פפ מתמוגג מדה בריינה: "הוא נותן לנו יצירתיות נוספת"

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | Gettyimages

גווארדיולה מרוצה הניצחון של מנצ'סטר סיטי על רותרהאם בגביע: "אנחנו לוקחים את מפעל הזה ברצינות". וגם: ניופורט קאונטי מהליגה הרביעית מאושרת מהסנסציה על לסטר: "מדובר בהישג הגדול ביותר של המועדון"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הביסה אתמול (ראשון) את רותרהאם בגביע האנגלי 0:7 ולא ריחמה על קבוצת התחתית של הצ'מפיונשיפ. ב"דיילי מייל" נכתב שלפחות השופטים הראו מידת רחמים על היריבה החלשה כאשר לא הוסיפו זמן פציעות. גווארדיולה פחות ריחם ובמצב 0:4 הכניס למגרש את לירוי סאנה. פיל פודן הקשר בן ה-18 שנותר אחרון משלושת היהלומים של האקדמיה – ג'יידון סאנצ'ו עבר לדורטמונד, בראהים דיאס לריאל מדריד כבש שער בכורה העונה.

פפ גווארדיולה אמר בסיום: "לקחנו את המפעל הזה ברצינות כי אנחנו רוצים להיות קבוצה גדולה. היו לנו שמונה שחקנים חדשים בהרכב והם ראו מה עשו החברים שלהם מול ליברפול ורצו גם לטעום מזה". ראחים סטרלינג שכבש את הראשון במשחק כבר מעורב ב-101 שערים (56 בישולים ו-45 שערים) ב-167 משחקים במדי סיטי.

גווארדיולה הזהיר את יריביו כי קווין דה בריינה סיים את גיהנום הפציעות שעבר. החזרה של הבלגי להרכב הייתה הבשורה הכי גדולה של סיטי שהביאה חיוך על פניו של פפ. הוא הוחלף בדקה ה-66 ופפ אמר בסיום: "דיברנו עם קווין אתמול שישחק דקות באינטנסיביות מלאה, הוא הפגין משחק יוצא מהכלל ויצר המון מצבים. הוא פשוט אחד שרואה דברים שאחרים לא רואים. עונה שעברה הוא שיחק המון והעונה שותף רק 420 דקות. אמרתי הרבה פעמים עד כה דה בריינה חשוב עבורנו. במחצית השנייה של העונה הוא הולך להיות שחקן עם זוג רגליים טריות וגם הראש שלו יהיה נקי. הוא ייתן לנו יצירתיות נוספת".


לוקח ברצינות את הגביע. פפ גווארדיולה (Gettyimages)

בגביע היו גם אתמול הפתעות עם סיפורי גביע טיפוסיים. אולדהאם מהליגה הרביעית הדיחה את פולהאם מהפרמיירליג 1:2 כאשר המנג'ר הזמני של פולהאם הוא בכלל אוהד של הקבוצה. מנג'ר הקבוצה פראנקי באן, פוטר בבוקסינג דיי והמחליף שלו פיט ויילד היה אמור להגיע למגרש רק כאוהד.

עוד הפתעה גדולה – ניופורט קאונטי גם כן מהליגה השנייה הדיחה את לסטר מהפרמיירליג אחרי ניצחון 1:2. פדראיג אמונד שכבש את שער הניצחון האירי צעק בסיום המשחק: "תביאו לי עכשיו את מנצ'סטר יונייטד. אני כנראה אצטרך להירגע בימים הבאים כדי להבין מה בדיוק עשיתי". מנג'ר ניופורט מייק פלין אמר: "זה ההישג הגדול ביותר של המועדון הזה בכל הזמנים".


שחקני ניופורט קאונטי מאושרים מהעלייה לשלב הבא (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי