צפו: מנצ'סטר סיטי דרסה 0:7 את רותרהאם בגביע האנגלי

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Gettyimages

ניצחון ענק לאלופה בגביע: סטרלינג (12), פודן הכפיל (43), אג'אדי עצמי (45). ז'סוס (53), מאחרז (76), אוטמנדי (78) וסאנה (85) כבשו, גונדואן עם ארבעה בישולים. וגם לסטר עפה לניופורט מהליגה הרביעית

(גודל טקסט)

אחרי שמנצ'סטר יונייטד, ארסנל, צ'לסיוטונהאם עברו בקלות רבה את הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, הערב (ראשון) מנצ'סטר סיטי הבטיחה גם היא את העלייה לשלב 32 האחרונות של המפעל אחרי משחק קליל באתיחאד בו הביסה 0:7 את רותרהאם מתחתית ליגת המשנה.

משריקת הפתיחה מנצ'סטר סיטי הראתה עליונות על האורחת וזו הייתה רק שאלה של זמן מתי תעלה ליתרון, היא עשתה זאת בדקה ה-12 אחרי דאבל פס נהדר של סטרלינג עם קווין דה בריינה שהסתיים בכיבוש של האנגלי. בדקה ה-43 פיל פודן הצעיר כבש את השני הודות ללא מעט עזרה של שוער רותרהאם שהשמיט כדור פשוט ושתי דקות לאחר מכן סמי אדג'אי ניסה להרחיק כדור רוחב של קייל ווקר לכיוון הרחבה וכבש לשערו הוא.


אילקאי גונדואן ראיד מאחרז. הקשר הגרמני בלט עם ארבעה בישולים (Gettyimages)

האלופה לא הורידה את הקצב גם במחצית השנייה – בדקה ה-53 הגיע השער הרביעי של הסיטינז, ז'סוס דחק מקרוב מול שער ריק אחרי כדור רוחב של ראחים סטרלינג, ריאד מאחרז הצטרף לחגיגה בדקה ה-73 וחמש דקות לאחר מכן אוטמנדי כבש את השישי בקרן ולירוי סאנה חתם ערב אדיר של סיטי עם הכיבוש השביעי. למרות שלא כבש גונדואן הצטיין במשחק כאשר בישל לא פחות מארבע פעמים.


ראחים סטרלינג עם אילקאי גונדואן (Gettyimages)

הרכבים
מנצ'סטר סיטי
: אדרסון, אולכסנדר זינצ'נקו, ניקולס אוטמנדי, ג'ון סטונס, קייל ווקר (דנילו 75), פיל פודן, אילקאי גונדואן, קווין דה בריינה (פיליפ סנדלר 67), ראחים סטרלינג (לירוי סאנה 57), גבריאל ז'סוס, ריאד מאחרז.

רותרהאם: מארק רודאק, ג'ו מאטוק, סמי אג'איי, ג'ון טיילור (שון רגט 74), זאק ויינר (ריצ'ארד ווד 89), ריאן וויליאמס (מאט פאלמר 90), בנג'מין וויילס, קלארק רוברטסון, וויל ואולקס, אנטוני פורד, מייקל סמית'.

פול פודן עם אנטוני פורד (Gettyimages)


כובש השער השביעי. לירוי סאנה (Gettyimages)

ניופורט – לסטר 1:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
ההפתעה הכי גדולה בגביע האנגלי נרשמה הערב, כאשר לסטר הפסידה 2:1 לניופורט מהליגה הרביעית בטיבה. בהרכב חסר, בין השאר ללא קספר שמייכל, ג'יימי וארדי, הארי מגווייר וריקרדו פריירה, היא הופתעה על ידי הקבוצה ממרכז הטבלה בליגה האנגלית השנייה, הרביעית בטיבה כאמור. ג'מאל מאט כבש כבר בדקה העשירית ובמהלך המחצית השנייה העלה קלוד פואל את ג'יימס מדיסון, דמראי גריי ואנדי קינג בניסיון ללכת על כל הקופה וגם מצא את השוויון משער של ראשיד גזאל בדקה ה-82, אבל כעבור שלוש דקות פנדל של פדרייג ארמונד קבע 1:2 ויצר את הסנסציה הגדולה עד כה של הסיבוב השלישי.

תוצאות נוספות
ק.פ.ר – לידס 1:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)

פולהאם – אולדהאם 2:1

מילוול – האל סיטי 1:2

פרסטון – דונקסטר 3:1

שפילד יונייטד – בארנט 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי