מאוריציו סארי: "ססק פברגאס היה חייב לעזוב"

ססק פברגאס
ססק פברגאס | Gettyimages

מאמן צ'לסי דיבר על הקשר הספרדי לקראת המשחק בגביע הליגה נגד טוטנהאם בוומבלי: "לא רוצה ששחקן חשוב כמוהו לא יהיה מאושר". פוצ'טינו: "הסיכוי של כל קבוצה הוא 50 אחוז, באים לנצח כדי להגיע לגומלין עם יתרון"

(גודל טקסט)
טוטנהאם תארח את צ'לסי בחצי הגמר הראשון של גביע הליגה היום (שלישי ב-22:00, שידור ישיר בספורט1) בוומבלי. הספרס חולמים על זכייה בתואר ראשון תחת מאוריסיו פוצ'טינו, בעוד שהקבוצה של מאוריציו סארי תנסה להתאושש עם ניצחון נוסף בגביע אחרי שניצחה בגביע האנגלי את נוטינגהאם 0:2.


מאוריציו סארי התייחס במסיבת העיתונאים לעזיבה של ססק פברגאס, ואמר כי הוא צריך לקבל את ההצעה שיש לו ולחתום לשנתיים וחצי במונאקו. "אני אומר רק את דעתי ולא את מה שהמועדון מחליט, אבל אני חושב שהוא היה צריך לעזוב. אני לא רוצה שחקן חשוב כמוהו שיהיה לא מאושר". פברגאס, שנמצא כיום במונאקו כדי לסגור את חוזהו, שיחק את משחקו האחרון במדי צ'לסי עם סרט הקפטן בניצחון נגד נוטינגהאם 0:2, ומירר בבכי כשירד מכר הדשא.


תיירי הנרי אמר היום במסיבת העיתונאים כי הוא היה בקשר מתמיד עם הקשר הספרדי בחודשים האחרונים כל יומיים שלושה. לפי הדיווחים עדיין יש פער של שני מיליון יורו כאשר מונאקו מוכנה לשלם 10 מיליון, בעוד שצ'לסי דורשת 12. סארי אישר שהבלוז מחפשים לו מחליף, אבל סירב לומר אם מדובר בניקולו בארלה מקליארי. "בלי ססק אנחנו רק חמישה וחסר לנו גם רובן-לופטוס צ'יק שלא ברור מתי יחזור".



ססק פברגאס. מודה לקהל בסטמפורד ברידג' (Gettyimages) 




קאלום הדסון-אודוי שמבוקש בבאיירן מינכן צפוי לשחק נגד טוטנהאם מאחר ופדרו ו-וויליאן פצועים. "הוא צעיר מאוד, אבל כבר הוכיח שהוא רק הולך ומשתפר. אני בוטח בו גם במשחקים גדולים כמו נגד טוטנהאם. הוא לא יעבור לבאיירן מינכן, הוא יישאר בקבוצה שלנו", אמר המנג'ר האיטלקי.


מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו, אמר שהוא לא מסתנוור מההצלחה של תחילת השנה: "התחלנו את העונה מצוין עם ניצחונות על קרדיף וטרנמיר, אבל אנחנו יודעים שבחצי הגמר זה עבודה של 180 דקות. צ'לסי קבוצה גדולה שיהיה קשה לנצח. בטוח שזה יהיה משחק מרגש. אנחנו רוצים ניצחון ותוצאה טובה כדי שאפשר יהיה להגיע לגומלין בסטמפורד ברידג' עם יתרון".


לשאלה על עתידו של מוסא דמבלה שקיבל הצעה מהליגה הסינית אמר פוצ'טינו: "לא שמעתי דבר על כך. יש הרבה שמועות ואני לא יודע יותר מכם. זה לא תלוי רק בקבוצה אלא גם בשחקן אם הוא רוצה ללכת". המנג'ר הארגנטינאי הכחיש שבטוטנהאם הודיעו לו שהוא צריך למכור כדי לרכוש שחקנים: "חלון ההעברות בינואר יותר גרוע מזה של הקיץ, אבל אנחנו עובדים על מטרות שלנו".


Tuesday's TIMES Sport: "Pochettino hints at exit" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/FAtceg7YWQ

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 7 בינואר 2019


ב-2016 שתי הקבוצות נפגשו בצ'לסי למשחק שהיה יכול לקבוע לטוטנהאם זכייה באליפות, שהסתיים ב-2:2. המשחק שכונה "הקרב על הברידג'" הסתיים במהומות על כר הדשא ו-12 כרטיסים צהובים, וכמובן השתוללות אוהדים ביציעים תוך קריאות גזעניות נגד טוטנהאם. אדן הזאר ביקש מהאוהדים הפעם להתנהג בהתאם. 5000 מאוהדי צ'לסי יגיעו למשחק ויזכו בשמירה חזקה של המשטרה. זה המשחק הראשון בין הקבוצות מאז אוהדי צ'לסי צעקו קריאות גזעניות נגד אוהדי טוטנהאם במשחק הליגה האירופית נגד וידאוטון. הזאר אמר: "אני מבין את האוהדים שרוצים לראות אותנו מנצחים, אבל חייבים לעשות זאת במסגרת משחק הוגן".


בתוך כך' מאוריסיו פוצ'טינו רמז לפי ה"טיימס" הלונדוני כי הוא עשוי לעזוב. "חשבתי שכניסה לאצטדיון החדש תביא לנו גם תארים, אבל אין לי מושג אם אני או הצוות המקצועי שלי נהיה שם כזה יקרה". פוצ'טינו הוא המועמד המוביל לאימון מנצ'סטר יונייטד, והוא קרא להנהלת טוטנהאם להתחיל לרכוש שחקנים מה שמעיד עד כמה הוא מתוסכל מהמצב. טוטנהאם הקבוצה היחידה בפרמיירליג שלא התחזקה בקיץ. כעת אמר פוצ'טינו: "ראיתי סיכום של ההעברות באירופה ואנחנו במקום האחרון בטבלה. הגיע הזמן שנתחיל לרכוש". הוא גם אמר: "אני רואה את דניאל לוי חותר לכך שניקח בעתיד תארים, אבל לא יודע אם זה יהיה איתי. אני רוצה להישאר 20 שנה במועדון כמו ארסן ונגר, אבל הדרך בה נפרדו ממנו לא היתה ראויה. אני רוצה יום אחד לפגוש אותו ולשאול אותו אם כל זה היה שווה?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי