיסים חינם לזוכים בטורנירים, שחקנים חובבנים וכאלה שהגיעו להישגים נדירים בתחום, וכ-500 שחקנים צפויים להשתתף במה שאמור להיות אירוע ה"היי רולר" הגדול ביותר אי פעם. מספר ישראלים ישתתפו בו, בואו נחזיק להם אצבעות.


Paradise goes Platinum as #PSPC descends on Atlantis https://t.co/X4aYs4p5Idpic.twitter.com/2fsQMxa0Az

— PokerStarsBlog (@PokerStarsBlog) January 6, 2019


מזל טוב, אנדי קארול!
ווסטהאם ניצחה אתמול את בירמינגהאם 0:2 ועלתה לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. את שער הניצחון בתוספת הזמן כבש אנדי קארול, ממש שעות ספורות לפני יום הולדתו. היום חוגג אחד החלוצים האהובים באנגליה, שפרץ בליברפול בתחילת העשור, 30 שנה על הגלובוס ו-110 שערים בכל המסגרות.


Whose birthday is it today?! ‍♂️ pic.twitter.com/Y5s3PBBeCm

— West Ham United (@WestHamUtd) January 6, 2019


הג'ודוקאים הישראלים יגיעו לביקור בעוטף עזה
הג'ודו הוא אולי הענף שמביא לנו הכי הרבה כבוד לאחרונה, עם אינספור מדליות באליפויות אירופה ובתחרויות גראנד פרי מסביב לעולם, ובעוד כשבועיים תל אביב גם היא תארח לראשונה גראנד פרי עולמי. לקראת האירוע היוקרתי, נבחרת הג'ודו תערוך ביום רביעי הקרוב אימון ראווה מיוחד בעוטף עזה בהשתתפות אלוף אירופה שגיא מוקי, המדליסט האולימפי אורי ששון, ברוך שמאילוב, טל פליקר, גפן פרימו, פיטר פלצ'יק, תנע נלסון לוי וגילי כהן, מלווים במאמנים אורן סמדג'ה ושני הרשקו. רק שיביאו עוד כבוד למדינה.


שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק. רק כבוד לישראל (דני מרון)
שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק. רק כבוד לישראל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי