אלכסנדר-ארנולד: "ליברפול רוצה לזכות בכל התארים"

טרנט אלכסנדר-ארנולד
טרנט אלכסנדר-ארנולד | Gettyimages

המגן הצעיר, שהיה בן 8 כשהמייטירדס הניפו את הגביע האנגלי בפעם האחרונה, התייחס למשחק נגד וולבס (שני ב-21:45, ספורט2): "אנחנו הולכים לנצח שם". מיניולה, מורנו, סטארידג' ואוריגי צפויים לפתוח אצל קלופ

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)
ליברפול, שלא זכתה באף תואר מאז גביע הליגה ב-2012, תנעל מחר (שני ב-21:45, ישיר בספורט2) את שלב 64 האחרונות בגביע האנגלי במשחק חוץ נגד וולבס. מוליכת הטבלה הפסידה ביום חמישי לראשונה העונה בליגה, 2:1 אצל מנצ'סטר סיטי ומאז כולם תוהים האם היא מסוגלת לעמוד בציפיות וללכת עד הסוף בכל המסגרות.


וולבס היא יריבה שלא תעשה לליברפול חיים קלים ואם תעלה בהרכב חזק היא יכולה להדהים את החבורה של יורגן קלופ. הזאבים הראו למייטירדס איך עושים את זה נכון כשסיימו ב-1:1 נגד מנצ'סטר סיטי. בנוסף, הם ניצחו את טוטנהאם בוומבלי, את צ'לסי וחילצו תיקו נגד ארסנל.


הפעם האחרונה בה ליברפול זכתה בגביע האנגלי הייתה אי שם בעונת 2005/06, כשטרנט אלכסנדר-ארנולד היה בן 8. המגן עוד זוכר את הניצחון של ליברפול בגמר מול ווסטהאם, במדיה שיחק אז יוסי בניון. "אנחנו הולכים לנצח את וולבס", הבהיר המגן הצעיר". המשחק הזה חשוב לנו מאוד כי ליברפול רוצה לזכות בכל התארים. אנחנו רוצים לחזור לימים ההם כשהמועדון זכה בתארים".



חולם על זכייה בגביע. אלכסנדר ארנולד (Gettyimages)


על ההפסד הצורם למנצ'סטר סיטי: "זה כואב, אבל המשחק הזה הוא היסטוריה. אנחנו רוצים להתאושש ולנצח את המשחק הקרוב. אני בטוח שיורגן קלופ רואה את הדברים כפי שאנחנו רואים. נעלה לכר הדשא בשביל לעבור שלב".


קלופ אישר שסימון מיניולה יפתח בשער ואלברטו מורנו, שהצהיר על רצונו לעזוב, יעלה בהגנה. המאמן התייחס לשוער: "הוא יקבל דקות נגד וולבס. אני יכול לומר רק דברים טובים על מה שהוא עשה עבור ליברפול. מדובר בשוער פרמיירליג טוב". דניאל סטארידג' ודיבוק אוריגי צפויים אף הם לפתוח.


קונור קודי, בלם וולבס, ביקש מהמנג'ר נונו אספיריטו לקחת חלק במשחק. גם הזאבים צפיים לבצע שינויים רבים ב-11, אבל ינסו להעמיד הרכב מספיק חזק. קודי, ששיחק בעבר בליברפול אמר: "הגביע זה תואר שחשוב לאוהדים ולשחקנים".


"I'm behind Alisson who is a really good goalkeeper – probably within the best five goalkeepers in the world, if not the best – and you can accept and understand it."https://t.co/qsY49w520C

— Liverpool FC (@LFC) January 6, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי